Ik mag het toch hopen van welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Icaä! Ik vind dat jij iig in dit topic maar een babietje moet krijgen hoor!
Is heel simpel, je hoeft alleen de URL maar te plakken. De forum software maakt daar automatisch de Topic Titel bij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:34 schreef Icaä het volgende:
Ik was nog aan het zoeken hoe ik die link naar #129 kon maken
Klopt helemaal, 12 maart!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:44 schreef TearSong het volgende:
Icaä: wat was nou precies je uitgerekende datum? Eigenlijk hoor jij bovenaan in dit lijstje te staan! iets van 12 maart toch?
Thnx...dat gaat dus zijn...9 november! (als die ingevulde cyclus klopt, of maakt dat niet uit?)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
www.babybrabbel.net
Suzanna gefeliciteerd
Oe, dan ga ik alvast puffen voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:17 schreef Icaä het volgende:
*meldt
Geen echt nieuws, beetje gerommel in de marge. Maar we houden hoop: vandaag ga ik bevallen, let maar op!
Ja op zich lijkt het me ook wel wat. Maar je hoort ook vaak dat die hele korte bevallingen veel heviger en nog intenser zijn. Dat vrouwen vaak het idee krijgen dat ze 'verdrinken' in de weeen. En of dat nou zo lekker is...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Allemachtig het gaat steeds sneller hier. Icaaik dacht dat het een grapje was. Maar het is echt zo, ik sta echt paf. Wowie gefeliciteerd. Geef mij ook even zo'n snelle bevalling zeg. Kanonne
![]()
Ik heb ook zoals ze dat zo mooi omschrijven een weeën storm gehad en ben binnen een uur van 3 cm ontsluiting naar 10 gegaan.... de weeën waren best even heftig maar ik denk niet dat ik het liever verdeeld zou hebben over 14 uurquote:Op zondag 20 maart 2005 10:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja op zich lijkt het me ook wel wat. Maar je hoort ook vaak dat die hele korte bevallingen veel heviger en nog intenser zijn. Dat vrouwen vaak het idee krijgen dat ze 'verdrinken' in de weeen. En of dat nou zo lekker is...
Elke bevalling is weer anders natuurlijk maar te snel hoeft ook absoluut niet fijn te zijn. En wat dan nog het rottige is: als je 30 uur doet over je bevalling leeft iedereen mee en roept men dat het zo zwaar geweest moet zijn, maar voor een zware korte bevalling hebben mensen vaak minder begrip. Zo van: 'lekker toch, je hebt ze eruit gescheten!'
Maar voor kort en met relatief weinig pijn zou ik ook tekenen hoor!
Hier nog niks overigens![]()
WZA?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Ik ben denk ik half november uitgerekend.(Kun je dat ergens uitrekenen? Ik kan het zo op babybrabbel niet vinden)
27 april mag ik naar de vlos om 10.15. Ik moet morgen bij de ha een echo formulier ophalen, iemand enig idee wat dat inhoud? Als ik het goed heb begrepen, moet ik een echo in het ziekenhuis maken.
WZA idd.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
WZA?
Ik liep altijd bij Dr. A.V. Sluymer. Zo'npeer!
Dat formulier is (lijkt mij) gewoon een verwijsbrief voor je termijnecho. Ik meen mij te herinneren dat ik dat bij Wilyan ook had.
Dan zal wel zo rond de vlostijd zijn. Eind april. Ik ga er vandoor. Eerst eten en dan naar mn ouders, het goede nieuws vertellen. Mn pa is ook nog eens jarig vandaag!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Jonnetje het volgende:
Meestal doen ze de termijn echo zo rond/tussen de 10 en twaalf weken.
Is goed! Dat zal dan na mijn 1e vlosbezoek zijn denk ik.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Ik heb het op half november gezet Ingrid19 en dat kan altijd nog veranderd worden als we de precieze datum weten oke?
Van harte gefeliciteerd, Djeez uiteraard ook, met jullie zwangerschap.
spannend! die harde buiken heb ik dus geen last van, maar die hitte aanvallen...Ben benieuwd of het bij jullie zeer binnenkort gaat beginnen dan!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef Superted het volgende:
Bij ons begint het nu ook te spannen..... vannacht veeeeel harde buiken en hitte aanvallen.....??
Dan is LadyS jarig natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:32 schreef dutchie het volgende:
LadyS, wat is er 3 april, kom op verklaar je nader.
Eenschquote:
Ben je ook op de Schoolstraat in Rijswijk geweest??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:42 schreef BabyLover het volgende:
Vicky, wel toevallig dat je ook uit Delft komt en in Rijswijk woont.. en je bent op mijn verjaardag uitgerekendVeel succes donderdag bij je echo!
Ik ben vrijdag voor het eerst bij de vlos geweest, alleen voor zo'n informatief gesprekje. Op 7 april heb ik m'n eerste echo. Dan ben ik bijna 11 weken zwanger. Dan wordt ook de uitgerekende datum bepaald, aangezien ik na het stoppen met de pil maar 1x zelf ongesteld ben geweest.
Gelukkig maar! Ben er nu geruster op, nu ik heb gelezen dat bijna iedereen er last van heeft (gehad)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef phileine het volgende:
ik zou in ieder geval die eerste drie maanden even afwachten Djeez.
Ingrid, die steken zijn normaal hoor, dat is het oprekken van de baarmoeder. Hoort er allemaal bij.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:54 schreef phileine het volgende:
Djeez, je moet natuurlijk positief denken maar stel stel stel dat het weer misgaat, dan staat die kinderwagen bij jullie thuis en elke keer als je dat ding ziet word je hardstikke verdrietig. Ik had bij mijn eerste zwangerschap een heel klein knuffeltje gekocht, die zwangerschap ging mis en ik vond het daarna heel confronterend als ik dat beestje zag. Maar dat kon ik tenminste nog ergens onderin een la gooien.
Geloof me, zulke aanbiedingen komen er genoeg. Bij de Hema hebben ze bijvoorbeeld ook vaak zo'n soort wagen in de aanbieding, en ook nog op andere plekken.
Jee, dat klinkt écht vreselijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef Icaä het volgende:
Hier even een korte update.
Ja, daar ben ik ook geweest, bij de plaatsvervanger van degene die nu zwanger is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben je ook op de Schoolstraat in Rijswijk geweest??
Ik zou het niet doen. Dit is de folder voorjaar, in je link staat 'week 6', er komt twee keer per jaar een nieuwe folder, tis nu week 11 of 12 of zo, dus die folder is er nog zeker 15 weken. Kijk dan nog eens, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef Djeez het volgende:
FF een vraag van een onwetende man:
Is het verstandig deze alvast in te slaan ? Helaas geen directe link, maar staat op pagina 23.
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week6_Ducaten2005/
Dat inklappen is wel belangrijk. We hebben een Suzuki Swift, en die autootjes staan nu eenmaal niet bekend om hun riante kofferbak.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:37 schreef TearSong het volgende:
Djeez/Ingrid: ik zou in ieder geval even de wagen in het echt gaan bekijken, even 'testen' hoe hij rijdt en hoe makkelijk je hem kan opklappen, dat soort dingen. Als hij tegenvalt zit je wel met een wagen die je liever niet hebt. Dus ga eerst eens kijken, eventueel wat vergelijken voor je een wagen aanschaft. Als het goed is moet je er een flinke tijd mee doen dus dan is er wel meer belangrijk dan alleen de aanbieding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |