abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 22:27:57 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25621875
Was ik toch helemaal vergeten om Luisa te feliciteren. Bij deze dus
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_25624078
wow, Luisa & Icaä allebei heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoons!
pi_25628503
PM-girl: lees maar lekker mee hoor, weet je alvast een beetje wat je te wachten staat

Renzell: hoe is het met jou? En hoe was je cultureel verantwoorde avondje?

En hoe gaat het met iedereen die nog niet op het punt staat om te 'ploppen' ?

Hier alles in orde. Vanmiddag maar weer naar de VK, heb de laatste paar dagen wat meer hoofdpijn dus ik hoop dat bloeddruk nog in orde is. Verder verlies ik de laatste 2 dagen wat meer helder slijm, weet niet of dat een voorteken kan zijn? We zien wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 21 maart 2005 @ 12:17:32 #104
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25632136
Icaa: gefeliciteerd met jullie zoontje David!! (en wat heb je een goed voorspellingsvermogen zeg...ik denk dat als je in het ziekenhuis had willen bevallen je écht geen tijd had gehad...)
Het lijkt me best heftig als het zo snel gaat!

livelink: ik hoor van wel meer mensen dat het best een voordeel kan zijn. Vooral later dan natuurlijk, in het begin lijkt het mij nogal zwaar. Maar dat zien we wel, hopelijk is de zwangerschap een beetje voorspoedig!
pi_25633700
Ik kom mij hier (weer) melden. En nu maar duimen dat alles deze keer wel goed gaat! Ik ben nu ongeveer 6,5 weken zwanger. De vorige keer ging het met 6 weken mis. Ik had vanmorgen binnen een minuut een positieve test!

Gisteren had ik een klein beetje lichtbruine afscheiding, nu niet meer. Ik heb wel last van mijn borsten, mijn stoelgang, appels smaken me niet meer en soms een steek rechtonderin mijn buik. Ik maak me een beetje zorgen om die steek. Komt iemand dat bekend voor? De huisarts heeft mijn buik onderzocht en er zit wel veel lucht in. Dus het kan door mij dikke darm komen.
Een goede vriendin van mij is ook zwanger, ze is ws 1 of 2 weekjes verder dan mij. Dus dat is heel leuk! We zijn er superblij mee, maar ook een beetje angstig vanwege de vorige miskraam.

Groetjes een erg vrolijke Ingrid
  maandag 21 maart 2005 @ 13:29:17 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25633772
joepie ingrid en djeez welcome back en 6.5 week das al mooi, en al verder dan de vorige keer, dat voelt al wel een beetje beter dan he
  maandag 21 maart 2005 @ 13:33:06 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25633860
Luisa gefeliciteerd met je zoon Noël! Wat een snoepje!

Icaä geliciteerd met je zoon David! Wat een snelle bevalling, had je haast ofzow

Ingrid gefeliciteerd met je zwangerschap!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 21 maart 2005 @ 13:38:12 #108
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25633995
Allereerst; Ingrid19, gefeliciteerd!!!
Een jompeltje is hier wel op z'n plaats denk ik. Laten we met z'n allen duimen dat het dit keer wel goed gaat.
Tearsong; ik hou toch niet van beeldende kunst!!! Iedere keer probeer ik het enthousiast, maar vind er uiteindelijk meestal geen bal aan. Ach... gezellig was het gelukkig wel!
Hoe is ie bij jou? Vandaag is de lente officiëel begonnen; een prima dag om een kind te krijgen lijkt me!
Hier alles redelijk. Ik begin beduidend meer last te krijgen van pijn in het bekken en de heupen. Had het vannacht echt ff behoorlijk zwaar. maar ach... ook dat zal er allemaal wel bijhoren die laatste weken. We houden de moed erin! Kom net van de VK en het blijkt dat het kindje toch nog niet helemaal goed ingedaald is. Dat is op zich niets ernstigs, maar toch willen ze dat ik morgen of overmorgen een echo laat maken bij de gynacoloog, om te kijken of er niet toch een stukje placenta voor ligt ofzo. En dat terwijl ik al twee weken last heb van indalingssteken... In ieder geval betekent het dat als de vliezen nu zouden breken, ik plat moet gaan liggen en direct moet bellen. Ik hoop dus maar dat die kleine snel aan de indaling begint, want bevallen in het ziekenhuis zie ik niet echt zitten. Het leuke van de hele zaak is dat vriendje en ik dus morgen of overmorgen weer een echo krijgen en even kunnen zwaaien naar ons kindje!
pi_25634083
Hoi Ingrid! Ik heb jou en Djeez net gefeliciteerd in het 2e-streepjes-topic en vroeg me al af hoe ver jullie nu zijn. De grens van vorige keer is dus gelukkig al voorbij!

Om hier meteen even een vraag van je te beantwoorden: die steek rechtsonderin komt mij heel bekend voor uit het begin van mijn zwangerschap van Lars. Daarvoor had ik kort na elkaar twee miskramen gehad, dus ik was meteen weer vreselijk bang. Ik mocht daarom van de huisarts een echo laten maken en daarop bleek alles in orde te zijn. Ik was zelfs al 5 dagen verder dan ik dacht (8 wk + 2dg) en het hartje klopte al!

Zo'n steek hoeft dus niets te betekenen hoor meisje, maar ik begrijp heel goed dat je je er een beetje zorgen over maakt. Ik duim voor jullie!

TearSong, krijgen jullie een lentekindje? Veel succes hè?

Enne... Renzell, het is ook al bijna 1 april hè? Jij ook veel succes!

Groetjes van Ma-Maatje!
  maandag 21 maart 2005 @ 13:47:03 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25634162
renzell! Je bent er weer!

Ingrid! Weet je al iets van een uitgerekende datum? Dan kunnen we je in het lijstje zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 maart 2005 @ 13:49:00 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25634197
Ingrid en Djeez, gefeliciteerd! Die steek kan ook best al van je banden komen trouwens.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 15:27:05 #112
81992 Githa
pi_25636191
Ingrid en Djeez van harte gefeliciteerd
  Licht Ontvlambaar maandag 21 maart 2005 @ 15:56:37 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25636906
Ingrid Djeez
Toen ik je symptomen las in het tweede streepjes-topic had ik al zo'n gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
Proficiat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_25637130
Ingrid & Djeez van harte!
  maandag 21 maart 2005 @ 16:20:23 #115
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25637461
Wauw, mooi nieuws hoor Ingrid & Djeez, gefeli!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25637885
Ingrid & Djeez

Gefeliciteerd! ! ! !

(had ook al mee gelurkt in het twee streepjes)
W ~ H ~ T
pi_25639089
Icaa gefeliciteerd!!

Ingrid, fijn dat je ons hier weer komt vergezellen! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!!

Ik hoop dat het snel donderdag is, ik wil toch nu wel eens weten wat er in mijn baarmoedertje rondzwemt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_25640220
Bedankt voor de felicitaties!

Ik ben denk ik half november uitgerekend.(Kun je dat ergens uitrekenen? Ik kan het zo op babybrabbel niet vinden)
27 april mag ik naar de vlos om 10.15. Ik moet morgen bij de ha een echo formulier ophalen, iemand enig idee wat dat inhoud? Als ik het goed heb begrepen, moet ik een echo in het ziekenhuis maken.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 18:17:12 #119
81992 Githa
  maandag 21 maart 2005 @ 18:23:12 #120
105888 renzell
pi_25640618
Ja Brighteyes, het was inderdaad zo geregeld, dank nog!
pi_25640670
Dank je Githa!
pi_25640782
Volgens babybrabbel 24 november, volgens mijzelf 14 november.
pi_25641526
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!

Ik ben denk ik half november uitgerekend.(Kun je dat ergens uitrekenen? Ik kan het zo op babybrabbel niet vinden)
27 april mag ik naar de vlos om 10.15. Ik moet morgen bij de ha een echo formulier ophalen, iemand enig idee wat dat inhoud? Als ik het goed heb begrepen, moet ik een echo in het ziekenhuis maken.
WZA?
Ik liep altijd bij Dr. A.V. Sluymer. Zo'n peer!

Dat formulier is (lijkt mij) gewoon een verwijsbrief voor je termijnecho. Ik meen mij te herinneren dat ik dat bij Wilyan ook had.
W ~ H ~ T
pi_25641778
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:58 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

WZA?
Ik liep altijd bij Dr. A.V. Sluymer. Zo'n peer!

Dat formulier is (lijkt mij) gewoon een verwijsbrief voor je termijnecho. Ik meen mij te herinneren dat ik dat bij Wilyan ook had.
WZA idd.
Verwijsbrief zou kunnen. Ik merk het morgen wel. Vraag me af vanaf wanneer een echo kan.
pi_25641824
Meestal doen ze de termijn echo zo rond/tussen de 10 en twaalf weken.
W ~ H ~ T
pi_25641999
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:09 schreef Jonnetje het volgende:
Meestal doen ze de termijn echo zo rond/tussen de 10 en twaalf weken.
Dan zal wel zo rond de vlostijd zijn. Eind april. Ik ga er vandoor. Eerst eten en dan naar mn ouders, het goede nieuws vertellen. Mn pa is ook nog eens jarig vandaag!
  Jubileum moderator maandag 21 maart 2005 @ 19:43:41 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25642662
Ik heb het op half november gezet Ingrid19 en dat kan altijd nog veranderd worden als we de precieze datum weten oke?

Van harte gefeliciteerd, Djeez uiteraard ook, met jullie zwangerschap.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 21 maart 2005 @ 19:48:31 #128
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25642789
Ingrid, gefeliciteerd!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25642818
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:43 schreef Lois het volgende:
Ik heb het op half november gezet Ingrid19 en dat kan altijd nog veranderd worden als we de precieze datum weten oke?

Van harte gefeliciteerd, Djeez uiteraard ook, met jullie zwangerschap.
Is goed! Dat zal dan na mijn 1e vlosbezoek zijn denk ik.
  FOK!fossiel maandag 21 maart 2005 @ 20:47:55 #130
2628 Karin
pi_25644529
Ingrid en Djeez gefeliciteerd

Renzell bij mij was Bram ook niet ingedaald. Bereid je ook een beetje voor op een inwendig onderzoek wat eventjes heel vervelend kan zijn. dit bedoel ik niet om je bang te maken hoor, maar het lijkt me wel prettig om er voorbereid heen te gaan De gyn ging bij mij tenminste even kijken hoe hoog Bram lag (hoog!) en of mijn bekken niet te smal was.
Wel heel fijn om weer even naar een echo te kunnen kijken
  maandag 21 maart 2005 @ 21:19:34 #131
105888 renzell
pi_25645653
Hé Karin, thanks voor de tip. Ik had inderdaad al zoiets verwacht en kijk niet echt uit naar inwendig 'gewroet', maar ja, wat moet dat moet. Hoe was dat trouwens bij jou? Kon de gyn een aanwijsbare reden vinden waarom Bram te hoog lag? Was het je bekken of had ie gewoon nog geen zin om in te dalen? En hoe ging dat uiteindelijk met bevallen?
  FOK!fossiel maandag 21 maart 2005 @ 21:30:04 #132
2628 Karin
pi_25645996
Het "gewroet" was trouwens wel zo gepiept hoor. De houding was eigenlijk het ergste vond ik.
Er is nooit een reden gevonden waarom Bram niet wilde indalen. Mijn bekken was niet te smal. Uiteindelijk is hij helemaal nooit ingedaald en was hij het tijdens de bevalling ook niet van plan, ondanks mijn fanatieke gepers. Het is dus een keizersnee geworden omdat hij helemaal geen pogingen deed naar beneden te komen en het een flinke jongen was (4650 gram). Zelfs tijdens de ks kregen ze hem amper te pakken omdat hij zo hoog lag.
Volgens mijn gyn toen hoefde ik me geen zorgen te maken, de meeste kinderen dalen wel in tijdens de bevalling. mijn verhaal is dus niet echt een goed voorbeeld, ik hoop niet dat je je hierdoor zorgen gaat maken, niet doen hoor!
  maandag 21 maart 2005 @ 21:46:45 #133
105888 renzell
pi_25646521
Jeetje, da's inderdaad een flinke kerel. En nee, ik zal me nog maar niet te veel zorgen gaan maken, al wil ik natuurlijk wel dat die kleine als de bliksem gaat zakken nu! Wat ik vooral hoop, is dat er niet ineens een stukje placenta voor de uitgang blijkt te liggen ofzo, want dan hebben Struikje en ik wel een probleempje. Maar laat ik eerst maar afwachten wat de gyn morgen zegt, waarschijnlijk zal het wel meevallen allemaal. Dank!
pi_25646789
Hey Renzell ik hoop dat alles goed is dan morgen.

Ingrid19 en Djeez van Harte. En dit keer gaan we gewoon weer keihard duimen dat alles goed gaat

Ik heb het vreselijk warm. En alles doet me pijn. Heb ook veel last van mijn arm. Gewricht bij mijn schouder en mijn pols. Komt dat iemand bekend voor. Echt veel vocht vasthouden doe ik niet volgens mij. Ik ben wel een aantal kilo's aangekomen de laatste weken maar ook zeker niet ongewoon. Eigenlijk gaat het voor de rest gewoon wel goed. Ik moet morgen naar de gyn. Gewoon even voor een check up. En dan zien we wel. Ik ben alweer bijna 34 weken zwanger.

Wow zeg, nog maar 6 weken. Ik moet zeggen dat ik bij deze zwangerschap echt al een aantal weken behoorlijk zat begin te worden. Dat zal wel komen omdat ik een kleine rakker heb rondrennen, en ik niet behoorlijk rap uit de voeten kan komen. Joshua wordt steeds sneller en ik steeds langzamer
  maandag 21 maart 2005 @ 22:14:35 #135
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25647315
Stiekem heeft Joshua dat dan ook door Lewis nog erger

Had ook pijn in de pols maar door de pols s'nachts hoger te leggen was het nog te doen, vooreal als ik ging computeren speelde het erger op
  maandag 21 maart 2005 @ 22:22:53 #136
105888 renzell
pi_25647566
Hè Lewis, da's balen zeg, die pijn! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad enorm zwaar is als je nog een kleintje hebt rondhossen, ik ben nu al de hele dag bekaf! Pijn in pols herken ik niet, pijn in de rest van het lijf wel. Zou het niet toch met vocht te maken kunnen hebben? (ik krijg daarnamelijk wel tintelende ledematen van, vooral handen 's nachts...)
Probeer je maar te troosten met de gedachte dat je echt al opschiet! Enne.... tweede kindjes komen vaak eerder dan eerste, toch? Succes!
Hoe ist met Tearsong? Je ligt toch niet stiekem te baren hè?!
Enne... Mel en Snake; jullie schieten ook al op zeg! Snake; ik zag jouw buik in het buikentopic en daar zit toch al een flink babietje in zo te zien. En Mel; hoe is dat voor jou, zo met Chiara om je heen? Ook zo zwaar als bij Lewis?
  maandag 21 maart 2005 @ 22:39:58 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25648080
ingrid en Djeez wat super zeg, van harte gefeliciteerd.

en de pijn in mijn buik had ik in het begin ook hoor.

Renzell, gaat idd goed hier, heb echt al een flinke buik.
vanochtend werd ik wakker met een enorme pijn in mijn buik en rug, net alsof ik ongesteld moest worden, ik de vlos gebeld en het blijken dus oefenweeën te zijn, ze deden gelijk een stuk minder pijn toen ik eenmaal wist wat het was.

jij veel succes morgen.

Lewis, sterkte joh, lijkt me echt niet makkelijk zo.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 21 maart 2005 @ 22:53:35 #138
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25648516
Lois/Brighteyes/Karin: kan iemand mij in het lijstje zetten? Ongeveer 9 november (kan nog veranderen na de echo) ben ik uitgerekend!

Alvast bedankt.

Gefeliciteerd Ingrid en Djeez!!
  FOK!fossiel maandag 21 maart 2005 @ 22:55:56 #139
2628 Karin
pi_25648592
Je staat erbij Suzanna
  Redactie Frontpage maandag 21 maart 2005 @ 23:14:08 #140
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25649151
Bedankt allemaal dames!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25649556
Lewis ik had dat in mijn pols ook. Ging over in me hand en arm. Was t carpal tunnel syndroom dat veroorzaakt werd door vocht vasthouden wat dan weer tegen een zenuw drukt. Dit had ik tijdens mijn eerste zwangerschap en toen hield ik niet echt zichtbaar vocht vast. Wat mij erg hielp was op aanraden van de arts van die polsbeschermers die skaters aanhebben. Sterkte ermee, want je vergaat soms echt van de pijn he !
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25653646
Luisa gefeliciteerd! als nog.
Bij ons begint het nu ook te spannen..... vannacht veeeeel harde buiken en hitte aanvallen.....??
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:16:10 #143
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25653832
lewis, laat eens kijken of t t carpaal tunnelsyndroom kan zijn, dat komt tijdens de zwangerschap wat vaker voor dan normaal.
imagination is more important than knowledge
pi_25654237
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:03 schreef Superted het volgende:
Bij ons begint het nu ook te spannen..... vannacht veeeeel harde buiken en hitte aanvallen.....??
spannend! die harde buiken heb ik dus geen last van, maar die hitte aanvallen...Ben benieuwd of het bij jullie zeer binnenkort gaat beginnen dan!

Renzell: hoe laat heb je vandaag die afspraak? Toch best spannend...dat indalen kan ook best tijdens de bevalling nog, maar inderdaad, als je vliezen dan bij de AH breken moet je snel op de winkelvloer gaan liggen. Hoop dus dat het allemaal wel meevalt, ook met die placenta voor de uitgang. De extra echo is wel erg leuk!

Ingrid: nogmaals gefeliciteerd!

Snakelady: ook nog maar 6 weken te gaan...kan me voorstellen dat je even schrok van die oefenweeen, je moet ook maar net weten hoe het voelt...

Lewis: een 2e zwangerschap schijnt al zwaarder te zijn, en dan heb je natuurlijk ook Joshua nog. Houdt je wel goed in beweging in ieder geval. Ik moet mezelf nu echt gaan dwingen om actief te blijven

Vicky: nog 2 daagjes...kan me voorstellen dat je zo aan het aftellen bent voor die echo. Het is ook heel bijzonder...

Ma-Maatje: ja, volgens mij wacht hij gewoon op beter weer inderdaad. Had eigenlijk gehoopt op de 21e, precies een lentekindje Maar het zat er niet in. Dus nu vind ik elke datum wel goed zolang het maar zeer binnenkort is. De VK opperde gisteren nog een paaskindje, nou...van mij mag het ook eerder hoor!

Nou ja, hier dus verder alles goed. VK was tevreden, vrijdag bellen ze van het ZH om een afspraak te maken met de gyn. Als het goed is word ik dan dinsdag aan de gyn voorgesteld, mocht ik dan nog niet bevallen zijn (waar we dus niet vanuit gaan hoor!). Bloeddruk was prima dus hoofdpijn zal wel van de spanning zijn Gisteren lekker met een boek in de tuin gezeten, we wachten maar af
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:46:32 #145
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_25654253
Zo, even een tijdje niet op het forum geweest... Ff snel bijgelezen:
Iedereen die gefeliciteerd mag worden: gefeliciteerd!!!

En voor de LLM: zet hem op!

Ik moet nog wel een weekje of 17 wachten tot het zover is. Vandaag bij de tandarts geweest, resultaat: een stukje kies afgebroken dus dat moet gemaakt worden en hij wil mijn kiezen weer sealen. Maar ik moest maar 6 weekjes na de bevalling bellen voor een afspraak, dat duurt dus nog wel een tijd. Vraag me eigenlijk af waarom hij niet meteen een afspraak heeft gemaakt. Zal wel beter zijn voor de baby.

Voor de rest gaat alles goed. Beetje stress hier (verbouwing en volgende week een nare rechtzaak). 's Avonds heb ik het idee dat mijn buik bijna ontploft, zo opgezet lijkt het dan te voelen... lekker hoor, stress

Over 2 weekjes weer naar de verlos. Dan gaan we ook naar de negen maanden beurs.. Ben benieuwd. En ergens in de komende weken de babykamer bestellen bij Babypark. Heb er zin in!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:32:27 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25654921
*spontaan en keihard van haar stoel aflazert*
Wat? Suzanna alweer zwanger???
Van harte hoor, daar niet van, maar ik schrok er wel even van.

Ingrid19 en Djeez ik ben echt blij voor jullie.

LadyS, wat is er 3 april, kom op verklaar je nader.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 10:33:34 #148
43556 miss_dynastie
pi_25654941
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 10:32 schreef dutchie het volgende:
LadyS, wat is er 3 april, kom op verklaar je nader.
Dan is LadyS jarig natuurlijk
pi_25654978
inderdaad, ik was dan niet zelf uitgerekend ofzo hoor

feestje
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:38:56 #150
46794 Berkery
Fat bastard
pi_25655023
Kan iemand Dutchie even weer op haar stoel zetten
No Dukes of Hazzard in the classroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties