quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:33 schreef AMD64 het volgende:
ga toch weg
Vraag ook eens om een mass-deletequote:
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:33 schreef AMD64 het volgende:
Kanker toch op
Mijne was eerder. Bullshit Kut I.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.
Freakin' schizo.
Flikker op kut baviaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
Kunnen we hier geen reeks van maken?
I wishquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag ook eens om een mass-delete
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dichtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.quote:
Heerlijk de subtiliteit, de sentimenteliteit, Jij mag 2 plaatsjes opschuiven in de rij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.
Freakin' schizo.
Yup. Ik ben dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je alsof?
KutNikky doe eens niet zo begripvol en geduldig en geef die aansteller gewoon een trap onder zn hol.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dischtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.
Tis maar fok heur? En nee op fok spoor je voor geen meter, neuroot!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:35 schreef AMD64 het volgende:
Flikker op kut baviaan.
Moeten ze maar sneller zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dichtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.
Klopt. Het is iddmaar fok/quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis maar fok heur? En nee op fok spoor je voor geen meter, neuroot!
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Dromen is mooi * zucht*
DPquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
het is half 3 dus dat valt mee
koppijn
![]()
![]()
neters?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moeten ze maar sneller zijnLangzame neters
Hey DP *hik*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
koppijn
![]()
![]()
ik voel me net eenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DP
Morgen een kater en dan is het allemaal weer rond
* qu63 Slaps LE around with a large troutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassen
Niet iedereen maakt na 200 posts al met een halfharde plasser een nieuw -compleet inspiratieloos- topic aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moeten ze maar sneller zijnLangzame neters
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt na 200 posts al met een halfharde plasser een nieuw -compleet inspiratieloos- topic aan.
Badstof neemt aardig wat vocht op, wassen hoeft dan maar om de dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassen
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
koppijn
![]()
![]()
je Capsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef DePresident het volgende:
Hoi PRINTSCREEN
En mijn poezelige voetje bezeren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
KutNikky doe eens niet zo begripvol en geduldig en geef die aansteller gewoon een trap onder zn hol.
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
En die voelen zich hoequote:
Chat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
Dan pak je maar een honkbalknuppel en ram je hem daarmee. Jouw behulpzaamheid en vergevingsgezindheid gaat gewoon te ver, jongedame!quote:
Users bashen, wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Ik probeer AMD over het randje te duwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Blijf van me lijfquote:
Users?quote:
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 in de kroeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
Is er verder nog iemand utigeweest of allemaal geslowchat tot nu
* qu63 helpt meequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik probeer AMD over het randje te duwen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen inderdaad wel eens te neuken. Shocking, huh?quote:
Je post nu niet onder je kloon hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef AMD64 het volgende:
Chat?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen inderdaad wel eens te neuken. Shocking, huh?
Klif hoog genoeg?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I know. Wat is chat? Ik ben geen irc-nerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je post nu niet onder je kloon hoor
en dan, om het te vieren, lekker van 8 tot half 2 in de kroeg zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Dat was de hoop.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
Is er verder nog iemand utigeweest of allemaal geslowchat tot nu
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef AMDjostihoer het volgende:
[..]
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 aant klonen.
Daar mag jij helemaal nog niet naar binnen, zelfs niet met je valse ID.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 in de kroeg.
Help me ff. Volgens mij staat hij bijna op het punt om zn polsen door te snijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Ben 21 trutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal nog niet naar binnen, zelfs niet met je valse ID..
Polsenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Help me ff. Volgens mij staat hij bijna op het punt om zn polsen door te snijden.
Jaja, in jouw dimensie ben je 21 en haske populair en welbespraakt.quote:
Ga je dit jaar nog dood?quote:
Ik heb geen 19"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Newsflash:
Sex gaat verder dan pr0n op je 19° TFT
Das alleen omdat je anders niet aan je mega postcount toekomt wat weer resulteert in niet kunnen rukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:42 schreef AMD64 het volgende:
I know. Wat is chat? Ik ben geen irc-nerd
Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog dood?
Zo ja, ga je deze maand nog redden?
Ja, daar zitten je handjes aan vast. Of ben je een softenonbaby en typ je met je tenen?quote:
Doe het dan meteen goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, daar zitten je handjes aan vast. Of ben je een softenonbaby en typ je met je tenen?
Nee, niet de vraag; de wens...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das alleen omdat je anders niet aan je mega postcount toekomt wat weer resulteert in niet kunnen rukken
Maar ook geen levenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat is voor jou een vraag, voor mijeenweetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet de vraag; de wens...
Maar antwoord mag alsnog gegeven worden...
Begin je eindelijk van me te balenquote:
Het schijnt dat z''n ouders de spierverslappers niet konden betalenquote:
Yup al 21 jaar, en jij weet datquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef DePresident het volgende:
AMd je hebt toch wel echt een hartkwaal
Nee hoor. Het is enblijft maar Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Begin je eindelijk van me te balen
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn knuffelt Inso in dit topic vol. liefde.
.
Sterfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!!
Ga fietsen hoerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is er met je leukemie gebeurd dan?
Zet je emmessen eens aan, ik moet iets spannends vertellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!!
Die beloofde 10% was dus ook al een leugenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Heel goed, vandaar ook dat ik het vroeg...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mijeenweetje.
Dit is het enige dat waar is dat je ooit hebt verteld? Goh waarom zou me dat verbazen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef AMD64 het volgende:
Yup al 21 jaar, en jij weet dat
Dan heeft-ie dus in 3 maand 19000 leugens verteldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is het enige dat waar is dat je ooit hebt verteld? Goh waarom zou me dat verbazen?![]()
Maar HARTelijk gefeliciteerd met je kneuzen bestaan
Opleuken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn topic...............wat doen jullie?
14.gif
Coming right up!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zet je emmessen eens aan, ik moet iets spannends vertellen.
Voor jou is het anders je leven dus schat het niet te laag in. Naar welke moderne kroeg met internet aansluiting ben je geweest?quote:
Geen dank. Morgen weer ff zweten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige avond..
Ywquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Kan goed kloppenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:51 schreef Xtreem het volgende:
Dan heeft-ie dus in 3 maand 19000 leugens verteld
Blijf nog effequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Gewassen, opgeruimd en begonnen met mn koffer inpakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
insomaniac en kastanova. Jullie nog wat gedaan vanavond?
Griekenland?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewassen, opgeruimd en begonnen met mn koffer inpakken.
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
insomaniac en kastanova. Jullie nog wat gedaan vanavond?
Owja, vergat ik te zeggen dat we deze onvergetelijke avond niet hadden gehad als we AMD niet zouden hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Zweten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen dank. Morgen weer ff zweten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...
Weinig verrassends dus....
Ik mot eigenlijk gaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik mot eigenlijk gaan..
Maar blijf nog eventjes en dan is het echt gebeurd..
Bedankt voor je discretie.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...
Weinig verrassends dus....
Heb ik meelij met ze...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het schijnt dat z''n ouders de spierverslappers niet konden betalen.
[zweeds accent]quote:
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan en ik upload de screenshots.
t mag wel wat hogerquote:
Doen!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Nikky@fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Maandag toch pas?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maandag toch pas?
maar ik hoop van niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Nikky@fok.nl + armanimania@fok.nl Photech@gmail.com
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebtquote:
Minstens!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
Does lief schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
Waar is die kneus nou?
Heeft ie een naamtopic post ie niet meer
Omdat?quote:
Wat is dat toch met jullie mensen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn camt met Inso en brengt een washandje in terwijl Inso masturbeert met een banaan.
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebt
Ik heb niemand wat over ons verteld!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Sponk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Wat is er 16 april?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef nikky het volgende:
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.
quote:
Duzzzzzzzzquote:
FOK! Meet . Ik ga . Puur om Yvonne te ontmoeten. Lijkt me leuk als jij ook komt, maar jij wil zeker niet he? Ik heb alleen een slaapplaats nodig.quote:
Je mag wel bij mij slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
Tja dat jij geen zeven keer achter elkaar kunt is niet mijn probleem schat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zitten
De fokmeet?quote:
Esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinkenquote:
Crew onlyquote:
Is leuk voor je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
"Kom je cammen Inso?
Doe dit eens Inso
Doe dat eens Inso
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Ow het is 3:15quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, deel 2 is al in de planning.
Ik ben bang dat je vader hem al teveel heeft lopen rekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:06 schreef DePresident het volgende:
Nee. Dan wil je me in de reet neuken
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Geen Spgunk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinken.
Verplaatsen die hap! Kom gezellig naar de fok meetquote:
Smerige oma ben jij zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is leuk voor je kleinkinderen.. Snapdatdan.
Mijn halfDeense kleinkinderen.
Kan wel, doe het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen hebquote:
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo.quote:
Wij zijn zelf dus ook wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
hmmm![]()
Maar kan dat de 16e? Of moet je er nog ff over denken?
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen heb.
Preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Input ben ik wel goed in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo. [afbeelding]
Hej die smiley bedoelde ik helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste dag op Fok!... Geen kloon.Nada
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Gouden bergen beloven, morgen komt ie zijn postaantallen weer opschroevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij zijn zelf dus ook weg
Boe heeft misschien wel een plaatsje voor je![]()
![]()
Kijk, jij snapt hem!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?
Klinkt goed![]()
Beloofd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rot op kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Input ben ik wel goed in.
Ofwel; het lijkt me een hele eer..
Je komt naar de esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
PS, als ik ook kom en beloof dat ik die avond met je gaschuifelen
, kom je dan wel?
Voorbips.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"
Ja daaaaaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmat
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voorbips..
"Dat hoort bij je opvoeding kindje. Als je ooit een goede man wilt trouwen, moet je dat soort zaken kunnen beheersen."
Naja, je kunt het vrij gemakkelijk immiteren;quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef Insomaniac het volgende:
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.!
Deze nemen we mee naar achter vor in het lijstjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je komt naar de esselmeet?
Deal
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."
Doe ik mijn hotpants aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hem!.
Dansen op de bar.
*rokje klaarlegt*
Zijn je schoenen al schoon?quote:
Déjà Vu!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja daaaaaag
Niks geen sleutels buiten, weet je wat voor gespuis hier woont?
En nee dat zijn geen allochtonen
Swhupghunnnngh.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, je kunt het vrij gemakkelijk immiteren;
1. Zuip de avond ervoor genoeg om een kater te krijgen, maar word niet dronken.
2. Rook de dag erna dag alsof het je laatste is en laat tussendoor geen enkel kuchje ontsnappen.
3. Haal je neus ff flink op, zodat je mond zich vult met een indrukwekkende groene tuf, laat die rusten bovenin je keel.
4. Herhaal stap 3, maar bewaar de groene klodder deze keer onder je tong.
5. Probeer vervolgens, zonder afscheid te nemen van je groene vrienden, "Sponk" te zeggen en neem je tijd voor de "n".
Geen dank.
GMTA!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
jij moet je schoenen nog eerst schoonmaken of zoiets.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef Insomaniac het volgende:
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."
"Een colafles ? Een colafles ? Wat zeg ik, twéé colaflessen !"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."
nop ik weigerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
jij moet je schoenen nog eerst schoonmaken of zoiets.
"En dan beginnen we straks met je achterbips"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Een colafles ? Een colafles ? Wat zeg ik, twéé colaflessen !"
Ik weet ook niet wat de plannen verder zijn en weet dus ook niet hoelaat we thuis zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?
Ik kan bij niemand anders slapen daar.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je komt naar de esselmeet?
Deal
Dat je misbruik van mensen niet onder stoelen of banken steekt kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:16 schreef DePresident het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?
Ik kan bij niemand anders slapen daar.
DP komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
Nee, áls ik dan ooit naar een meet ga, dan wil ik mensen aantreffen die ik, uiteraard volkomen terecht, ook in real life aan het huilen kan maken...
Dat houden we ook graag zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
Nee, áls ik dan ooit naar een meet ga, dan wil ik mensen aantreffen die ik, uiteraard volkomen terecht, ook in real life aan het huilen kan maken...
Niet op de esselmeet doosquote:
*PLOP*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg mensen, ik ga even mijn colaflessen ontkoppelen en dan naar bed. [afbeelding].
Dan vooral met de link gaan spammen in je sig, Einsteinquote:
Nee, ik wil niks met je.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat je misbruik van mensen niet onder stoelen of banken steekt kan ik dan wel weer waarderen. [afbeelding]
OKE. Ik versier Yvonne wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat de plannen verder zijn en weet dus ook niet hoelaat we thuis zijn.
Sorry, andere keer beter
Ik kom daar niet, doosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel op de FOK!meet, doos..
Know your enemyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kasta in het SC-reeks...
Ik moet toch wel even een traantje wegpinken
Tuuwk welquote:
Alsof ik bier drink.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
En die zuipt jouw bier leeg. Wil je dat?
Ik weet toch dat jij er daar niets aan vind dus kan ik die link rustig laten staanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vooral met de link gaan spammen in je sig, Einstein.
quote:
Neeheeeequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke je warme chocolademelk met slagroom dan.
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
wie maakt de volgende ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan..
liefquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lekker slapen en nooit meer wakker worden.
* Duim, zuigtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik er naartoe ga?.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan..
Ja lach er maar omquote:
Wip ze uit je oogkassen met een vork en post het filmpje hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
heb pijn aan mijn ogen
Omdat jij dat zegt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |