Ik heb 'm denk ik gevonden : Disco Samba Mega Mix - Fiesteros 2000quote:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een braziliaanse dansplaat... erg hoog Samba gehalte. ze zingen :
san suela, san suela met de eerste x meer klemtoon op het eerste woord..
Zoek eens in de hoek van Sergio Mendez. Ik denk dat jij een mix zoekt waar o.a. stukjes in zitten van Pais Tropical, Tristeza en Voce Abuso maar ik weet niet wie die mix gemaakt heeft.
weet je zeker dat er al een nr. 15 uit is hiervan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek Tracklist of De artiest van Nr. 39 van Après Skihut 15 alvast heel erg bedankt
Outhere Brothers - Boom boom [1995]quote:Op zondag 20 maart 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:
tekst is (fonetisch):
boom, boom, boom, let me hear you say "wejo" (en dan echoënd: "wejo")
welk nummer is dit?
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Eerste ingeving door de titel:quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Goeie zender is dat trouwens. Tevens een abbonementquote:Op zondag 20 maart 2005 02:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
(er zijn 2 versies van: de snellere versie wordt veel door Q-Music gedraaid)
Kut, je hebt gelijk. Het zielige stemmetje kwam me al zo bekend voor. Ik was in de war omdat het op een jaren 80 feest gedraaid werd en inderdaad in een andere versie met een jaren 80 beat er onder.............................quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Tha_T het volgende:
Marco V vs Bates - Bang Bang (kill bill edit) misschien?
Dat vermoed ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 14:19 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?
LSD / D-Techquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Voor de hardhouse DJ's onder ons: Hoe heet de nieuwe DHHD?
Guus Meeuwis - Op straat [2004]quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer van Guus Meeuwis die net op tv is geweest, het is een cover van 'Streets of Londen'
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer van Guus Meeuwis die net op tv is geweest, het is een cover van 'Streets of Londen'
ah ik hem hemquote:Op zondag 20 maart 2005 20:36 schreef Bouncer2002 het volgende:
please help me out, ik zoek me te pletter. Heb het echter nu een stukje kunnen opnemen, hier staat het fragment: http://www.danielfrissen.nl/liedje.mp3
Wederom op verzoekquote:Op zondag 20 maart 2005 20:39 schreef kzieniks het volgende:
Ik kan op dit moment de search niet gebruiken, dus misschien wordt dit dubbel gevraagd...
ik zoek de naam van de artiest plus de titel van het nummer wat wordt gezongen in de nieuwe grolsch reclame.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.
Die openingsceremonie duurde 3 uur....denk je dat hij 1 nummer draaide?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Binnetie het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer van DJ tiesto die hij draaide tijndens de opening van de Olympische spelen... weet iemand welk nummer dat was?
Hele tekst opgeslagen onder een sneltoets ofzo? Wordt zo vaak om dat nummer gevraagdquote:
Speciaal een knopje op mijn toetsenbord laten zetten, waar F O K op staatquote:Op zondag 20 maart 2005 22:25 schreef furanku het volgende:
[..]
Hele tekst opgeslagen onder een sneltoets ofzo? Wordt zo vaak om dat nummer gevraagd![]()
Of bedoel je: She'll be right here in my arms?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef Orealo het volgende:
Hmm, ik heb er ook eentje, liedje wat ik vroeger wel eens geluisterd hebt, schoot me net opeens weer te binnen.. 1 zinnetje..
was iets van "She'll be riding in my arms, woow-iieee--wooow!"
kan ook zijn "She'll be crying in my arms"
Enige ideeen? Alvast bedankt
EDIT :::: 't wordt gezongen met een nogal lage stem, van een man
Nou je het zegt, zou heeel goed kunnen, tis zo lang geleden..quote:Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Of bedoel je: She'll be right here in my arms?
Robbie WIlliams - Rock DJ [2000]quote:Op maandag 21 maart 2005 10:01 schreef edje34 het volgende:
Hoe heet het nummer van Robbie Williams waarin hij op het laatst het vel over zijn hoofd trekt??
Ik kan er maar niet opkomen.
Blind Mellon - No Rain?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef VilleRoy het volgende:
Nummer met de titel "No Rain"
Beetje rocky achtig zwijmel nummer, net nog op 3FM gedraaid, wie oh wie weet welke artiest dit nummer heeft gezongen ???
Passion fruit - The rigga-ding-dong-song?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
K zoek al heel lang een nummer. Het is van ongeveer 5 jaar geleden, en het heet volgens mij
The ringi dingi dingdong song ofzoiets![]()
Ik kan het egt niet vinden ...
Weet iemand wat ik bedoel?
Marcus Levin - 2 Take Me Awayquote:Op zondag 20 maart 2005 21:06 schreef Bouncer2002 het volgende:
Orgineel is van Toto-Africa, ik hoorde gister een remix ervan (dance version), iemand een idee van wie deze remix is?
Eels - Novocaine For The Soulquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Scylla het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Eels, wat momenteel te horen is in de tv-spotjes voor Desperate Housewives op Net5. Enkele jaren geleden was de clip er ook nog wel eens van te zien op Mtv, en het is dat nummer met dat xylofoon melodietje....iemand?
Al een jaar?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Fiddlergurl het volgende:
JAAAAAAAAAA
Dankjewel! GeweldigIk zoek dat nummer echt al een jaar ofzo
Toen ik het las dacht ik, volgens mij niet. Toen ik hem zojuist hoorde dacht ik Yes that's him !!!quote:
Susan's House?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Het is dus niet Novocaine for the Soul....Eels, het muziekje wat onder de trailer van Desperate Housewives zit. Anybody?
Is het niet gewoon Anouk?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:15 schreef XQZ-me het volgende:
net was bij de reclame van 'opsporing' verzocht (dacht ik) een achtergrond muziekje....
was rustig nummer...en er werd iets gezongen van "Lost in this world"
het leek erg op de stem van anouk.....weet iemand welk dnummer/zanger dit is?
Oh. Eerlijk gezegd heb ik die trailer ook nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Het is dus niet Novocaine for the Soul....Eels, het muziekje wat onder de trailer van Desperate Housewives zit. Anybody?
Circus Custers - Monicaquote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef jwvanweert het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer... Het gaat over ouders van een klasgenootje die gaan scheiden en dat meisje heet Monica... heel rustig nummer... zanger heeft de stem van boudewijn de groot, maar daar heb ik al op gezocht en niet gevonden
"...en niemand wist waarom ze was verdwenen" (stukje van tekst)
mijn dank is groot als jullie de titel en/of artiest weten
Gerard Joling - Zing Met Me Meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:10 schreef El-Rico het volgende:
Voor een feestje zoek ik een nummer wat vaak in kroeg te horen is
'ga met me mee tot morgenvroeg, over het plein tot in de kroeg' > zoiets komt erin voor
'Wat kan jou t schelen blabla'
bvd
komt uit deze clip http://www.newstoday.com/_tpl/qbn/adidas-new.htmlquote:Whenever I wake up, trying take the shape up, turning to the whole wide world I made up - The lights are golden - off - The lights are golden- off - Whenever I wake up, trying take the shape up, turning to the whole wide world I made up..."
Was dat niet "Special D - You" ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:36 schreef Ppeace het volgende:
Nouja, ik zoek dus een liedje van een bekent tv programma
iedereen heeft het denk ik wel gezien, Probleemwijken van Sbs 6.
in de uitzending in duindorp, waar ik erg van heb genoten, komt in het midden een soort van bubbling/dancehall liedje.
Ik zou graag de naam hiervan weten, me gek gezoch nix gevonden
Alvast heel erg bedankt
Beck- E-pro [2005]quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:02 schreef DaveM het volgende:
Simpel vraagje: hoe heet de laatste single van Beck?
Jij weet ook bijna alles he!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Beck- E-pro [2005]
Van het zeer goede album Guero welke 29-03-2005 in de winkel ligt!
Manyou - drifting awayquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een dance nummer.
In het begin word er door een vrouwenstem wat woorden/zinnen gezegd met oa dit:
I'm drifting away / Illusion / When tears...
Op een gegeven moment ook "We're in the world is my place" of iets in die zin.
De rest van het nummer is eigenlijk alleen muziek zonder tekst, het is volgens mij een vrij nieuw nummer denk zelfs uit 2005.
iemand?
Eels - Flyswatterquote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Wilde gok: Van Morrison - Coney Island?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:29 schreef ladro het volgende:
In 1994, tijdens Worldcup voetbak in de USA, was er het programma: 'Die 2 Nieuwe Koeien: in de USA' van Henk Spaan en Harry Vermeegen. In een van die uitzendingen was een flimpje over een nostalgisch Amerikaans plaatsje, in sepia beelden. Ik benm op zoek naar de achtergrond muziek hierbij. De stem leek op Van Morrison, en de titel zoiets van memories. Althans dat was het onderwerp. Iemand enig idee?
Little Sister ist niequote:Op woensdag 23 maart 2005 19:28 schreef Mr. Orange het volgende:
Hoe heet het nieuwe nummer van Queens of the Stone Age, wat je vaak op de radio voorbij hoort komen?
DJ Jean - The Launch?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik zoek een dancenummer met de melodie die wordt gespeeld door een trompet, vrij oud en super bekend.
melodie, ongeveer tu tu......tu tu.....tutututututu
US 3 - Cantaloop [1992]quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik zoek een dancenummer met de melodie die wordt gespeeld door een trompet, vrij oud en super bekend.
Rune - Calabria ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
Misschien Pin-occhio - Tu taquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
The 5.6.7.8's - Woo Hooquote:Op donderdag 24 maart 2005 03:35 schreef yukindo het volgende:
woe-hoe, woe hoe hoe hoe, (en dan steeds weer, veranderd ook van van klankhoogte)
Man dit lijkt wel een liedje uit Kirbyquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef Mattt het volgende:
hoe heet dit ?
http://members.home.nl/wentvisser/HOE_HEET_DIT.mp3!
DAT was de reclame! Dank je. Die zoek ik dus ook, ik wist alleen niet meer welke reclame erbij hoordequote:Op donderdag 24 maart 2005 13:11 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Hallo,
Ik ben al maanden op zoek naar een klassiek nummer. Nu hoorde ik em laatst op discovery onder een aankondiging van een nieuw programma. Dit was naar ik meen afgelopen maandag, tijdens de aankondiging van 'Big Beasts'
Ik hoop dat iemand me kan helpen...word langzamerhand knettergek ervan.
Maar je weet verder niks?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
[..]
DAT was de reclame! Dank je. Die zoek ik dus ook, ik wist alleen niet meer welke reclame erbij hoorde![]()
"Vage piepjes en toontjes..." dan denk ik aan: Royksopp - Eple [2001]quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een liedje wat ze op Slam Fm beschreven als "dat liedje met die vage piepjes en toontjes erin"
Hij was gisteravond rond 22:00 op slam fm, alleen na afloop kon ik de titel niet verstaan.
Wel hoorde ik zeggen dat het een grote hit in discotheken aan het worden was..
Weet iemand welke ik bedoel?
Ik meen me te herrineren dat dat stuk een paar jaar terug ook te horen was in een reclame. Volgens mij in een reclame van een natuurorganisatie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:47 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
[..]
Nee, ik zoek het nummer zelf ook.
MDC - Sunny Trumpetsquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
Adverteerder/merk: Grolsch Bierquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Is dat nummer van die Grolsch Reclame al verkrijgbaar?
Kerry Norton - Everlasting Love heette het toch?
Jammer dattie nog niet te koop isquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Grolsch Bier
Product: Bier
Titel commercial: Pianist
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 24 februari 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Everlasting love
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Kerry Norton (Love Affair org.)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Grolsch Bier
Product: Bier
Titel commercial: Pianist
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 24 februari 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Everlasting love
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Kerry Norton (Love Affair org.)
Volgens Ster.nl is het origineel van Love Affair en is de componist onbekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.
Saybia - The Day After Tomorrowquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:59 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer.
het bevat de zin: They say that im a fool for loving you dearly loving you tenderely.
Help!
Everlasting love werd geschreven door James Cason en Mac Gayden. Alhoewel Mac Gayden in 1976 een "co-auteurs versie" opnam, was het Robert Knight in 1967 die het nummer als eerste opnam. Knight verzorgt WEL de backing vocals op de versie van Love Affair uit 1968.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Volgens Ster.nl is het origineel van Love Affair en is de componist onbekend.
Muziekstad2000, niet dat ik je niet geloof, maar hoe kom jij erbij dan dat het origineel van Robert Knight is
Song 2 - Blurquote:Op donderdag 24 maart 2005 03:35 schreef yukindo het volgende:
Ik ben op zoek naar een rock n roll deuntje die van een of andere reclame is geweest (weet niet welke). Het is niet die van Pulp fiction en de enige "tekst" die erin zit, is de volgende:
woe-hoe, woe hoe hoe hoe, (en dan steeds weer, veranderd ook van van klankhoogte)
Van zichzelf is het al vrij hoge stem. Het is een uptempo rock and roll nummertje. Hopelijk kan iemand me helpen ??? PLEase !!!
Song 2 - Blur = het niet denk ik nu...quote:
Thnxquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Saybia - The Day After Tomorrow
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:50 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Song 2 - Blur = het niet denk ik nu...
Ik weet welke je bedoelt, zit ook in Kill Bill, misschien kan je daar op zoeken
quote:
Wellicht Guru Josh - Infinity nou??? nou??? Oud, maar lekker!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
komt uit deze clip http://www.newstoday.com/_tpl/qbn/adidas-new.html
wie weet welk nummer dit is
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef Mattt het volgende:
hoe heet dit ?
http://members.home.nl/wentvisser/HOE_HEET_DIT.mp3!
The page cannot be displayed...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
komt uit deze clip http://www.newstoday.com/_tpl/qbn/adidas-new.html
wie weet welk nummer dit is
Misschien heb je hier wat aanquote:
Baba O'Riley komt uit '71. Niet oud genoeg?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:51 schreef thealterego1 het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik heel weinig weet. Ik weet dat bij The who-Baba O Riley na 1.15 minuut ongeveer een deuntje op de achtergrond komt. Dit zelfde deuntje zit ook bij Alanis Morrisette- I am Bitch. Maar dit deuntje komt ook van een oud nummer, en ik vraag me af welk nummer dit is. Iemand enig idee?
een vriendin van me zegt dat het Watermusic van Purcell is ? kan iemand dit verifieren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
[..]
DAT was de reclame! Dank je. Die zoek ik dus ook, ik wist alleen niet meer welke reclame erbij hoorde![]()
Ik heb uren gezocht maar kan hem nergens vindenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef latislos het volgende:
misschien wat lastig..
De nieuwe ABN-reclame met van die plaatjes van allerlei landen. Daar wordt een klassiek stuk gedraaid (viool).
iemand enig idee welk nummer dat is?
[..]
een vriendin van me zegt dat het Watermusic van Purcell is ? kan iemand dit verifieren?
Gedownload, bekeken, beluisterd...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef Ppeace het volgende:
http://rapidshare.de/files/828263/duindorp.WMV.html hier is de link nog
Het liedje zit op 13:35
Groeteeeuuhhh
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walkingquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:27 schreef XQZ-me het volgende:
makkelijk (?)
ik zoek het nummer was bij de Coca Cola reclame wordt gedraait in het filmpje dat zo'n vent spastisch over straat loopt.......langs vrouwke met een hondje bij paal......dan zo'n gebouw binnen....naah je kent het wel.....welk nummer wordt hier gedraait?
thnQ!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
D-Note - "Shed my skin"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef madthijs het volgende:
ik ben ook op zoek...naar zowel het nummer als de videoclip (deze hoofdzakelijk)
Ibiza stijl nummertje, van jaar of 5 6 geleden:
"I don't mind what people say, no i won't look back...."
zou iemand mij hiermee kunnen helpen en misschien ook kunnen tippen waar ik deze videoclip vandaan kan halen (een oude man dansend op ibiza strand)
basement jaxx?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:23 schreef Forumpi het volgende:
Dat liedje 'Lucky Star' - van wie was dat ook al weer? Ik denk minimaal een jaar of 5/6 oud. Ik kan hem niet voorzingen, maar ik weet nog dat in die clip een enorme neger in een nog enormere jas een beetje door de stad wandelen. Hij ziet ook nog wat skatende chicks en hij eindigt bij z'n vrienden op een bankje. Verder ben ik het vergeten.
Iemand?
Als ik op Google zoek, vind ik ook alleen maar Basement Jaxx, maar het leek me zo raar dat het een nummer van hun was. Het zou kunnen. Ik ga het proberen.quote:
mischien Roman Flugel - gehts noch, zitten piepjes in, is op het moment een grote hit in discotheken, begint er mischien zelfs alweer een beejte uit te rakenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een liedje wat ze op Slam Fm beschreven als "dat liedje met die vage piepjes en toontjes erin"
Hij was gisteravond rond 22:00 op slam fm, alleen na afloop kon ik de titel niet verstaan.
Wel hoorde ik zeggen dat het een grote hit in discotheken aan het worden was..
Weet iemand welke ik bedoel?
Mocky feat. Taylor Sawy - Catch A Moment In Timequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef steve2003 het volgende:
ik hoorde gister een nummer in cafe de koophandel, je hoort het ook vrij vaak in discotheken, het zijn een of twee mannestemmen die zingen:
i'e waited so long,
to get this feeling,
bla bla bla bla,
blabla bla bla
zoeits, heel lekker nummer, iemand enig idee over welke ik het heb?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef madthijs het volgende:
[..]
Mocky feat. Taylor Sawy - Catch A Moment In Time
en vergeet vooral www.ster.nl nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:32 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Voor iedereen die zoekt naar muziek die in reclames wordt gebruikt zijn dit handige links:
http://www.vanleest.nl/shop/content/service.asp
http://www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
-edit- linkje toegevoegd
die film komt vanaaf op tv....duz zal es ff kijken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef speedfreakssj het volgende:
bnummer uit Not Another teen movie wanneer die ene meid de deur uitloopt.
LIJKT op een nummer van Bon Jovi denk ik.
kan op IMDB niks vinden overde music.
wel Rebel Girl van Bikini Kill (staat daar) maar is die het? kan het wel effe downloaden maar volgens mij is het iets bekenders.
thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mischien Roman Flugel - gehts noch, zitten piepjes in, is op het moment een grote hit in discotheken, begint er mischien zelfs alweer een beejte uit te raken
Procol Harum - A Whiter Shade of Pale.. althans, die hoorde ik en dat zal hem ongetwijfeld zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef allardh het volgende:
Het zoek de titel van het voorlaatste nummer net bij Top of the Pops 2. Het was uit de jaren zestig, nog zwart-wit en het was een rustig nummer.
Wie kan mij helpen?
Inderdaad! Bedankt!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef furanku het volgende:
[..]
Procol Harum - A Whiter Shade of Pale.. althans, die hoorde ik en dat zal hem ongetwijfeld zijn.
Of Boom Boxx - Boom Boom Boomquote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Outhere Brothers - Boom boom [1995]
Volgens mij ken ik een clip van The Red Hot Chili Peppers die zwart wit bevat en dat is "Give it Away" meende ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef St3phani3k3 het volgende:
hey!!
Ik zoek een dance nummer met de tekst "do you like white girls, do you like white boys" (ofzoiets)
Wie kan mij helpen???
Nee, het is niet give it away, het is met een bootje en het is een beetje melancholisch nummer..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:25 schreef furanku het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik een clip van The Red Hot Chili Peppers die zwart wit bevat en dat is "Give it Away" meende ik.
Under the Bridge?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer van de Red Hot Chili Peppers waarbij de video in zwart-wit is met een bootje in het water.. volgens mij was het een cover. Ik kan niet op de titel komen....
thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
My friends
blur-song 2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
bekend liedje... hoor je ze
WHOEHOEEEEE aan het begin zegmaar...
zit gitaar in...
komt vaak bij surfen of skaten ofzo als achtergrond muziek bij mtv enzo
bekend nr wel... kan er niet op komen
Jazeker, dat was The Private Psychedelic Reel van het album Dig Your Own Hole...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:59 schreef OmeRon het volgende:
Weet iemand nog met welk nummer de Chemical Brothers hun concert in HMH afsloten?
*kickquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:50 schreef Taxi het volgende:
De rapper van Linkin Park heeft, pak em beet, smeer em uit, een jaar of 2 geleden (dacht ik...) een kortstondig uitstapje gemaakt en heeft toen een rapnummer opgenomen met ..... tja... een groep... Daar gaat het mij dus om. Paar x een clip gezien, maar werd nooit een echte hit (Britney en d´r vriendjes en vriendinnetjes zaten in de weg...).
Anyway, hoe heet deze combi en hoe heet het nummer![]()
![]()
Dat is inderdaad My Friends (niet te verwarren met "me & my friends") maar die clip is niet in het zwart-wit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer van de Red Hot Chili Peppers waarbij de video in zwart-wit is met een bootje in het water.. volgens mij was het een cover. Ik kan niet op de titel komen....
Soca Gang ft. van B. King - Sing Alongquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:22 schreef Marsjel het volgende:
Heej,
Ik zoek n feest nummertje wat ongeveer gaat als: come on sing a long come on sing that song ole ole
verder weet ik het niet meer, ik hoor hem wel eens met het uitgaan.. iemand enig ideetje?
Alvast bedankt!.
Red box - For Americaquote:Op zondag 27 maart 2005 12:42 schreef kevinv het volgende:
Wie, o, wie, weet welke dit is:
------------------------------------
Yodela, Yodela, Yodela, USA...
http://www.imdb.com/title/tt0259153/soundtrackquote:Op zondag 27 maart 2005 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek muziek uit de film Rose Red
Deze zoek ik nog steeds..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-003.MP3
Je hoort niet echt heel veel, maar het is denk ik een redelijk nieuw nummer. Je hoort de Knight Rider theme er door heen.
Wie o wie kan mij helpen?
Senza una donna, Heb em dus al gevondenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar de volgende zinmnen in voorkomen:
Giving me torture and pain;
Got to make it through tomorrow.
volgens mij kwam dit nummer uit de jaren tachtig/negentig.
ik dacht dat die scent of a woman heette, maar kan me natuurlijk ook vegissen
Hellup!
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )quote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef furanku het volgende:
[..]
Deze zoek ik nog steeds..
en ik zoek een billie jean remix die nu redelijk nieuw is denk ik.. maar dat weet ik niet zeker.
029_panjabi_mc_-_mundian_to_bach_ke_(radio_mix)-hb.mp3 zou het eens goed kunnen zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:13 schreef da_micha_man het volgende:
Weet iemand misschien de naam van dat liedje bij de reclame van nescafé?
Blur - Boys & Girlsquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
girls want the boys,.. bla bla bla, boys want the girls... blaat
Hoe heet die nou?
Apotheosis - Oh Fortuna was de hakkenuitvoering vanquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Een soort hakken nummer, zeker 11 jaar oud en het had iets van doen met "Fortuna" en is toen nog verboden...
iemand?![]()
het was "a summer place", maar toch bedankt!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0259153/soundtrack
Een van de vier, ik geloof dat je "in the mood" bedoelt
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeldquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Oja, niet blur dusquote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
Wannadies - You & me songquote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef kiw het volgende:
hoe heet dat liedje en de artiest/band van dat liedje van de nieuwe NS reclame, met die omhelzingen?
Sugababes - in the middlequote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
k ken m wel.. maar ben het vergeten.. staat die reclame ook ergens online? want op tv zie ik hem ook niet kei vaakquote:Op maandag 28 maart 2005 11:55 schreef Drej het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???
Bombi - Rio?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:38 schreef Frozen het volgende:
Zomerhitje:
Mannenzang: Rio... oh oh woohooo.....
Enzovoort.
Het is niet Rio van Duran Duran of ' I go to Rio' van Peter Allen'.
Jammer, kan hm zelf ook niet online vindenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Drej het volgende:
Heb ik ook al naar gezocht, maar kan dat filmpje helaas niet vinden...
Thirteen Senses - Thru The Glassquote:Op maandag 28 maart 2005 14:53 schreef -Mk- het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst iets van: "you got us into this to get out of here"
ofzo.
Redelijk nieuwe plaat.
Keane-achtig geloof ik.
Inderdaad! Bedanktquote:Op maandag 28 maart 2005 17:13 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Thirteen Senses - Thru The Glass
Van het album The Invitation
Was dat niet iets met Hampenberg? Het nummer heet gewoon Ducktoyquote:Op maandag 28 maart 2005 16:53 schreef Timmahz het volgende:
Ik zoek een nummertje, het heeft een Ducktoy toontje erin. Heeft een beetje club/dance genre.
Graag hulp!
Joe le Taxi?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef Blumchen het volgende:
hoi hoi..
Ik zoek ene liedje van Vanessa paradisIk weet alleen niet welke.. ik weet alleen dat ze zo zingt van doepdiedoep doepdiedoep ofzo
Help
![]()
Mylo - Drop The Pressurequote:Op maandag 28 maart 2005 17:40 schreef eviss het volgende:
Mensen aub, ik zoek dit dans liedje, laatst gehoord op tv en vaak in clubs...
"'Moterfuckers gonna drop the bass joh"
Wie o wie
Nee, het heeft het nummer heeft ongeveer hetzelfe deuntje als ducktoy erinquote:Op maandag 28 maart 2005 18:16 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Was dat niet iets met Hampenberg? Het nummer heet gewoon Ducktoy
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Nogmaals, de reclame van nescafé.
quote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe heet het nummer wat onder de commercials van de TMF Awards zit?
Het schijnt van Don Diablo te zijn...
Zag hem vandaag toevallig en dat is:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
Nee het is wel van Don Diablo, het nummer komt alleen ff niet in me op zegmaar...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?![]()
of is die van de MTV-reclames?
Thnx Neleosquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zag hem vandaag toevallig en dat is:
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Beyonce - My heart still beats ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
The Pointer Sisters - I'm so excited?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
Lees ff de replies na, ik heb (jou?) vorige week al antwoord gegeven op deze vraagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Marsjel het volgende:
Ik zoek n feest nummertje wat ongeveer gaat als: come on sing a long come on sing that song ole ole
verder weet ik het niet meer, ik hoor hem wel eens met het uitgaan.. iemand enig ideetje?
nac nacquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:53 schreef master_X het volgende:
ik zocht een nr is cover nr van de gunes of rose - nac nac { d8 dat het nr zo heten}. weet iemand mischien hoe dat nr heet . alvast bedankt
Issie .. klassequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Michael McDonald - Sweet Freedom (of de remake van Safri Duo)
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef BalLon het volgende:
Ik zoek het liedje dat gedraaid wordt onder een reclame op Yorin (geloof ik...) Het gaat over dat Yorin binnenkort allerlei nieuwe films gaat draaien, ook TV-premieres en andere goede films.
Het is een rustig nummer en een man zingt erin. Wat hij zingt is (voor mij...) niet echt verstaanbaar dus ik kan geen tekst uit het nummer geven.
Geloof dat het een best bekend nummer is want ik heb het al vaker gehoord.
Alvast bedankt!
Of je leest het topic even door...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef Edwaldo het volgende:
was benieuwd van wie dat nummertje wat bij de nieuwe NS reclame gebruikt wordt (waar iedereen elkaar in de armen vliegt)
Calabria ofzo. Geen idee van wie. Drunkenmunkey heeft een versie en die die jij noemt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:57 schreef shredder het volgende:
Ik zoek dat danceliedje met die saxofoon, (niet JLO) het is een beetje groenig slechte kwaliteit ruizig clipje in een discotheek voor een filmdoek en een dame a la pamela anderson zit met een saxofoon: toet toet, toet toet, toet toet toet, toet toet. Effe compleet vergeten de naam van DJ. Best bekend liedje en al wat maanden oud.
Rune - Calabriaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Calabria ofzo. Geen idee van wie. Drunkenmunkey heeft een versie en die die jij noemt.
Oeps.. sorry niet goed gekeken..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Lees ff de replies na, ik heb (jou?) vorige week al antwoord gegeven op deze vraag
dat IS een cover!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door. Of Daar een cover van?
Dat weet ik wel.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
. Dat weet iedereen, behalve dan Joris Linssen in de Popquiz afgelopen vrijdag![]()
Everly Brothers - Bird Dog?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een nummer dat redelijk veel lijkt op you ain't nothing but a hound dog van Elvis Presley maar dan is het een echt oud blues nummer. het is dus geen cover maar in de tekst gaat het ook over een hounddog volgens mij en de melodie is een klein beetje hetzelfde.
Mash - Suicide is painless [1970]quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef furanku het volgende:
Ik wil weten wie de orginele artiest is van het nummer "Suicide is Painless". Dit nummer is geproduceerd in de jaren 70 door Johnny Mandel en door vele artiesten gecoverd. Iemand zegt dat S*MA*S*H weer een orgineel hiervan heeft.
het was Big Mama Thornton's versiequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken maar volgens mij was het 1 persoon.
Eeeeuh nee, nog niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Chasin het volgende:
Denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel?
ja die is het en daar zoek ik het cover van een trance nr is het wel we zijn op de goede weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
nac nac
Bedoel je misschien Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door. Of Daar een cover van?
ja shit hoe kan ik het nou nog meer verduidelijken, weet ook echt niet hoe de rest gaatquote:
double vision? knockin?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:51 schreef master_X het volgende:
[..]
ja die is het en daar zoek ik het cover van een trance nr is het wel we zijn op de goede weg.
Het eerste wat me te binnen schiet is True van Spandau Ballet maar da's geen vrouwquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer gezongen door een vrouw, met heel dramatisch en lang het woord: "blueeeeeeeeeeeeeeee..(huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuueeeee) je ziet het wel eens op die reclames van die back to the ... cd's. Denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel?
ja dat is toch met het fruit wat danst en was een beetje een zomer hit naam weet ik niet preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
K zoek al heel lang een nummer. Het is van ongeveer 5 jaar geleden, en het heet volgens mij
The ringi dingi dingdong song ofzoiets![]()
Ik kan het egt niet vinden ...
Weet iemand wat ik bedoel?
Miranda - Vamos A La Playaquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:27 schreef master_X het volgende:
[..]
ja dat is toch met het fruit wat danst en was een beetje een zomer hit naam weet ik niet precies
Waar ik het eerst aan dacht isquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het eerste wat me te binnen schiet is True van Spandau Ballet maar da's geen vrouw..
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Passion fruit - The rigga-ding-dong-song?
Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Chasin het volgende:
Haha ff toch blue moon van the marcels gedownload... haha drama zeg :p nee het liedje dat ik bedoel klinkt echt beetje dramatisch, zeker geen vrolijk nummer maar is toch vrij vlot geloof ik.
als ze dus dat einde van blue zegt langdurig, dan lijkt het net alsof haar stem enkele malen overslaat. nu iets duidelijker?volgens mij is het toch echt vrij bekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |