quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mij ook niet. Heb je een hintje, GLO?
Volgens www.proxis.be is het de nieuwe van New Order, maar dat zie ik nergens bevestigd. Integendeel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef Z het volgende:
Maar, maar, maar, ik wil wel weten wat het was!
rustiek hequote:Op woensdag 23 maart 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
YO! GLO!
Waar ben je man! We zitten al bijna een uur naar een plaatje van een paar boten te staren!!
Dan zal ik volgens TSE wel degene zijn die zeurt, maar jij vraagt om een nummer, niet om een uitvoerende. Dat je dan het punt geeft aan degene die de artiest raadt, nog met hulp van Scrutinizer, dat is gewoon niet juist. Had je de vraag anders moeten stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, Scrutinizer maakte er een weggever van door de titel te posten. Dat is niet mijn schuld, ik had nog wel meer tekststukjes willen posten maar dat was daardoor nogal overbodig geworden.
Ja precies. Hoewel ik nu bij www.nlstore.nl ineens ook dat jachthaventje in beeld krijg. Verwarrend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:41 schreef RoofingBurner het volgende:
'Waiting for the sirens' call' ziet er zo uit:
[afbeelding]
Tering, wat goed Berkery!quote:
Ok mijn schuld dan... punt blijft staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:42 schreef bukgeit het volgende:
Dan zal ik volgens TSE wel degene zijn die zeurt, maar jij vraagt om een nummer, niet om een uitvoerende. Dat je dan het punt geeft aan degene die de artiest raadt, nog met hulp van Scrutinizer, dat is gewoon niet juist. Had je de vraag anders moeten stellen.
Ik had al eens eerder een foto van Adam Ant gezien met hoed, vandaar de gok. De piratentekens waren ook wel een hintquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Tering, wat goed Berkery!
En ik had nog wel een hele rits andere plaatjes als hint, waar-ie er steeds weer anders op uitziet. Deze was de moeilijkste, dacht ik.
quote:At the core of their beings, a lot of indie-sheep really just want to listen to Pink Floyd like their dads. However, it's seen as direly uncool among indie circles to listen to prog-rock. Therefore, the indie scene had to invent its own hideous bastardization of prog-rock in order to satisfy the dark unconscious urges of all the hipsters out there. This is the only possible explanation for the success of.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |