Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
En die voelen zich hoequote:
Chat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
Dan pak je maar een honkbalknuppel en ram je hem daarmee. Jouw behulpzaamheid en vergevingsgezindheid gaat gewoon te ver, jongedame!quote:
Users bashen, wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Ik probeer AMD over het randje te duwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Blijf van me lijfquote:
Users?quote:
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 in de kroeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
Is er verder nog iemand utigeweest of allemaal geslowchat tot nu
* qu63 helpt meequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik probeer AMD over het randje te duwen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen inderdaad wel eens te neuken. Shocking, huh?quote:
Je post nu niet onder je kloon hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef AMD64 het volgende:
Chat?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen inderdaad wel eens te neuken. Shocking, huh?
Klif hoog genoeg?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I know. Wat is chat? Ik ben geen irc-nerdquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je post nu niet onder je kloon hoor
en dan, om het te vieren, lekker van 8 tot half 2 in de kroeg zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Dat was de hoop.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Dat AMD-kneusje zou zijn account toch door de shredder halen omdat hij aan een hartkwaal zou sterven ofzo?
Nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nopequote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
Is er verder nog iemand utigeweest of allemaal geslowchat tot nu
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef AMDjostihoer het volgende:
[..]
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 aant klonen.
Daar mag jij helemaal nog niet naar binnen, zelfs niet met je valse ID.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ze hebben geen leven man. Ik was van 8 -half 2 in de kroeg.
Help me ff. Volgens mij staat hij bijna op het punt om zn polsen door te snijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:41 schreef kastanova het volgende:
Ben 21 trutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal nog niet naar binnen, zelfs niet met je valse ID..
Polsenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Help me ff. Volgens mij staat hij bijna op het punt om zn polsen door te snijden.
Jaja, in jouw dimensie ben je 21 en haske populair en welbespraakt.quote:
Ga je dit jaar nog dood?quote:
Ik heb geen 19"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Newsflash:
Sex gaat verder dan pr0n op je 19° TFT
Das alleen omdat je anders niet aan je mega postcount toekomt wat weer resulteert in niet kunnen rukkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:42 schreef AMD64 het volgende:
I know. Wat is chat? Ik ben geen irc-nerd
Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga je dit jaar nog dood?
Zo ja, ga je deze maand nog redden?
Ja, daar zitten je handjes aan vast. Of ben je een softenonbaby en typ je met je tenen?quote:
Doe het dan meteen goedquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, daar zitten je handjes aan vast. Of ben je een softenonbaby en typ je met je tenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |