Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef nikky het volgende:
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.
quote:
Duzzzzzzzzquote:
FOK! Meet . Ik ga . Puur om Yvonne te ontmoeten. Lijkt me leuk als jij ook komt, maar jij wil zeker niet he? Ik heb alleen een slaapplaats nodig.quote:
Je mag wel bij mij slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
Tja dat jij geen zeven keer achter elkaar kunt is niet mijn probleem schat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zitten
De fokmeet?quote:
Esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinkenquote:
Crew onlyquote:
Is leuk voor je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
"Kom je cammen Inso?
Doe dit eens Inso
Doe dat eens Inso
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Ow het is 3:15quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, deel 2 is al in de planning.
Ik ben bang dat je vader hem al teveel heeft lopen rekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:06 schreef DePresident het volgende:
Nee. Dan wil je me in de reet neuken
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Geen Spgunk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinken.
Verplaatsen die hap! Kom gezellig naar de fok meetquote:
Smerige oma ben jij zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is leuk voor je kleinkinderen.. Snapdatdan.
Mijn halfDeense kleinkinderen.
Kan wel, doe het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen hebquote:
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo.quote:
Wij zijn zelf dus ook wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
hmmm![]()
Maar kan dat de 16e? Of moet je er nog ff over denken?
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen heb.
Preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Input ben ik wel goed in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo. [afbeelding]
Hej die smiley bedoelde ik helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste dag op Fok!... Geen kloon.Nada
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Gouden bergen beloven, morgen komt ie zijn postaantallen weer opschroevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij zijn zelf dus ook weg
Boe heeft misschien wel een plaatsje voor je![]()
![]()
Kijk, jij snapt hem!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?
Klinkt goed![]()
Beloofd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rot op kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Input ben ik wel goed in.
Ofwel; het lijkt me een hele eer..
Je komt naar de esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
PS, als ik ook kom en beloof dat ik die avond met je gaschuifelen
, kom je dan wel?
Voorbips.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"
Ja daaaaaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmat
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voorbips..
"Dat hoort bij je opvoeding kindje. Als je ooit een goede man wilt trouwen, moet je dat soort zaken kunnen beheersen."
Naja, je kunt het vrij gemakkelijk immiteren;quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef Insomaniac het volgende:
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.!
Deze nemen we mee naar achter vor in het lijstjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je komt naar de esselmeet?
Deal
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |