![]()
En weer laat ik amper iets van me horen!
Allereerst..DaanBanaantje, nog van harte gefeliciteerd!! Ik weet t...een beetje laat, maar beter laat dan nooit! Heb de foto's gezien en wat heb je een prachtig kereltje zeg!
Roxie...ontzettend veel sterkte...Het lijkt me een ontzettend moeilijke situatie waarin je zit. Maar let idd wel goed op jezelf en je kleintje..Sterkte!
Al iets van Ma-Maatje gehoord? Ben benieuwd hoor!!
De andere dames gaat ook al hard he!! En ik zag dat ik alweer op de derde plek sta van t lijstje!
![]()
Damn dat gaat hard!!! Ben vandaag precies 37 weken en mag dus nu ook officieel thuisbevallen
Echt een heel fijn idee...Alles gaat eigenlijk nog steeds goed. Kleintje ligt nu helemaal ingedaald en dat is goed te voelen zeg
Gisteren laatste les van de zwangerschaps-gym gehad...Was meer een klets-les en we hebben al een afspraak gemaakt om na onze bevallingen nog s af te spreken...Dat zal als t goed is eind mei gaan gebeuren! Leuk hoor!!
Voor de rest behoorlijk wat harde buiken en de kleine krijgt zo te voelen steeds minder ruimte...heb af en toe echt t gevoel dat ik uit elkaar scheur
![]()
Heb trouwens niet echt een voorgevoel wanneer t zou kunnen gaan gebeuren...en ik vind t ook wel best...Maar ben wel super benieuwd naar ons kleine wondertje!
[ Bericht 1% gewijzigd door Luisa op 25-02-2005 21:51:03 (typfoutje!) ]