Gedownload, bekeken, beluisterd...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:38 schreef Ppeace het volgende:
http://rapidshare.de/files/828263/duindorp.WMV.html hier is de link nog
Het liedje zit op 13:35
Groeteeeuuhhh
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walkingquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:27 schreef XQZ-me het volgende:
makkelijk (?)
ik zoek het nummer was bij de Coca Cola reclame wordt gedraait in het filmpje dat zo'n vent spastisch over straat loopt.......langs vrouwke met een hondje bij paal......dan zo'n gebouw binnen....naah je kent het wel.....welk nummer wordt hier gedraait?
thnQ!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
D-Note - "Shed my skin"quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:42 schreef madthijs het volgende:
ik ben ook op zoek...naar zowel het nummer als de videoclip (deze hoofdzakelijk)
Ibiza stijl nummertje, van jaar of 5 6 geleden:
"I don't mind what people say, no i won't look back...."
zou iemand mij hiermee kunnen helpen en misschien ook kunnen tippen waar ik deze videoclip vandaan kan halen (een oude man dansend op ibiza strand)
basement jaxx?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:23 schreef Forumpi het volgende:
Dat liedje 'Lucky Star' - van wie was dat ook al weer? Ik denk minimaal een jaar of 5/6 oud. Ik kan hem niet voorzingen, maar ik weet nog dat in die clip een enorme neger in een nog enormere jas een beetje door de stad wandelen. Hij ziet ook nog wat skatende chicks en hij eindigt bij z'n vrienden op een bankje. Verder ben ik het vergeten.
Iemand?
Als ik op Google zoek, vind ik ook alleen maar Basement Jaxx, maar het leek me zo raar dat het een nummer van hun was. Het zou kunnen. Ik ga het proberen.quote:
mischien Roman Flugel - gehts noch, zitten piepjes in, is op het moment een grote hit in discotheken, begint er mischien zelfs alweer een beejte uit te rakenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef Poogie het volgende:
ik zoek een liedje wat ze op Slam Fm beschreven als "dat liedje met die vage piepjes en toontjes erin"
Hij was gisteravond rond 22:00 op slam fm, alleen na afloop kon ik de titel niet verstaan.
Wel hoorde ik zeggen dat het een grote hit in discotheken aan het worden was..
Weet iemand welke ik bedoel?
Mocky feat. Taylor Sawy - Catch A Moment In Timequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef steve2003 het volgende:
ik hoorde gister een nummer in cafe de koophandel, je hoort het ook vrij vaak in discotheken, het zijn een of twee mannestemmen die zingen:
i'e waited so long,
to get this feeling,
bla bla bla bla,
blabla bla bla
zoeits, heel lekker nummer, iemand enig idee over welke ik het heb?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:43 schreef madthijs het volgende:
[..]
Mocky feat. Taylor Sawy - Catch A Moment In Time
en vergeet vooral www.ster.nl nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:32 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Voor iedereen die zoekt naar muziek die in reclames wordt gebruikt zijn dit handige links:
http://www.vanleest.nl/shop/content/service.asp
http://www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
-edit- linkje toegevoegd
die film komt vanaaf op tv....duz zal es ff kijken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef speedfreakssj het volgende:
bnummer uit Not Another teen movie wanneer die ene meid de deur uitloopt.
LIJKT op een nummer van Bon Jovi denk ik.
kan op IMDB niks vinden overde music.
wel Rebel Girl van Bikini Kill (staat daar) maar is die het? kan het wel effe downloaden maar volgens mij is het iets bekenders.
thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mischien Roman Flugel - gehts noch, zitten piepjes in, is op het moment een grote hit in discotheken, begint er mischien zelfs alweer een beejte uit te raken
Procol Harum - A Whiter Shade of Pale.. althans, die hoorde ik en dat zal hem ongetwijfeld zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef allardh het volgende:
Het zoek de titel van het voorlaatste nummer net bij Top of the Pops 2. Het was uit de jaren zestig, nog zwart-wit en het was een rustig nummer.
Wie kan mij helpen?
Inderdaad! Bedankt!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef furanku het volgende:
[..]
Procol Harum - A Whiter Shade of Pale.. althans, die hoorde ik en dat zal hem ongetwijfeld zijn.
Of Boom Boxx - Boom Boom Boomquote:Op zondag 20 maart 2005 01:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Outhere Brothers - Boom boom [1995]
Volgens mij ken ik een clip van The Red Hot Chili Peppers die zwart wit bevat en dat is "Give it Away" meende ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef St3phani3k3 het volgende:
hey!!
Ik zoek een dance nummer met de tekst "do you like white girls, do you like white boys" (ofzoiets)
Wie kan mij helpen???
Nee, het is niet give it away, het is met een bootje en het is een beetje melancholisch nummer..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:25 schreef furanku het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik een clip van The Red Hot Chili Peppers die zwart wit bevat en dat is "Give it Away" meende ik.
Under the Bridge?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer van de Red Hot Chili Peppers waarbij de video in zwart-wit is met een bootje in het water.. volgens mij was het een cover. Ik kan niet op de titel komen....
thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
My friends
blur-song 2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:08 schreef BaggerUser het volgende:
bekend liedje... hoor je ze
WHOEHOEEEEE aan het begin zegmaar...
zit gitaar in...
komt vaak bij surfen of skaten ofzo als achtergrond muziek bij mtv enzo
bekend nr wel... kan er niet op komen
Jazeker, dat was The Private Psychedelic Reel van het album Dig Your Own Hole...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:59 schreef OmeRon het volgende:
Weet iemand nog met welk nummer de Chemical Brothers hun concert in HMH afsloten?
*kickquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:50 schreef Taxi het volgende:
De rapper van Linkin Park heeft, pak em beet, smeer em uit, een jaar of 2 geleden (dacht ik...) een kortstondig uitstapje gemaakt en heeft toen een rapnummer opgenomen met ..... tja... een groep... Daar gaat het mij dus om. Paar x een clip gezien, maar werd nooit een echte hit (Britney en d´r vriendjes en vriendinnetjes zaten in de weg...).
Anyway, hoe heet deze combi en hoe heet het nummer![]()
![]()
Dat is inderdaad My Friends (niet te verwarren met "me & my friends") maar die clip is niet in het zwart-wit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer van de Red Hot Chili Peppers waarbij de video in zwart-wit is met een bootje in het water.. volgens mij was het een cover. Ik kan niet op de titel komen....
Soca Gang ft. van B. King - Sing Alongquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:22 schreef Marsjel het volgende:
Heej,
Ik zoek n feest nummertje wat ongeveer gaat als: come on sing a long come on sing that song ole ole
verder weet ik het niet meer, ik hoor hem wel eens met het uitgaan.. iemand enig ideetje?
Alvast bedankt!.
Red box - For Americaquote:Op zondag 27 maart 2005 12:42 schreef kevinv het volgende:
Wie, o, wie, weet welke dit is:
------------------------------------
Yodela, Yodela, Yodela, USA...
http://www.imdb.com/title/tt0259153/soundtrackquote:Op zondag 27 maart 2005 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek muziek uit de film Rose Red
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |