Deze zoek ik nog steeds..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:05 schreef furanku het volgende:
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/ENCO-003.MP3
Je hoort niet echt heel veel, maar het is denk ik een redelijk nieuw nummer. Je hoort de Knight Rider theme er door heen.
Wie o wie kan mij helpen?
Senza una donna, Heb em dus al gevondenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar de volgende zinmnen in voorkomen:
Giving me torture and pain;
Got to make it through tomorrow.
volgens mij kwam dit nummer uit de jaren tachtig/negentig.
ik dacht dat die scent of a woman heette, maar kan me natuurlijk ook vegissen
Hellup!
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )quote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef furanku het volgende:
[..]
Deze zoek ik nog steeds..
en ik zoek een billie jean remix die nu redelijk nieuw is denk ik.. maar dat weet ik niet zeker.
029_panjabi_mc_-_mundian_to_bach_ke_(radio_mix)-hb.mp3 zou het eens goed kunnen zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Het eerste nummer (met dat knight ryder deuntje) is van Busta Rhymes (genaamd: Turn it up )
Het tweede nummertje (remix van billie jean) zou van The Sound Bluntz kunnen zijn, maar omdat je geen sample hebt weet ik dit niet zeker.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:13 schreef da_micha_man het volgende:
Weet iemand misschien de naam van dat liedje bij de reclame van nescafé?
Blur - Boys & Girlsquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
girls want the boys,.. bla bla bla, boys want the girls... blaat
Hoe heet die nou?
Apotheosis - Oh Fortuna was de hakkenuitvoering vanquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Een soort hakken nummer, zeker 11 jaar oud en het had iets van doen met "Fortuna" en is toen nog verboden...
iemand?![]()
het was "a summer place", maar toch bedankt!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0259153/soundtrack
Een van de vier, ik geloof dat je "in the mood" bedoelt
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeldquote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Oja, niet blur dusquote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
Wannadies - You & me songquote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef kiw het volgende:
hoe heet dat liedje en de artiest/band van dat liedje van de nieuwe NS reclame, met die omhelzingen?
Sugababes - in the middlequote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Hoe heet die nou?
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
k ken m wel.. maar ben het vergeten.. staat die reclame ook ergens online? want op tv zie ik hem ook niet kei vaakquote:Op maandag 28 maart 2005 11:55 schreef Drej het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar.. iemand???
Bombi - Rio?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:38 schreef Frozen het volgende:
Zomerhitje:
Mannenzang: Rio... oh oh woohooo.....
Enzovoort.
Het is niet Rio van Duran Duran of ' I go to Rio' van Peter Allen'.
Jammer, kan hm zelf ook niet online vindenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Drej het volgende:
Heb ik ook al naar gezocht, maar kan dat filmpje helaas niet vinden...
Thirteen Senses - Thru The Glassquote:Op maandag 28 maart 2005 14:53 schreef -Mk- het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst iets van: "you got us into this to get out of here"
ofzo.
Redelijk nieuwe plaat.
Keane-achtig geloof ik.
Inderdaad! Bedanktquote:Op maandag 28 maart 2005 17:13 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Thirteen Senses - Thru The Glass
Van het album The Invitation
Was dat niet iets met Hampenberg? Het nummer heet gewoon Ducktoyquote:Op maandag 28 maart 2005 16:53 schreef Timmahz het volgende:
Ik zoek een nummertje, het heeft een Ducktoy toontje erin. Heeft een beetje club/dance genre.
Graag hulp!
Joe le Taxi?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef Blumchen het volgende:
hoi hoi..
Ik zoek ene liedje van Vanessa paradisIk weet alleen niet welke.. ik weet alleen dat ze zo zingt van doepdiedoep doepdiedoep ofzo
Help
![]()
Mylo - Drop The Pressurequote:Op maandag 28 maart 2005 17:40 schreef eviss het volgende:
Mensen aub, ik zoek dit dans liedje, laatst gehoord op tv en vaak in clubs...
"'Moterfuckers gonna drop the bass joh"
Wie o wie
Nee, het heeft het nummer heeft ongeveer hetzelfe deuntje als ducktoy erinquote:Op maandag 28 maart 2005 18:16 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Was dat niet iets met Hampenberg? Het nummer heet gewoon Ducktoy
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Nogmaals, de reclame van nescafé.
quote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe heet het nummer wat onder de commercials van de TMF Awards zit?
Het schijnt van Don Diablo te zijn...
Zag hem vandaag toevallig en dat is:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
Nee het is wel van Don Diablo, het nummer komt alleen ff niet in me op zegmaar...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?![]()
of is die van de MTV-reclames?
Thnx Neleosquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zag hem vandaag toevallig en dat is:
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Beyonce - My heart still beats ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
The Pointer Sisters - I'm so excited?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |