Hier gaat alles oké, ik voel me eigenlijk nog best goed, heb weinig pijntjes, alleen ik slaap vreselijk beroerd... Ik lig niet lekker, heb last van mijn rug als ik lig, of van maagzuur, of van geluiden van buitenaf, het duurt iig erg lang voor ik slaap en dan word ik ook nog de nodige keren wakker om te plassen, en om 7 uur word ik weer geroepen "MAAAMAAAAH".
Ik ben er maar niet te veel mee bezig, want dat bespaart me energie, tussen de middag ga ik altijd even met Chiara een dutje doen en zo kom ik de dag wel door.
Op een rsutig tempo doe ik de nodige dingen in huis en met Chiara, het vroege opstaan is iets waar ik het meest moeite mee heb denk ik. Verder is Chiara een makkelijk meisje, met regelmatige dwarse buien, maar die horen erbij
![]()
(Zo is het wel eens lastig als ze in de supermarkt niet met me mee loopt, nu zet ik dr in een kar en kan ze gewoon geen kant op, voor ieder dillema is wel een oplossing) Maar met tillen heb ik nog steeds geen moeite, gelukkig niet... En zo vaak hoeft ze niet getild te worden. Het is goed te doen zo
![]()
De baby heeft het nog duidelijk naar de zin in mijn buik, het beweegt nog steeds van links naar rechts met de romp, dat is ook nog eens goed te zien en te voelen
![]()
... Het hoofdje ligt wel al een poos keurig naar beneden, maar is nog niet ingedaald...
Dus alles oke hier!
Vandaag trouwens precies 35 weken, in het fototopic heb ik net foto's geplaatst van mijn huidige buik en de buik van 2 jaar geleden, toen ook 35 weken...
Tot slot, iedereen de nodige porties sterkte en geluk!
Ik moest nog aan Roxie denken, hoe is het met jou meid, trek je het nog een beetje allemaal?