abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 21:20:13 #1
43556 miss_dynastie
pi_25256337
as. ouders:

17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine
11 oktober 2005: Vicky
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Vervolg van: Zwangerschap&geboorte topic deeltje 128

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 10-03-2005 19:15:53 ]
pi_25256823
En weer laat ik amper iets van me horen!

Allereerst..DaanBanaantje, nog van harte gefeliciteerd!! Ik weet t...een beetje laat, maar beter laat dan nooit! Heb de foto's gezien en wat heb je een prachtig kereltje zeg!

Roxie...ontzettend veel sterkte...Het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie waarin je zit. Maar let idd wel goed op jezelf en je kleintje..Sterkte!

Al iets van Ma-Maatje gehoord? Ben benieuwd hoor!!

De andere dames gaat ook al hard he!! En ik zag dat ik alweer op de derde plek sta van t lijstje! Damn dat gaat hard!!! Ben vandaag precies 37 weken en mag dus nu ook officieel thuisbevallen
Echt een heel fijn idee...Alles gaat eigenlijk nog steeds goed. Kleintje ligt nu helemaal ingedaald en dat is goed te voelen zeg
Gisteren laatste les van de zwangerschaps-gym gehad...Was meer een klets-les en we hebben al een afspraak gemaakt om na onze bevallingen nog s af te spreken...Dat zal als t goed is eind mei gaan gebeuren! Leuk hoor!!

Voor de rest behoorlijk wat harde buiken en de kleine krijgt zo te voelen steeds minder ruimte...heb af en toe echt t gevoel dat ik uit elkaar scheur Heb trouwens niet echt een voorgevoel wanneer t zou kunnen gaan gebeuren...en ik vind t ook wel best...Maar ben wel super benieuwd naar ons kleine wondertje!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luisa op 25-02-2005 21:51:03 (typfoutje!) ]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:23:44 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25258401
Euh toch nog even Roxie, even over dat aangesproken voelen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een heel raar gevoel bij je post gekregen heb. Ik weet zelf hoe het is om bijna niks te hebben tijdens een zwangerschap, maar goed eten is toch wel heel erg belangrijk. Dat kan je zelf toch ook begrijpen? Het kan toch niet zo zijn dat je niks meer hebt? Heb je contact opgenomen met mensen die je helpen. Desnoods maatschappelijk werk, Leger des Heils weet ik veel wat.

Daarnaast vind ik het wat vreemd dat je het volgende post: 'Nu een dag of tien later is het weer beter' Een dag of tien later? Net alsof je niet meer weet hoeveel dagen je in het ziekenhuis hebt gelegen of hoeveel dagen het nu verder is? Heb je zo'n last van zwangerschapsdementie of zijn hier andere dingen aan de hand........?
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:22:42 #4
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25259326
Ben toch eigenlijk wel heeel erg benieuwt ofdat Ma-Maatje al lekker aan het genieten is ...
pi_25260342
idd babyfeet, ben ook erg nieuwschierig naar Ma-Maatje.

Roxy, ik bedoelde het ook echt niet asl aanval maar meer als hulp.
Maar je zou idd desnoods het leger des heils kunnen vragen of andere instanties.

Mijn motto is altijd, je kan op alles bezuiningen behalve op voedsel, aangezien dat een eerste levensbehoefte is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25262557
Volgens mij is t nu wel vaak genoeg gezegd tegen Roxy en is er geen meerwaarde meer om nog eens te benoemen dat je toch niet kan bezuinigen op voedsel.

Ma-maatje, ja ik hoop dat je je baby al lekker in armen hebt en denkt Fok bekijk t maar ff ofzo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 09:56:01 #7
43556 miss_dynastie
pi_25262635
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
is er geen meerwaarde meer om nog eens te benoemen dat je toch niet kan bezuinigen op voedsel.
Eens. Plus dat je allemaal mooi kan praten, maar als het geld er écht niet is, nog geen euro waar je wat brood van kan kopen, dan zal je wel moeten, denk ik
Laat even horen hoe het met je gaat, roxie
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:05:16 #8
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25263162
Ma-Maatje... waar ben je nou?
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 11:06:21 #9
81992 Githa
pi_25263175
idd renzell......Ma-maatje houdt ons wel erg lang in spanning
pi_25263294
* Vicky is ook benieuwd waar Ma-Maatje is... misschien wel veel te druk met Mamma zijn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25264571
Dat zou inmiddels best kunnen natuurlijk Ben benieuwd!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:16:15 #12
110881 Roxie
mother to be
pi_25264792
Ik heb op het moment nog wel een beetje geld, met vijf euro per dag aan eten kom ik de maand door. Dat mensen oordelen over of ik wel of niet iets goed zou doen vind ik een beetje onredelijk, aangezien niemand mijn manier van leven kan veroordelen, je zou hooguit kunnen zeggen, ja zo zou ik het niet doen. Tenslotte maakt iedereen andere keuzen in het leven.
Ik kies ervoor om alleen verder te gaan op dit moment, de vader is even uit beeld. En ik hoop dat door bij mijzelf wat rust af te dwingen en te kijken naar mijzelf, ook de roddels om mij heen wat afnemen, tenslotte kan ik niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Aan de andere kant word ik nog dagelijks door een vervelend persoon bedreigd die bereid is mij overal in dit land op te zoeken, geen prettige gedachte en ik voel me dermate opgejaagd dat ik op sommige momenten niet eens de straat opdurf.
Ik heb op het moment vrij weinig, en probeer van het geld dat ik heb wel de nodige dingen te kopen, een paar weken terug had ik nog niet eens een bord of een mes nu heb ik dat inmiddels wel.
Dood van de honger zal ik niet gaan, daar zorg ik wel voor, maar ik heb een totale omzwerving in me leven gehad en zoek nu naar houvast, zo gemakkelijk gaat dat niet hoor. Het even alllemaal anders willen doen, wil niet zeggen dat dat meteen ook anders gaat.....
Ik heb in tien dagen tijd heel erg naar mijzelf hoeven kijken, wat kan je anders doen...
Ik ging onder mijn eigen psyche door, en waarom? Ik wil te graag maar misschien forceer ik teveel. Daarnaast is angst een raadgever die heel slecht is.
Ergens liggen op een plek waar je gevonden kan worden door iemand die je bang maakt, is een beangstigend gevoel.
Querida met liefde ontvangen
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:45:53 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25265176
We hebben er een babietje bij!
pi_25265401
Tearsong ....joehoe..... je staat bovenaan!! Spannend... sterkte met de laatste loodjes
Ook Luisa en Dr. Fonk sterkte deze spannende periode!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25266993
whoepieeeee, weer een nieuwe baby op fok
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_25267749
*voorzichtig meldt....

Het is nog wel heel raar allemaal hoor, ik klets al zo lang mee en dan is het nu voor het eggie zeg maar...
Zondag verhuisd en de hele dag na elke plaspauze tegen Mike geroepen dat er nog niks was. ook mijn schoonzusje/vriendin en min moeder verteld dat ik drie dagen over tijd was. Maandag samen een test gehaald en bij het zien van twee streepjes eerst een half uurtje zitten huilen met zijn twee.
Voor degenen die mijn verhaal kennen: Mike is er ook helemaal blij mee, vond het wel plots en ook wel eng maar roept nu al steeds dat hij papa gaat worden van ons kindje...
Ik voel mij goed, niet echt misselijk, borsten is ook uit te houden, alllen bij het omdraaien in bed zitten ze wel eens klem .
Nu op naar de 12 weken...

Ow volgens mijn berekening is mijn uitgerekende datum 29 oktober , ik zag net dat babylover dan ook uitgerekend is... gefeli !

mèn wat is dat raar om hier over mijzelf te posten!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_25267882
Haha, eindelijk bovenaan Zal m'n best doen om snel te bevallen want anders kunnen Luisa en Dr. Fonk zo kort bovenaan staan he?

En welkom Jelief! Nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:53:15 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25267938
Jeliehief!!! Wat heb ik gemist???! GEFELICITEERD
Wat leuk!! Wat leuheuk!!!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 18:18:39 #20
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25268297
We hebben weer een vers-FOK!-Beebje.. en we hebben zat Fok!-Beebjes in aantocht! Ik wens alle zwangere dames een goede, voorspoedige zwangerschap toe!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25269047
Jelief, wat lees ik nu Gefeliciteerd
Onwerkelijk he Ik herken dat gevoel nog wel, vond het met mijn zwangerschap zo vreemd dat ik ineens kadootjes kreeg, die gaf ik normaal altijd

Geniet ervan!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator zaterdag 26 februari 2005 @ 19:29:35 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25269361
Jelief!!! Wat gaaf, wat snel, wat heerlijk!
Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25270074
Jelief, wat een verrassing !! Gefeliciteerd met je twee streepjes !!
pi_25270208
Van harte gefeliciteerd Jelief!!!
Wat een heerlijk en onwerkelijk gevoel nog he...weet dat nog heel goed van toen ik twee streepjes had!

Leuk Tearsong!! Je staat alweer bovenaan....en ik alweer als tweede Gaat hard!

Hier is t trouwens al de hele dag wat aan t rommelen. Last van me rug, behoorlijk wat harde buiken en menstruatie achtig gevoel steeds. Ga nergens van uit hoor, want de vorige keer zakte t ook weer weg...maar t kriebelt wel. Ben al helemaal aan de opruim geslagen
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:23:24 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25270266
Wenst de LLM-s veel toe.. voor de laatste weken!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')