quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:33 schreef AMD64 het volgende:
ga toch weg
Vraag ook eens om een mass-deletequote:
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:33 schreef AMD64 het volgende:
Kanker toch op
Mijne was eerder. Bullshit Kut I.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.
Freakin' schizo.
Flikker op kut baviaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
Kunnen we hier geen reeks van maken?
I wishquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vraag ook eens om een mass-delete
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dichtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.quote:
Heerlijk de subtiliteit, de sentimenteliteit, Jij mag 2 plaatsjes opschuiven in de rij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kanker zelf op. Nikky sluit die van jou, zodat PS er een kan openen en je opent stug een nieuwe. Open toch je eigen kneuzenforum, waar alleen jij postrechten hebt. Kan je lekker zelf topics openen, altijd de fipo hebben en iedereen lult met je mee.
Freakin' schizo.
Yup. Ik ben dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je alsof?
KutNikky doe eens niet zo begripvol en geduldig en geef die aansteller gewoon een trap onder zn hol.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dischtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.
Tis maar fok heur? En nee op fok spoor je voor geen meter, neuroot!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:35 schreef AMD64 het volgende:
Flikker op kut baviaan.
Moeten ze maar sneller zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij hebt hem al klaar staan voordat het topic dichtzit. Je wilt puur het topic. De rest doet je geen hol. Ik heb je wel eens vaker gezegd dat je een ander ook eens de kans moet geven om een topic te kunnen openen.
Klopt. Het is iddmaar fok/quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis maar fok heur? En nee op fok spoor je voor geen meter, neuroot!
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Dromen is mooi * zucht*
DPquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
het is half 3 dus dat valt mee
koppijn
![]()
![]()
neters?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moeten ze maar sneller zijnLangzame neters
Hey DP *hik*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
koppijn
![]()
![]()
ik voel me net eenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DP
Morgen een kater en dan is het allemaal weer rond
* qu63 Slaps LE around with a large troutquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassen
Niet iedereen maakt na 200 posts al met een halfharde plasser een nieuw -compleet inspiratieloos- topic aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moeten ze maar sneller zijnLangzame neters
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt na 200 posts al met een halfharde plasser een nieuw -compleet inspiratieloos- topic aan.
Badstof neemt aardig wat vocht op, wassen hoeft dan maar om de dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Droom je nu alweer van mij? Lijkt me lastig om elke dag die natte lakens te moeten wassen
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef DePresident het volgende:
Hoi allemaal
ben net terug
beetje veel gezopen
was heel gezellig
koppijn
![]()
![]()
je Capsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:38 schreef DePresident het volgende:
Hoi PRINTSCREEN
En mijn poezelige voetje bezeren?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
KutNikky doe eens niet zo begripvol en geduldig en geef die aansteller gewoon een trap onder zn hol.
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
En die voelen zich hoequote:
Chat?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij AMD op de chat? Zo ja: Hou hem een paar uur bezig. Twee vliegen in 1 klap!
Dan pak je maar een honkbalknuppel en ram je hem daarmee. Jouw behulpzaamheid en vergevingsgezindheid gaat gewoon te ver, jongedame!quote:
Users bashen, wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Ik probeer AMD over het randje te duwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 02:39 schreef DePresident het volgende:
Isomaniac![]()
![]()
wat doe jij in de slowchat
Blijf van me lijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |