Ik heb 'm denk ik gevonden : Disco Samba Mega Mix - Fiesteros 2000quote:quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:05 schreef cornutocontente het volgende:
ik ben op zoek naar een braziliaanse dansplaat... erg hoog Samba gehalte. ze zingen :
san suela, san suela met de eerste x meer klemtoon op het eerste woord..
Zoek eens in de hoek van Sergio Mendez. Ik denk dat jij een mix zoekt waar o.a. stukjes in zitten van Pais Tropical, Tristeza en Voce Abuso maar ik weet niet wie die mix gemaakt heeft.
weet je zeker dat er al een nr. 15 uit is hiervan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:02 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek Tracklist of De artiest van Nr. 39 van Après Skihut 15 alvast heel erg bedankt
Outhere Brothers - Boom boom [1995]quote:Op zondag 20 maart 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:
tekst is (fonetisch):
boom, boom, boom, let me hear you say "wejo" (en dan echoënd: "wejo")
welk nummer is dit?
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Eerste ingeving door de titel:quote:Op zondag 20 maart 2005 01:49 schreef bloodymary het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80, denk ik, het is dansbaar en een beetje in de stijl van Depeche Mode, Erasure, New Order.
Met een vrij triestige stem wordt iets gezongen van Force to the Floor.
Goeie zender is dat trouwens. Tevens een abbonementquote:Op zondag 20 maart 2005 02:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
(er zijn 2 versies van: de snellere versie wordt veel door Q-Music gedraaid)
Kut, je hebt gelijk. Het zielige stemmetje kwam me al zo bekend voor. Ik was in de war omdat het op een jaren 80 feest gedraaid werd en inderdaad in een andere versie met een jaren 80 beat er onder.............................quote:Op zondag 20 maart 2005 02:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Misschien: Starsailor - Four to the Floor? Is wel gewoon uit de jaren nu, maar idd met beetje trieste stem gezongen.
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:24 schreef Tha_T het volgende:
Marco V vs Bates - Bang Bang (kill bill edit) misschien?
Dat vermoed ik ookquote:Op zondag 20 maart 2005 14:19 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmja, maar die versie van Darkraver was echt meer hardstyle/hardcore, maar zal die wel gemixed hebben vermoed ik?
LSD / D-Techquote:Op zondag 20 maart 2005 14:27 schreef JeroenV het volgende:
Voor de hardhouse DJ's onder ons: Hoe heet de nieuwe DHHD?
Guus Meeuwis - Op straat [2004]quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer van Guus Meeuwis die net op tv is geweest, het is een cover van 'Streets of Londen'
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef MichielPH het volgende:
Het nummer van Guus Meeuwis die net op tv is geweest, het is een cover van 'Streets of Londen'
ah ik hem hemquote:Op zondag 20 maart 2005 20:36 schreef Bouncer2002 het volgende:
please help me out, ik zoek me te pletter. Heb het echter nu een stukje kunnen opnemen, hier staat het fragment: http://www.danielfrissen.nl/liedje.mp3
Wederom op verzoekquote:Op zondag 20 maart 2005 20:39 schreef kzieniks het volgende:
Ik kan op dit moment de search niet gebruiken, dus misschien wordt dit dubbel gevraagd...
ik zoek de naam van de artiest plus de titel van het nummer wat wordt gezongen in de nieuwe grolsch reclame.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.
Die openingsceremonie duurde 3 uur....denk je dat hij 1 nummer draaide?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:24 schreef Binnetie het volgende:
Ik ben opzoek naar het nummer van DJ tiesto die hij draaide tijndens de opening van de Olympische spelen... weet iemand welk nummer dat was?
Hele tekst opgeslagen onder een sneltoets ofzo? Wordt zo vaak om dat nummer gevraagdquote:
Speciaal een knopje op mijn toetsenbord laten zetten, waar F O K op staatquote:Op zondag 20 maart 2005 22:25 schreef furanku het volgende:
[..]
Hele tekst opgeslagen onder een sneltoets ofzo? Wordt zo vaak om dat nummer gevraagd![]()
Of bedoel je: She'll be right here in my arms?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef Orealo het volgende:
Hmm, ik heb er ook eentje, liedje wat ik vroeger wel eens geluisterd hebt, schoot me net opeens weer te binnen.. 1 zinnetje..
was iets van "She'll be riding in my arms, woow-iieee--wooow!"
kan ook zijn "She'll be crying in my arms"
Enige ideeen? Alvast bedankt
EDIT :::: 't wordt gezongen met een nogal lage stem, van een man
Nou je het zegt, zou heeel goed kunnen, tis zo lang geleden..quote:Op maandag 21 maart 2005 00:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Of bedoel je: She'll be right here in my arms?
Robbie WIlliams - Rock DJ [2000]quote:Op maandag 21 maart 2005 10:01 schreef edje34 het volgende:
Hoe heet het nummer van Robbie Williams waarin hij op het laatst het vel over zijn hoofd trekt??
Ik kan er maar niet opkomen.
Blind Mellon - No Rain?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef VilleRoy het volgende:
Nummer met de titel "No Rain"
Beetje rocky achtig zwijmel nummer, net nog op 3FM gedraaid, wie oh wie weet welke artiest dit nummer heeft gezongen ???
Passion fruit - The rigga-ding-dong-song?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
K zoek al heel lang een nummer. Het is van ongeveer 5 jaar geleden, en het heet volgens mij
The ringi dingi dingdong song ofzoiets![]()
Ik kan het egt niet vinden ...
Weet iemand wat ik bedoel?
Marcus Levin - 2 Take Me Awayquote:Op zondag 20 maart 2005 21:06 schreef Bouncer2002 het volgende:
Orgineel is van Toto-Africa, ik hoorde gister een remix ervan (dance version), iemand een idee van wie deze remix is?
Eels - Novocaine For The Soulquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef Scylla het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Eels, wat momenteel te horen is in de tv-spotjes voor Desperate Housewives op Net5. Enkele jaren geleden was de clip er ook nog wel eens van te zien op Mtv, en het is dat nummer met dat xylofoon melodietje....iemand?
Al een jaar?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:24 schreef Fiddlergurl het volgende:
JAAAAAAAAAA
Dankjewel! GeweldigIk zoek dat nummer echt al een jaar ofzo
Toen ik het las dacht ik, volgens mij niet. Toen ik hem zojuist hoorde dacht ik Yes that's him !!!quote:
Susan's House?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Het is dus niet Novocaine for the Soul....Eels, het muziekje wat onder de trailer van Desperate Housewives zit. Anybody?
Is het niet gewoon Anouk?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:15 schreef XQZ-me het volgende:
net was bij de reclame van 'opsporing' verzocht (dacht ik) een achtergrond muziekje....
was rustig nummer...en er werd iets gezongen van "Lost in this world"
het leek erg op de stem van anouk.....weet iemand welk dnummer/zanger dit is?
Oh. Eerlijk gezegd heb ik die trailer ook nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Het is dus niet Novocaine for the Soul....Eels, het muziekje wat onder de trailer van Desperate Housewives zit. Anybody?
Circus Custers - Monicaquote:Op maandag 21 maart 2005 23:44 schreef jwvanweert het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer... Het gaat over ouders van een klasgenootje die gaan scheiden en dat meisje heet Monica... heel rustig nummer... zanger heeft de stem van boudewijn de groot, maar daar heb ik al op gezocht en niet gevonden
"...en niemand wist waarom ze was verdwenen" (stukje van tekst)
mijn dank is groot als jullie de titel en/of artiest weten
Gerard Joling - Zing Met Me Meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:10 schreef El-Rico het volgende:
Voor een feestje zoek ik een nummer wat vaak in kroeg te horen is
'ga met me mee tot morgenvroeg, over het plein tot in de kroeg' > zoiets komt erin voor
'Wat kan jou t schelen blabla'
bvd
komt uit deze clip http://www.newstoday.com/_tpl/qbn/adidas-new.htmlquote:Whenever I wake up, trying take the shape up, turning to the whole wide world I made up - The lights are golden - off - The lights are golden- off - Whenever I wake up, trying take the shape up, turning to the whole wide world I made up..."
Was dat niet "Special D - You" ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:36 schreef Ppeace het volgende:
Nouja, ik zoek dus een liedje van een bekent tv programma
iedereen heeft het denk ik wel gezien, Probleemwijken van Sbs 6.
in de uitzending in duindorp, waar ik erg van heb genoten, komt in het midden een soort van bubbling/dancehall liedje.
Ik zou graag de naam hiervan weten, me gek gezoch nix gevonden
Alvast heel erg bedankt
Beck- E-pro [2005]quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:02 schreef DaveM het volgende:
Simpel vraagje: hoe heet de laatste single van Beck?
Jij weet ook bijna alles he!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Beck- E-pro [2005]
Van het zeer goede album Guero welke 29-03-2005 in de winkel ligt!
Manyou - drifting awayquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een dance nummer.
In het begin word er door een vrouwenstem wat woorden/zinnen gezegd met oa dit:
I'm drifting away / Illusion / When tears...
Op een gegeven moment ook "We're in the world is my place" of iets in die zin.
De rest van het nummer is eigenlijk alleen muziek zonder tekst, het is volgens mij een vrij nieuw nummer denk zelfs uit 2005.
iemand?
Eels - Flyswatterquote:Op maandag 21 maart 2005 20:41 schreef Scylla het volgende:
Wilde gok: Van Morrison - Coney Island?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:29 schreef ladro het volgende:
In 1994, tijdens Worldcup voetbak in de USA, was er het programma: 'Die 2 Nieuwe Koeien: in de USA' van Henk Spaan en Harry Vermeegen. In een van die uitzendingen was een flimpje over een nostalgisch Amerikaans plaatsje, in sepia beelden. Ik benm op zoek naar de achtergrond muziek hierbij. De stem leek op Van Morrison, en de titel zoiets van memories. Althans dat was het onderwerp. Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |