Oe, dan ga ik alvast puffen voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:17 schreef Icaä het volgende:
*meldt
Geen echt nieuws, beetje gerommel in de marge. Maar we houden hoop: vandaag ga ik bevallen, let maar op!
Ja op zich lijkt het me ook wel wat. Maar je hoort ook vaak dat die hele korte bevallingen veel heviger en nog intenser zijn. Dat vrouwen vaak het idee krijgen dat ze 'verdrinken' in de weeen. En of dat nou zo lekker is...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Allemachtig het gaat steeds sneller hier. Icaaik dacht dat het een grapje was. Maar het is echt zo, ik sta echt paf. Wowie gefeliciteerd. Geef mij ook even zo'n snelle bevalling zeg. Kanonne
![]()
Ik heb ook zoals ze dat zo mooi omschrijven een weeën storm gehad en ben binnen een uur van 3 cm ontsluiting naar 10 gegaan.... de weeën waren best even heftig maar ik denk niet dat ik het liever verdeeld zou hebben over 14 uurquote:Op zondag 20 maart 2005 10:48 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja op zich lijkt het me ook wel wat. Maar je hoort ook vaak dat die hele korte bevallingen veel heviger en nog intenser zijn. Dat vrouwen vaak het idee krijgen dat ze 'verdrinken' in de weeen. En of dat nou zo lekker is...
Elke bevalling is weer anders natuurlijk maar te snel hoeft ook absoluut niet fijn te zijn. En wat dan nog het rottige is: als je 30 uur doet over je bevalling leeft iedereen mee en roept men dat het zo zwaar geweest moet zijn, maar voor een zware korte bevalling hebben mensen vaak minder begrip. Zo van: 'lekker toch, je hebt ze eruit gescheten!'
Maar voor kort en met relatief weinig pijn zou ik ook tekenen hoor!
Hier nog niks overigens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |