Nee, niet de vraag; de wens...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das alleen omdat je anders niet aan je mega postcount toekomt wat weer resulteert in niet kunnen rukken
Maar ook geen levenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Dat is voor jou een vraag, voor mijeenweetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, niet de vraag; de wens...
Maar antwoord mag alsnog gegeven worden...
Begin je eindelijk van me te balenquote:
Het schijnt dat z''n ouders de spierverslappers niet konden betalenquote:
Yup al 21 jaar, en jij weet datquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef DePresident het volgende:
AMd je hebt toch wel echt een hartkwaal
Nee hoor. Het is enblijft maar Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Begin je eindelijk van me te balen
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn knuffelt Inso in dit topic vol. liefde.
.
Sterfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!!
Ga fietsen hoerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is er met je leukemie gebeurd dan?
Zet je emmessen eens aan, ik moet iets spannends vertellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Au3! Ik heb het vanavond zo gezellig hier!!
Die beloofde 10% was dus ook al een leugenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Heel goed, vandaar ook dat ik het vroeg...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, voor mijeenweetje.
Dit is het enige dat waar is dat je ooit hebt verteld? Goh waarom zou me dat verbazen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef AMD64 het volgende:
Yup al 21 jaar, en jij weet dat
Dan heeft-ie dus in 3 maand 19000 leugens verteldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is het enige dat waar is dat je ooit hebt verteld? Goh waarom zou me dat verbazen?![]()
Maar HARTelijk gefeliciteerd met je kneuzen bestaan
Opleuken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn topic...............wat doen jullie?
14.gif
Coming right up!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zet je emmessen eens aan, ik moet iets spannends vertellen.
Voor jou is het anders je leven dus schat het niet te laag in. Naar welke moderne kroeg met internet aansluiting ben je geweest?quote:
Geen dank. Morgen weer ff zweten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige avond..
Ywquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Kan goed kloppenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:51 schreef Xtreem het volgende:
Dan heeft-ie dus in 3 maand 19000 leugens verteld
Blijf nog effequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Gewassen, opgeruimd en begonnen met mn koffer inpakken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
insomaniac en kastanova. Jullie nog wat gedaan vanavond?
Griekenland?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewassen, opgeruimd en begonnen met mn koffer inpakken.
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
insomaniac en kastanova. Jullie nog wat gedaan vanavond?
Owja, vergat ik te zeggen dat we deze onvergetelijke avond niet hadden gehad als we AMD niet zouden hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef nikky het volgende:
Zweten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen dank. Morgen weer ff zweten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...
Weinig verrassends dus....
Ik mot eigenlijk gaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik mot eigenlijk gaan..
Maar blijf nog eventjes en dan is het echt gebeurd..
Bedankt voor je discretie.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inso bracht voor de webcam een banaan anaal in, waarna ik ging masturberen met een washandje...
Weinig verrassends dus....
Heb ik meelij met ze...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het schijnt dat z''n ouders de spierverslappers niet konden betalen.
[zweeds accent]quote:
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan en ik upload de screenshots.
t mag wel wat hogerquote:
Doen!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Nikky@fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Maandag toch pas?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maandag toch pas?
maar ik hoop van niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Nikky@fok.nl + armanimania@fok.nl Photech@gmail.com
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebtquote:
Minstens!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
Does lief schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
Waar is die kneus nou?
Heeft ie een naamtopic post ie niet meer
Omdat?quote:
Wat is dat toch met jullie mensen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn camt met Inso en brengt een washandje in terwijl Inso masturbeert met een banaan.
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebt
Ik heb niemand wat over ons verteld!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Sponk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Wat is er 16 april?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef nikky het volgende:
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.
quote:
Duzzzzzzzzquote:
FOK! Meet . Ik ga . Puur om Yvonne te ontmoeten. Lijkt me leuk als jij ook komt, maar jij wil zeker niet he? Ik heb alleen een slaapplaats nodig.quote:
Je mag wel bij mij slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
Tja dat jij geen zeven keer achter elkaar kunt is niet mijn probleem schat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zitten
De fokmeet?quote:
Esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinkenquote:
Crew onlyquote:
Is leuk voor je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
"Kom je cammen Inso?
Doe dit eens Inso
Doe dat eens Inso
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Ow het is 3:15quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, deel 2 is al in de planning.
Ik ben bang dat je vader hem al teveel heeft lopen rekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:06 schreef DePresident het volgende:
Nee. Dan wil je me in de reet neuken
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |