Deze zoek ik nog steeds..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-003.MP3
Je hoort niet echt heel veel, maar het is denk ik een redelijk nieuw nummer. Je hoort de Knight Rider theme er door heen.
Wie o wie kan mij helpen?
Senza una donna, Heb em dus al gevondenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar de volgende zinmnen in voorkomen:
Giving me torture and pain;
Got to make it through tomorrow.
volgens mij kwam dit nummer uit de jaren tachtig/negentig.
ik dacht dat die scent of a woman heette, maar kan me natuurlijk ook vegissen
Hellup!
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )quote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef furanku het volgende:
[..]
Deze zoek ik nog steeds..
en ik zoek een billie jean remix die nu redelijk nieuw is denk ik.. maar dat weet ik niet zeker.
029_panjabi_mc_-_mundian_to_bach_ke_(radio_mix)-hb.mp3 zou het eens goed kunnen zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:13 schreef da_micha_man het volgende:
Weet iemand misschien de naam van dat liedje bij de reclame van nescafé?
Blur - Boys & Girlsquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
girls want the boys,.. bla bla bla, boys want the girls... blaat
Hoe heet die nou?
Apotheosis - Oh Fortuna was de hakkenuitvoering vanquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Een soort hakken nummer, zeker 11 jaar oud en het had iets van doen met "Fortuna" en is toen nog verboden...
iemand?![]()
het was "a summer place", maar toch bedankt!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0259153/soundtrack
Een van de vier, ik geloof dat je "in the mood" bedoelt
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeldquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Oja, niet blur dusquote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
Wannadies - You & me songquote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef kiw het volgende:
hoe heet dat liedje en de artiest/band van dat liedje van de nieuwe NS reclame, met die omhelzingen?
Sugababes - in the middlequote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
k ken m wel.. maar ben het vergeten.. staat die reclame ook ergens online? want op tv zie ik hem ook niet kei vaakquote:Op maandag 28 maart 2005 11:55 schreef Drej het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |