[johanmodus]quote:Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee meineed.
Maar goed, het gaat dus om Michael Jackszoon.
Wat mot je?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[johanmodus]
Lil' Kim is 1.50
[/johanmodus]
je begrijpen, hoe moeten we anders verder?quote:
Om mij te begrijpen, moet je naar de schietbaan.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je begrijpen, hoe moeten we anders verder?
wat kan een boogschutter gebeuren?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om mij te begrijpen, moet je naar de schietbaan.
Door een solide beleid met een betrouwbare overheid blijvend te garanderen. Dit is een eigen topic waard, dus hier stop het ook wat mij betreft in SCquote:Op zondag 20 maart 2005 17:57 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Hoe wil jij anders rendabele werkgelegenheid scheppen?
Het was geen verzoek.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Monidique het volgende:
Johan, ben je niet blij dat ik je topic met rust gelaten heb?
Volgens mij heeft ie de kolder in de kopquote:Op zondag 20 maart 2005 18:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
LOL
Ik moet harry gelijk geven, jij bent vaak onbegrijpelijk.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
LOL
Ik moet harry gelijk geven, jij bent vaak onbegrijpelijk.
Mooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe goed? Zo goed! Ik heersch en ben goed!
BSB werkt op een andere afdeling en is zelf ook inleen-kracht. Technisch gesproken werkt hij voor een ander bedrijf maar we waren in hetzelfde gebouw werkzaam.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, mocht BansheeBoy wel blijven?
Jij had toch een foto van hem?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
BSB werkt op een andere afdeling en is zelf ook inleen-kracht. Technisch gesproken werkt hij voor een ander bedrijf maar we waren in hetzelfde gebouw werkzaam.
(IRL is het geen verkeerde gozert en hij schud wel de hand)
Binnenkort gehuwd met een nichtje uit het rifgebergte, dat na grondig onderzoek door een professionele kuttenkijker (Imaam) tot maagd zal zijn verklaard.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:
In algemene termen kan ik je wel een omschrijving geven.
Nationaliteit : Marokaanse (en getrouwd).
Lengte : ongeveer 170 cm
Gewicht : 55 - 60 kilo
Werkkleding : Verzorgd / Klassiek
Nederlands sprekend : Zeer vloeiend.
Mooi, die gaat voor de bijl.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:
Lengte : ongeveer 170 cm
Gewicht : 55 - 60 kilo
Heb je een probleem met BSB.....!?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Mooi, die gaat voor de bijl.
En jij bent meisje?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(IRL is het geen verkeerde gozert en hij schud wel de hand)
Nopez.... hij schud gewoon beleefd de hand van een ongelovige. (dus zo streng in de leer is hij nog niet).quote:Op zondag 20 maart 2005 19:32 schreef opa het volgende:
En jij bent meisje?
Pom-pi-dom-pi-dom....... Waarom kijk ik van deze efficientie niet op.quote:Bewoners Darfur krijgen 10% van hulp
Icoon Buitenlands nieuws Volgens de gouverneur van het zuidelijk deel van Darfur, Al-Mannan, komt slechts tien procent van het geld dat ter beschikking wordt gesteld aan de inwoners van Darfur ook daadwerkelijk aan. Al-Mannan zegt dat de internationale hulporganisaties hier zelf voor zorgen.
De gouverneur zegt dat bijna 90 procent van het geld dat bestemd is voor de bevolking van Darfur, gebruikt wordt voor administratieve zaken en het betalen van het personeel van de internationale hulporganisaties.
Deskundigen van de Verenigde Naties luidden eind vorige week de noodklok over de situatie in Darfur. Ze stelden hierbij vast dat de wreedheden in de regio nog steeds onverminderd voortduren. Hierbij zouden de militairen van de Afrikaanse Unie nog niet in staat zijn de plegers van verkrachtingen, martelingen, moorden en etnische zuiveringen af te schrikken. De VN-deskundingen schatten dat er in Darfur iedere maand ruim 10.000 doden vallen
Hij is een visionairquote:Op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef Monidique het volgende:
BansheeBoy is een van mijn helden.
Nee, behalve dan dat ik een kabelbaan aan zijn milt zou willen hechten vanwege zijn ''geintjes'' met de Holocaust. Maar ik ben een beetje moe, dat zal het zijn.quote:
Da's wat anders dan de Holocaust tot twee miljoen afslanken.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:21 schreef Drugshond het volgende:
Alsof hier geen geintjes gemaakt worden over het Nazi regime, holocaust en totalitaire dictators.
OMG .. daar wil ik wel eens een onderbouwing van zien.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Da's wat anders dan de Holocaust tot twee miljoen afslanken.
Leuke dame..... beetje skinny maar wel owke... Ze zit toch niet onder de dope.!?... (ze kijkt alsof ze net een crack sigaret heeft gerookt, of een stevige beurt heeft gehad).quote:
quote:***************************************
Zalm:liever niet alleen Wolfowitz
BRUSSEL Nederland had liever gezien dat
de Amerikanen meer dan één kandidaat
hadden voorgedragen om de Wereldbank te
leiden.Dat heeft minister Zalm gezegd
in Brussel,waar hij overleg voert met
de andere EU-ministers van Financiën.
Zalm zei dat Nederland liever meer keus
had gehad,maar dat het Paul Wolfowitz,
de enige Amerikaanse kandidaat,op zijn
merites zal beoordelen.
Hij sprak tegen dat Nederland reserves
tegen Wolfowitz heeft,omdat die een
groot pleitbezorger was van de invasie
in Irak.Binnen de EU viel de voordracht
van de havik slecht,maar geen enkele
regering heeft dat openlijk gezegd.
Harry, waar was je? je kunt wel vanalles willen, maar ik wil niet wat jij wilt. Bovendien ben je mijn papa niet.quote:Doe je best he, ik wil die glimlach door de tekst kunnen lezen
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Harry, waar was je? je kunt wel vanalles willen, maar ik wil niet wat jij wilt. Bovendien ben je mijn papa niet.
Mooie tijd.quote:
Maar 16 vrije dagen..... damn....die worden helemaal gek als ze het ambtenaren model hier zien.quote:Een op de drie Amerikanen chronisch overwerkt
Uitgegeven: 20 maart 2005 18:24
Laatst gewijzigd: 20 maart 2005 18:41
NEW YORK - Eenderde van de Amerikanen is chronisch overwerkt. Dat constateert het instituut voor gezin en werk, het Families and Work Institute in New York.
Het bureau heeft ruim duizend werknemers in loondienst ondervraagd en een index gemaakt waaruit blijkt dat een op de drie overwerkt is.
Meer dan de helft van de ondervraagden zei te veel taken op hetzelfde moment te moeten verrichten. Ook bleek uit de steekproef dat Amerikaanse werknemers te veel druk ervoeren omdat ze geregeld tijdens hun arbeid werden gestoord.
Het overwerkt zijn komt meer voor bij werknemers van bedrijven die hebben ingekrompen dan bij bedrijven waar het aantal medewerkers de afgelopen jaren gelijk is gebleven.
Vakantie
Het FWI merkt in zijn publicatie op dat nieuwe communicatietechnologie (e-mail en mobiele telefonie) ervoor zorgt dat een op de drie medewerkers ten minste een maal per week buiten zijn normale arbeidstijden werkt. Meer dan de helft van de mensen die werk meenemen op vakantie, voelt zich vaker overwerkt. "Hoe meer werk men meeneemt op vakantie hoe overwerkter men zich voelt", aldus het rapport.
Meer dan eenderde van de werknemers in de VS neemt niet alle vakantiedagen op. Het gemiddeld aantal opgenomen vakantiedagen in de VS is volgens het FWI 14,6. De meeste mensen gaan slechts een paar keer per jaar enkele dagen weg. Slechts 14 procent neemt een vakantie van veertien dagen of langer.
Vakantiedagen
Het FWI constateert dat werknemers minder last van stress hebben als zij meer mogelijkheden krijgen zichzelf te ontwikkelen. Van groot belang is volgens het instituut dat werkgevers hun medewerkers stimuleren vakantiedagen in langere periodes op te nemen. Werken tijdens vakantie moeten zij ontmoedigen.
Je moet ook weer met weemoed terugdenken aan verre oorden?quote:
Ik krijg nog steeds post.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je moet ook weer met weemoed terugdenken aan verre oorden?
* pberends is playing Corry Konings - Mooi Was Die Tijd.mp3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |