quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef Superted het volgende:Bij ons begint het nu ook te spannen..... vannacht veeeeel harde buiken en hitte aanvallen.....??
spannend! die harde buiken heb ik dus geen last van, maar die hitte aanvallen...Ben benieuwd of het bij jullie zeer binnenkort gaat beginnen dan!
Renzell: hoe laat heb je vandaag die afspraak? Toch best spannend...dat indalen kan ook best tijdens de bevalling nog, maar inderdaad, als je vliezen dan bij de AH breken moet je snel op de winkelvloer gaan liggen. Hoop dus dat het allemaal wel meevalt, ook met die placenta voor de uitgang. De extra echo is wel erg leuk!
Ingrid: nogmaals gefeliciteerd!
Snakelady: ook nog maar 6 weken te gaan...kan me voorstellen dat je even schrok van die oefenweeen, je moet ook maar net weten hoe het voelt...
Lewis: een 2e zwangerschap schijnt al zwaarder te zijn, en dan heb je natuurlijk ook Joshua nog. Houdt je wel goed in beweging in ieder geval. Ik moet mezelf nu echt gaan dwingen om actief te blijven
![]()
Vicky: nog 2 daagjes...kan me voorstellen dat je zo aan het aftellen bent voor die echo. Het is ook heel bijzonder...
Ma-Maatje: ja, volgens mij wacht hij gewoon op beter weer inderdaad. Had eigenlijk gehoopt op de 21e, precies een lentekindje
![]()
Maar het zat er niet in. Dus nu vind ik elke datum wel goed zolang het maar zeer binnenkort is. De VK opperde gisteren nog een paaskindje, nou...van mij mag het ook eerder hoor!
Nou ja, hier dus verder alles goed. VK was tevreden, vrijdag bellen ze van het ZH om een afspraak te maken met de gyn. Als het goed is word ik dan dinsdag aan de gyn voorgesteld, mocht ik dan nog niet bevallen zijn (waar we dus niet vanuit gaan hoor!). Bloeddruk was prima dus hoofdpijn zal wel van de spanning zijn
![]()
Gisteren lekker met een boek in de tuin gezeten, we wachten maar af