[zweeds accent]quote:
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan en ik upload de screenshots.
t mag wel wat hogerquote:
Doen!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Nikky@fok.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vooral doen, dan zal ik ook even wat screenshots van jouw acrobatische kunsten uploaden, Adriaantje.
Maandag toch pas?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maandag toch pas?
maar ik hoop van niet
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Nikky@fok.nl + armanimania@fok.nl Photech@gmail.com
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kut, dacht alweer dat het zondag was...
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebtquote:
Minstens!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik neem aan dat we morgen de affaire "AMD64" terug op Fok! Radio horen?
Does lief schatjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
Waar is die kneus nou?
Heeft ie een naamtopic post ie niet meer
Omdat?quote:
Wat is dat toch met jullie mensen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn camt met Inso en brengt een washandje in terwijl Inso masturbeert met een banaan.
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja nou ja ik dan. Kan ik het helpen dat jij zo'n goede conditie hebt
Ik heb niemand wat over ons verteld!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Sponk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Wat is er 16 april?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doe de advocaat imitatie wel.
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef nikky het volgende:
Ssssst! Dat zou je niet zeggen.
quote:
Duzzzzzzzzquote:
FOK! Meet . Ik ga . Puur om Yvonne te ontmoeten. Lijkt me leuk als jij ook komt, maar jij wil zeker niet he? Ik heb alleen een slaapplaats nodig.quote:
Je mag wel bij mij slapenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef DePresident het volgende:
Printscreen. Kan ik eventueel 16 april bij jou overnachten?
Tja dat jij geen zeven keer achter elkaar kunt is niet mijn probleem schat.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik ben nog een beetje aangeslagen van die komkommer die klem kwam te zitten
De fokmeet?quote:
Esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinkenquote:
Crew onlyquote:
Is leuk voor je kleinkinderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jullie mensen?
"Kom je cammen Inso?
Doe dit eens Inso
Doe dat eens Inso
Natuurlijk blijft het tussen ons, Inso"!
Ow het is 3:15quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, deel 2 is al in de planning.
Ik ben bang dat je vader hem al teveel heeft lopen rekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:06 schreef DePresident het volgende:
Nee. Dan wil je me in de reet neuken
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De fokmeet?
Ik heb dan een esselmeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |