quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Nogmaals, de reclame van nescafé.
quote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik denk dat je "music to watch the girls go by" van andy williams bedoeld
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe heet het nummer wat onder de commercials van de TMF Awards zit?
Het schijnt van Don Diablo te zijn...
Zag hem vandaag toevallig en dat is:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Van wie is dat achtergrond muziek die ze draaien in de reclame van yorin blockbusters... ze laten o.a. fragmenten zien van: pulp fiction, men in black II e.d.
Nee het is wel van Don Diablo, het nummer komt alleen ff niet in me op zegmaar...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
was dat niet Petey Pablo - Freek-a-leek ?![]()
of is die van de MTV-reclames?
Thnx Neleosquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zag hem vandaag toevallig en dat is:
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Beyonce - My heart still beats ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
The Pointer Sisters - I'm so excited?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef jappe0906 het volgende:
"I just wanna hoold youu, feeel youu, touch youu, be close to you"
Zit met da stukje in mijn hoofd, kheb totaal geen idee van welk liedje (en google ook niet)
Lees ff de replies na, ik heb (jou?) vorige week al antwoord gegeven op deze vraagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Marsjel het volgende:
Ik zoek n feest nummertje wat ongeveer gaat als: come on sing a long come on sing that song ole ole
verder weet ik het niet meer, ik hoor hem wel eens met het uitgaan.. iemand enig ideetje?
nac nacquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:53 schreef master_X het volgende:
ik zocht een nr is cover nr van de gunes of rose - nac nac { d8 dat het nr zo heten}. weet iemand mischien hoe dat nr heet . alvast bedankt
Issie .. klassequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
Michael McDonald - Sweet Freedom (of de remake van Safri Duo)
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:04 schreef BalLon het volgende:
Ik zoek het liedje dat gedraaid wordt onder een reclame op Yorin (geloof ik...) Het gaat over dat Yorin binnenkort allerlei nieuwe films gaat draaien, ook TV-premieres en andere goede films.
Het is een rustig nummer en een man zingt erin. Wat hij zingt is (voor mij...) niet echt verstaanbaar dus ik kan geen tekst uit het nummer geven.
Geloof dat het een best bekend nummer is want ik heb het al vaker gehoord.
Alvast bedankt!
Of je leest het topic even door...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:54 schreef Edwaldo het volgende:
was benieuwd van wie dat nummertje wat bij de nieuwe NS reclame gebruikt wordt (waar iedereen elkaar in de armen vliegt)
Calabria ofzo. Geen idee van wie. Drunkenmunkey heeft een versie en die die jij noemt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:57 schreef shredder het volgende:
Ik zoek dat danceliedje met die saxofoon, (niet JLO) het is een beetje groenig slechte kwaliteit ruizig clipje in een discotheek voor een filmdoek en een dame a la pamela anderson zit met een saxofoon: toet toet, toet toet, toet toet toet, toet toet. Effe compleet vergeten de naam van DJ. Best bekend liedje en al wat maanden oud.
Rune - Calabriaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Calabria ofzo. Geen idee van wie. Drunkenmunkey heeft een versie en die die jij noemt.
Oeps.. sorry niet goed gekeken..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Lees ff de replies na, ik heb (jou?) vorige week al antwoord gegeven op deze vraag
dat IS een cover!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door. Of Daar een cover van?
Dat weet ik wel.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
. Dat weet iedereen, behalve dan Joris Linssen in de Popquiz afgelopen vrijdag![]()
Everly Brothers - Bird Dog?quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zoek een nummer dat redelijk veel lijkt op you ain't nothing but a hound dog van Elvis Presley maar dan is het een echt oud blues nummer. het is dus geen cover maar in de tekst gaat het ook over een hounddog volgens mij en de melodie is een klein beetje hetzelfde.
Mash - Suicide is painless [1970]quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef furanku het volgende:
Ik wil weten wie de orginele artiest is van het nummer "Suicide is Painless". Dit nummer is geproduceerd in de jaren 70 door Johnny Mandel en door vele artiesten gecoverd. Iemand zegt dat S*MA*S*H weer een orgineel hiervan heeft.
het was Big Mama Thornton's versiequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zal eens zoeken maar volgens mij was het 1 persoon.
Eeeeuh nee, nog niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Chasin het volgende:
Denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel?
ja die is het en daar zoek ik het cover van een trance nr is het wel we zijn op de goede weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
nac nac
Bedoel je misschien Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door. Of Daar een cover van?
ja shit hoe kan ik het nou nog meer verduidelijken, weet ook echt niet hoe de rest gaatquote:
double vision? knockin?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:51 schreef master_X het volgende:
[..]
ja die is het en daar zoek ik het cover van een trance nr is het wel we zijn op de goede weg.
Het eerste wat me te binnen schiet is True van Spandau Ballet maar da's geen vrouwquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:13 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer gezongen door een vrouw, met heel dramatisch en lang het woord: "blueeeeeeeeeeeeeeee..(huhuhuuuuuuuuuuuuuuuuueeeee) je ziet het wel eens op die reclames van die back to the ... cd's. Denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel?
ja dat is toch met het fruit wat danst en was een beetje een zomer hit naam weet ik niet preciesquote:Op maandag 21 maart 2005 18:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
K zoek al heel lang een nummer. Het is van ongeveer 5 jaar geleden, en het heet volgens mij
The ringi dingi dingdong song ofzoiets![]()
Ik kan het egt niet vinden ...
Weet iemand wat ik bedoel?
Miranda - Vamos A La Playaquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:27 schreef master_X het volgende:
[..]
ja dat is toch met het fruit wat danst en was een beetje een zomer hit naam weet ik niet precies
Waar ik het eerst aan dacht isquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het eerste wat me te binnen schiet is True van Spandau Ballet maar da's geen vrouw..
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Passion fruit - The rigga-ding-dong-song?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |