Lees ff de replies na, ik heb (jou?) vorige week al antwoord gegeven op deze vraagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Marsjel het volgende:
Ik zoek n feest nummertje wat ongeveer gaat als: come on sing a long come on sing that song ole ole
verder weet ik het niet meer, ik hoor hem wel eens met het uitgaan.. iemand enig ideetje?
nac nacquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:53 schreef master_X het volgende:
ik zocht een nr is cover nr van de gunes of rose - nac nac { d8 dat het nr zo heten}. weet iemand mischien hoe dat nr heet . alvast bedankt
Issie .. klassequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Michael McDonald - Sweet Freedom (of de remake van Safri Duo)
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef BalLon het volgende:
Ik zoek het liedje dat gedraaid wordt onder een reclame op Yorin (geloof ik...) Het gaat over dat Yorin binnenkort allerlei nieuwe films gaat draaien, ook TV-premieres en andere goede films.
Het is een rustig nummer en een man zingt erin. Wat hij zingt is (voor mij...) niet echt verstaanbaar dus ik kan geen tekst uit het nummer geven.
Geloof dat het een best bekend nummer is want ik heb het al vaker gehoord.
Alvast bedankt!
Of je leest het topic even door...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef Edwaldo het volgende:
was benieuwd van wie dat nummertje wat bij de nieuwe NS reclame gebruikt wordt (waar iedereen elkaar in de armen vliegt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |