Geen Spgunk?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met mijn accent zal het waarschijnlijk als "Sprunk" klinken.
Verplaatsen die hap! Kom gezellig naar de fok meetquote:
Smerige oma ben jij zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Is leuk voor je kleinkinderen.. Snapdatdan.
Mijn halfDeense kleinkinderen.
Kan wel, doe het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, die esselmeet heb je zo afgezegt, geen smoesjes nou.
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen hebquote:
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo.quote:
Wij zijn zelf dus ook wegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:08 schreef DePresident het volgende:
[..]
hmmm![]()
Maar kan dat de 16e? Of moet je er nog ff over denken?
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik die dag al gerookt heb en of ik de avond ervoor gezopen heb.
Preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Input ben ik wel goed in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je peettante worden dan ? Voor de noodzakelijke input van goede manieren enzo. [afbeelding]
Hej die smiley bedoelde ik helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste dag op Fok!... Geen kloon.Nada
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef nikky het volgende:
PS gaat eerst naar de Essel meet. En dan om een uurtje of 22 naar ons..
Gouden bergen beloven, morgen komt ie zijn postaantallen weer opschroevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij zijn zelf dus ook weg
Boe heeft misschien wel een plaatsje voor je![]()
![]()
Kijk, jij snapt hem!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan straalbezopen worden, dansen op de bar en ook nog nueken zeker?
Klinkt goed![]()
Beloofd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Rot op kutkindquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Input ben ik wel goed in.
Ofwel; het lijkt me een hele eer..
Je komt naar de esselmeet?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
PS, als ik ook kom en beloof dat ik die avond met je gaschuifelen
, kom je dan wel?
Voorbips.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Tante Inso, wat doet die banaan in mijn voorbips ?"
Ja daaaaaagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:12 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja maar als die FOK!Meet over is ga ik nog naar een disco ofzo. Als we een tijd afspreken. Leg jij de sleutel onder de deurmat
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voorbips..
"Dat hoort bij je opvoeding kindje. Als je ooit een goede man wilt trouwen, moet je dat soort zaken kunnen beheersen."
Naja, je kunt het vrij gemakkelijk immiteren;quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef Insomaniac het volgende:
He jasses. Nu ben ik helemaal benieuwd naar je stem en zit ik hardop "Spgunk, Spghunk, Spghung" uit te spreken.!
Deze nemen we mee naar achter vor in het lijstjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je komt naar de esselmeet?
Deal
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Hier, een aubergine, dat kan er ook nog wel bij."
Doe ik mijn hotpants aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt hem!.
Dansen op de bar.
*rokje klaarlegt*
Zijn je schoenen al schoon?quote:
Déjà Vu!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja daaaaaag
Niks geen sleutels buiten, weet je wat voor gespuis hier woont?
En nee dat zijn geen allochtonen
Swhupghunnnngh.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, je kunt het vrij gemakkelijk immiteren;
1. Zuip de avond ervoor genoeg om een kater te krijgen, maar word niet dronken.
2. Rook de dag erna dag alsof het je laatste is en laat tussendoor geen enkel kuchje ontsnappen.
3. Haal je neus ff flink op, zodat je mond zich vult met een indrukwekkende groene tuf, laat die rusten bovenin je keel.
4. Herhaal stap 3, maar bewaar de groene klodder deze keer onder je tong.
5. Probeer vervolgens, zonder afscheid te nemen van je groene vrienden, "Sponk" te zeggen en neem je tijd voor de "n".
Geen dank.
GMTA!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
jij moet je schoenen nog eerst schoonmaken of zoiets.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef Insomaniac het volgende:
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."
"Een colafles ? Een colafles ? Wat zeg ik, twéé colaflessen !"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Colaflessen lijken alleen maar zo groot."
nop ik weigerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
jij moet je schoenen nog eerst schoonmaken of zoiets.
"En dan beginnen we straks met je achterbips"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Een colafles ? Een colafles ? Wat zeg ik, twéé colaflessen !"
Ik weet ook niet wat de plannen verder zijn en weet dus ook niet hoelaat we thuis zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?
Ik kan bij niemand anders slapen daar.
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je komt naar de esselmeet?
Deal
Dat je misbruik van mensen niet onder stoelen of banken steekt kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:16 schreef DePresident het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh is er geen oplossing te bedenken?
Ik kan bij niemand anders slapen daar.
DP komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
Nee, áls ik dan ooit naar een meet ga, dan wil ik mensen aantreffen die ik, uiteraard volkomen terecht, ook in real life aan het huilen kan maken...
Dat houden we ook graag zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
Nee, áls ik dan ooit naar een meet ga, dan wil ik mensen aantreffen die ik, uiteraard volkomen terecht, ook in real life aan het huilen kan maken...
Niet op de esselmeet doosquote:
*PLOP*quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg mensen, ik ga even mijn colaflessen ontkoppelen en dan naar bed. [afbeelding].
Dan vooral met de link gaan spammen in je sig, Einsteinquote:
Nee, ik wil niks met je.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat je misbruik van mensen niet onder stoelen of banken steekt kan ik dan wel weer waarderen. [afbeelding]
OKE. Ik versier Yvonne wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat de plannen verder zijn en weet dus ook niet hoelaat we thuis zijn.
Sorry, andere keer beter
Ik kom daar niet, doosquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wel op de FOK!meet, doos..
Know your enemyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kasta in het SC-reeks...
Ik moet toch wel even een traantje wegpinken
Tuuwk welquote:
Alsof ik bier drink.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
En die zuipt jouw bier leeg. Wil je dat?
Ik weet toch dat jij er daar niets aan vind dus kan ik die link rustig laten staanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan vooral met de link gaan spammen in je sig, Einstein.
quote:
Neeheeeequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oke je warme chocolademelk met slagroom dan.
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
wie maakt de volgende ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan..
liefquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lekker slapen en nooit meer wakker worden.
* Duim, zuigtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik er naartoe ga?.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heeft AMD al 3 kwartier klaarstaan..
Ja lach er maar omquote:
Wip ze uit je oogkassen met een vork en post het filmpje hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
heb pijn aan mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |