Renzell: helaas, er heeft zich niks aangediend
![]()
Dus we gaan door voor een weekend-baby. Maandag anders gewoon weer naar de VK. Yoga heb ik dan niet want het is een partneravond die ik al gehad heb over kunstverlossingen (ja, als je te lang door blijft lopen ga je in herhaling vallen...). Misschien haal je me wel in
Icaä: wat was nou precies je uitgerekende datum? Eigenlijk hoor jij bovenaan in dit lijstje te staan! iets van 12 maart toch?
Superted: jullie zijn er helemaal klaar voor? Spannend hoor! Laatste weken vind ik in ieder geval superspannend. En m'n man ook overigens. Ik hoef maar 'auw' te roepen en hij is meteen alert
![]()
LadyS: ik heb in ieder geval niks van Gomorrah gelezen hier
![]()
Lewis: zwemmen lijkt me ook wel erg fijn inderdaad, even wat minder last van die buik die in de weg zit. Al vind ik dat omkleden in die hokjes altijd zo'n gedoe
![]()
Heerlijk dat je niet meer hoeft te werken hoor!
Vicky: oh je wil niet weten hoeveel wij ondertussen al gekocht hebben. Natuurlijk de verplichte aankopen, maar als je dan weer langs de Prenatal loopt...en m'n moeder is net zo dus die komt ook regelmatig met nieuwe dingen aanzetten...Jammer dat de echo verzet is want het is toch een spannend moment/iets waar je naar uit kijkt. Maar donderdag is ook nog maar een klein weekje van nu!
Nou, hier dus nog niks, niet eens wat 'verdwaalde weeen' zoals Icaä het zou noemen. We zien wel. Ik weet niet in hoeverre je hieruit iets kan afleiden. Voor hetzelfde geld lig ik morgen wel met een kindje in m'n armen (sprak zij optimistisch). Verder gaat alles wel weer lekker. Ik slaap in ieder geval weer goed 's nachts