daar maak ik me eigenlijk niet zo zorgen over. In het algemeen zijn leraren toch om *zoekt kots smilie*.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk voor zo'n docent op steeds tegen een klep te kijken....
ik weet niet hoe jij je pet draagt. Maar je ogen zijn gewoon te zien hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Verschil tussen een hoofddoek en een pet is dat de docent bij een hoofddoek wel iemands ogen kan zien, bij een pet zitten die verborgen achter een klep.
niet iedereen draagt dan, zoals jij, zijn pet in zijn bilnaad, klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:47 schreef Obnx het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je pet draagt. Maar je ogen zijn gewoon te zien hoor.
En luie havo'ersquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
daarentegen heeft een pet voor derden geen nut, in het andere geval heb je altijd een theedoek bij de hand.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Joh, zie het zo, een pet dragen in gezelschap is niet netjes en het mag gezegd worden, een hoofddoek dragen in gezelschap is ook niet netjes, maar dat mag vooral niet gezegd worden. In feite leer jij dus iets nuttigs wat zo'n hoofddoek niet leert.
Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:39 schreef Obnx het volgende:
en sow hoofddoek mag wel?
zal wel iets te maken hebben met soja bonen ofzo, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:54 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?
vind ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
theeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
en politieke voorkeur voor bepaalde stromingen onderaan in de (achting van de) samenleving.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:12 schreef The_Matrix het volgende:
[..]
Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
Je gaat toch ook niet met je jas aan in de klas zitten?
jij rebelse rakker tochquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:28 schreef Reeferman het volgende:
[..]
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanTenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
En waarom doe je schijt in je haar?
val dood.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
TS, wat stel je je aan zeg. Had je je maar niet moeten verslapen, dan had je tijd genoeg gehad om je haar te doen.
En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Joh, zie het zo, een pet dragen in gezelschap is niet netjes en het mag gezegd worden, een hoofddoek dragen in gezelschap is ook niet netjes, maar dat mag vooral niet gezegd worden. In feite leer jij dus iets nuttigs wat zo'n hoofddoek niet leert.
Nah, de helft van mijn vwo-klas draagt ook eentje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?
knuesquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:37 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?
Je mag je godverdomme gewoon aan de regels houden, en als in die regels staat dat je geen pet op mag, dan heb je godverdomme gewoon geen godverdomde pet op, of is het welgodverdomme niet voor je duidelijk waar die godverdomde regels voor zijn. Die zijn er godverdomme gewoon om wel godverdomme nageleefd te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
knues
ontopic: petten zijn tof gewoon ophouden mag toch godverdomme zelf wel weten wat ik op mn kop zet
Zekers....................... Kom je daar nu al achter?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef Gammareactor het volgende:
Belachelijk dat een hoofdoek wel mag !
Je word gvd gediscrimineerd in je eigen land !
Of een bandana. Dat doen die moslim meisjes in Frankrijk ook.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Hathor het volgende:
Dan zet je toch zelf ook een hoofddoek op. Ze hebben hele mooie bij de Wibra hoor.![]()
Ah, kinderspeelkwartiertje is ook weer begonnen zie ikquote:Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef Gammareactor het volgende:
Je word gvd gediscrimineerd in je eigen land !
VMBO wannabe'squote:Op woensdag 16 maart 2005 22:09 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Nah, de helft van mijn vwo-klas draagt ook eentje.![]()
ik wou je kanker wensen maar dacht nou hou me wel in.quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Is dit de beste reactie die je kon verzinnen?
Nou wat voel ik me vereerd zegquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:40 schreef Obnx het volgende:
[..]
ik wou je kanker wensen maar dacht nou hou me wel in.![]()
Ik voel me toch altijd wel meer ghetto als ik een pet of muts op heb hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:30 schreef Computerleek het volgende:
Petten zijn voor mensen die van dag tot dag leven en op straat rondhangen (het liefst in groepjes). Gisteren op TVU ook weer van die kanslozen op TV. Wat een paupers zeg. Ze denken respect te krijgen door het dragen van een pet, oorbel of muts. Wat een misverstand.
komt "douchen" niet voor bij jou..quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:15 schreef Obnx het volgende:
Jah daar erger ik me echt aan.
Geen pet op tijdens les maar sow half gare hoofddoekje mag wel. pfffffffff![]()
Word je wakker 10 over acht denk je shiiiiiiiit snel opstaan, aankleden, snel wat eten, petje op en renne naar school. Vervolgens heeft de klas dolle pret om je prachtig haar dat naar alle kanten uitsteekt. Dat moest ik even kwijt =]![]()
[afbeelding]
ik denk dat je jezelf belachelijk hebt gemaakt, maar een punt heb je zeker niet gemaakt....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 03:13 schreef PvtRyan het volgende:
Zet ook een hoofddoek op die lelijke harses van je, ik zal de voordelen even op een rijtje zetten:
- Het is toegestaan (m.a.w. geen discriminatie, jij mag het ook, net als Fatima, en homofiele Achmed die mogelijk ook een versiersel voor z'n kop wil)
- Het verbergt een bad hair day, beter dan een pet
- Eenvoudig wasbaar
- Verbergt voor het grootste gedeelte je kop
Ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.
Wat Buzzer ook al zei: Je hebt jezelf belachelijk gemaakt, maar zeker geen puntquote:Op vrijdag 18 maart 2005 03:13 schreef PvtRyan het volgende:
Zet ook een hoofddoek op die lelijke harses van je, ik zal de voordelen even op een rijtje zetten:
- Het is toegestaan (m.a.w. geen discriminatie, jij mag het ook, net als Fatima, en homofiele Achmed die mogelijk ook een versiersel voor z'n kop wil)
- Het verbergt een bad hair day, beter dan een pet
- Eenvoudig wasbaar
- Verbergt voor het grootste gedeelte je kop
Ik denk dat ik mijn punt heb gemaakt.
So what man. Als de dames hun kopvod op mogen houden moet deze jongeman ook een pet kunnen dragen. Keiharde discriminatie is dit gewoon. En dat gelul over vroeger..... We leven nu. Iedereen gelijk dus. Geen pet op betekent NIETS op het hoofd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:21 schreef ChrisJX het volgende:
En terecht, een pet staat onbeschoft
Overigens is het ook cultuurtechnisch gesproken niet vreemd dat meisjes wel een hoofddoek (herinner je die boerendoekjes van een paar jaar geleden nog) of hoed mogen dragen. Let maar eens op bij Prinsjesdag. Als mannen buiten een hoed op hebben gehad, zal geen van hen die binnen ophouden. Vrouwen daarentegen houden hun hoed wel op. Geldt bijvoorbeeld ook in de kerk (ga maar eens naar een strenge gemeente).
ben je nou echt zo mogolisch? Wat denk je nou. ik heb 15 om op school te zijn en dan rustig ff douche? En trouwens dat jij alleen 1 keer per dag doucht.. ik douch savonds en smorgens...quote:
En opa's met een 'pet' dan? Afmaken die teringlijers.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef Repeat het volgende:
Petten zijn voor paupers die je bij probleemwijken ziet. Je behoort een pet gewoon niet binnen op te hebben, het liefst helemaal niet, maar als je er dan toch een wilt dragen zet hem dan iig binnen af kuttokkie!
Wat mij weer doet denken aan een gedicht over pruimen plukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:53 schreef rekenwonder het volgende:
Dat doet me denken aan een oud lied.
"Jullie mogen niet naar binnen met die petten op!"
Achterlijke... Geen pet betekent geen pet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:51 schreef TGT het volgende:
Geen pet op betekent NIETS op het hoofd.
Jessica heeft nu een bandana op .. en die man van haar een pet. En hun zijn rich & famous.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:17 schreef Repeat het volgende:
Petten zijn voor paupers die je bij probleemwijken ziet. Je behoort een pet gewoon niet binnen op te hebben, het liefst helemaal niet, maar als je er dan toch een wilt dragen zet hem dan iig binnen af kuttokkie!
Oh mijn godd wat ben jij oppervlakkig..quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
jawel hoor, als het koud isquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
Je gaat toch ook niet met je jas aan in de klas zitten?
Whehe, mensen die petten van leerlingen irritant vinden zijn nazi'squote:Op woensdag 16 maart 2005 12:28 schreef Reeferman het volgende:
[..]
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanTenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
Meestal bezuinigen die scholen gigantisch op verwarmingskosten, dus dat is niet zo vreemd inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stem ook Wilders.
Hoe kom jij in godsnaam op HBO?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
Wiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jessica heeft nu een bandana op .. en die man van haar een pet. En hun zijn rich & famous.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie
En als je op je hbo ofzo met je pet opzit ben je ook nogsteeds een pauper. Je behoort gewoon geen pet binnen op te hebben, das gewoon pure armoede.
Btw: hun zijn rich & famous?![]()
JampotBrillen zijn voor HAVO/VWO-ers, dat mag toch ook.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
pure armoede? Jouw zie ik niet met armani en lacoste pette 65 euri per stuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie
En als je op je hbo ofzo met je pet opzit ben je ook nogsteeds een pauper. Je behoort gewoon geen pet binnen op te hebben, das gewoon pure armoede.
Ow je kent me ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef Obnx het volgende:
[..]
pure armoede? Jouw zie ik niet met armani en lacoste pette 65 euri per stuk!![]()
Zal ik je wat vertellen..... Dat is het ookquote:Op zondag 20 maart 2005 00:34 schreef Obnx het volgende:
jah jij zegt dat het pure armoede is...
Newelyquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:28 schreef XiChico het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zijn ze .. eigen programma op MTV .. Newelyweds. Rijk en beroemd inderdaad![]()
hahahaha mijn halve HBO klas loopt met een pet, heus niet dat we allemaal pauper zijn! Tis toch makkelijk als je 10 min voor de les wakker wordt en geen tijd hebt om je haar te doen, flop petje op! Echte studenten kenmerken zichzelf juist door het dragen van pettenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Jessica heeft nu een bandana op .. en die man van haar een pet. En hun zij zijn rich & famous.
Net alsof een pet ineens koel wordt zodra er een overpriced labeltje op zitquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:09 schreef Obnx het volgende:
[..]
pure armoede? Jouw zie ik niet met armani en lacoste pette 65 euri o per stuk!![]()
Je mag ook helemaal geen petten in de klas dragen, onthou dat dan....quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:15 schreef Obnx het volgende:
Geen pet op tijdens les maar sow half gare hoofddoekje mag wel. pfffffffff![]()
Word je wakker 10 over acht denk je shiiiiiiiit snel opstaan, aankleden, snel wat eten, petje op en renne naar school. Vervolgens heeft de klas dolle pret om je prachtig haar dat naar alle kanten uitsteekt. Dat moest ik even kwijt =]![]()
[afbeelding]
Waar slaat dit op? Lijkt op een boertje van een pubertje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef Thundertje het volgende:
Ha als Wilders nou eens een petje op zou zetten. hahahaha
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dood te gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:51 schreef Thundertje het volgende:
Waar slaat Wilders' haar op dan? hahaha
Guess againquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
petje,flex,lauwe bui.
heeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:55 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ook uit z'n profiel. Dus hij is en puber en een ic gayer
quote:Beroep: postbode
Jouw icon:quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:45 schreef speedfreak1 het volgende:
Uit zijn profiel:
Geboortedatum: 1987-02-22
Inderdaad een puubje dus.
Jij bent gewoon een hersenloze debiel, maar dat heb je wegens die bunker voor je harses waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Heb je wel eens gehoord dat als grote mensen praten kleine kinderen hun mond moeten houden? Houd dus verder maar op met reageren, het enige wat je produceert is stront. Als er met de poepemmer wordt gerammeld mag je wat zeggen. Dat je afgaat op een avatar zegt veel over je, simpel van geest en vooral dom, dom en nog eens dom.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Thundertje het volgende:
[
[..]
[..]
Ik heb tenminste nog toekomstperspectief, volgens mij heb je dat niet als postbode of wel
[..]
Jouw icon: [afbeelding]
Inderdaad, een extreemrechtse idioot met een zo mogelijk nog idioter kapsel.
Dat zou je eens tegen Wilders moeten zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:56 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord dat als grote mensen praten kleine kinderen hun mond moeten houden?
gozer, ik ben 19 jaar. Ik ben gestopt met m'n studie dus ik spaar tenminste wat geld bij. De meeste mensen zouden lui op hun reet gaan zitten, maar ik werk 6x per week. Ik heb m'n studie inmiddels terug verdient na 3 maanden werken. Ik heb alles zelf moeten betalen, jij zal wel zo'n verwend nest zijn die alles aan komt waaien en er niets mee doet. Ik ben benieuwd wat het met jou wordt, ik heb iig plannen voor de toekomst en ik ga er achteraan, ben benieuwd of jij dat ook kanquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Thundertje het volgende:
[
[..]
[..]
Ik heb tenminste nog toekomstperspectief, volgens mij heb je dat niet als postbode of wel
Er zijn mucho's studenten die postbode zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:33 schreef sannydude het volgende:
[..]
gozer, ik ben 19 jaar. Ik ben gestopt met m'n studie dus ik spaar tenminste wat geld bij. De meeste mensen zouden lui op hun reet gaan zitten, maar ik werk 6x per week. Ik heb m'n studie inmiddels terug verdient na 3 maanden werken. Ik heb alles zelf moeten betalen, jij zal wel zo'n verwend nest zijn die alles aan komt waaien en er niets mee doet. Ik ben benieuwd wat het met jou wordt, ik heb iig plannen voor de toekomst en ik ga er achteraan, ben benieuwd of jij dat ook kan![]()
En als je denkt dat ik de rest van m'n leven postbode ben... (je snapt het verder zelf wel)
![]()
Het grote voordeel voor die lerares nederlands is de ziekenfondsverzekering, waar ze anders verplicht is een dure particuliere verzekering te nemen. Valt als je jong bent nog mee, maar ik zit dus momenteel reeds op een slordige ¤1600 in het jaar, en dat schijnt nog goedkoop te zijn ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn mucho's studenten die postbode zijn
Mijn lerares Nederlands ook, op zaterdag naast haar baan als Nederlands lerares, is niets mis aan
Goede reden, stoppen met je studie om fulltime briefjes rond te brengen, zal wel een MBO 'studie' zijn geweest of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:33 schreef sannydude het volgende:
[..]
gozer, ik ben 19 jaar. Ik ben gestopt met m'n studie dus ik spaar tenminste wat geld bij.
Grote jongen, je hebt je 2 weekjes MBO vakantiekunde terug kunnen verdienen in 3 maanden, zou ik ook trots op zijn hoor!quote:De meeste mensen zouden lui op hun reet gaan zitten, maar ik werk 6x per week. Ik heb m'n studie inmiddels terug verdient na 3 maanden werken.
Ja, was het maar zo'n feestquote:Ik heb alles zelf moeten betalen, jij zal wel zo'n verwend nest zijn die alles aan komt waaien en er niets mee doet.
Ik doe het al, kan je nagaanquote:Ik ben benieuwd wat het met jou wordt, ik heb iig plannen voor de toekomst en ik ga er achteraan, ben benieuwd of jij dat ook kan![]()
Ze zullen er ongetwijfeld nog wel een koelere naam voor verzinnen, als dat is wat je bedoelt.quote:En als je denkt dat ik de rest van m'n leven postbode ben... (je snapt het verder zelf wel)
Insgelijks:quote:![]()
of je bent gewoon uitgeluld kk sukkel hahahquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het grote voordeel voor die lerares nederlands is de ziekenfondsverzekering, waar ze anders verplicht is een dure particuliere verzekering te nemen. Valt als je jong bent nog mee, maar ik zit dus momenteel reeds op een slordige ¤1600 in het jaar, en dat schijnt nog goedkoop te zijn ook.
Oh jah, laten we die ene loser verder maar negeren, thundertje heeft een beetje teveel eigendunk, en dat begint behoorlijk te stinken.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Goede reden, stoppen met je studie om fulltime briefjes rond te brengen, zal wel een MBO 'studie' zijn geweest of niet?
[..]
Grote jongen, je hebt je 2 weekjes MBO vakantiekunde terug kunnen verdienen in 3 maanden, zou ik ook trots op zijn hoor!
[..]
Ja, was het maar zo'n feest
[..]
Ik doe het al, kan je nagaan
[..]
Ze zullen er ongetwijfeld nog wel een koelere naam voor verzinnen, als dat is wat je bedoelt.
[..]
Insgelijks:
Ik zal maar niet vertellen wat ik vind van mensen die zich beklagen over het feit dat ze binnen geen petje mogen dragen....................... Met dit topic laat met name jij je wel van een bepaalde kant zien, dom tot de dertigste macht om het voorzichtig uit te drukken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef Obnx het volgende:
[..]
of je bent gewoon uitgeluld kk sukkel hahah![]()
![]()
mee eensch isquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:18 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wat ik vind van mensen die zich beklagen over het feit dat ze binnen geen petje mogen dragen....................... Met dit topic laat met name jij je wel van een bepaalde kant zien, dom tot de dertigste macht om het voorzichtig uit te drukken.
ik doe wel VWO, lompte makreel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:18 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wat ik vind van mensen die zich beklagen over het feit dat ze binnen geen petje mogen dragen....................... Met dit topic laat met name jij je wel van een bepaalde kant zien, dom tot de dertigste macht om het voorzichtig uit te drukken.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:11 schreef sannydude het volgende:
[..]
stop eerst met conclusies trekken voordat je ook maar enigzins iets van me weet.![]()
![]()
Hypocriet? Jij? Welneeeeee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:55 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ook uit z'n profiel. Dus hij is en puber en een ic gayer
Je bent een schande voor het type onderwijs, kutpuub.quote:
kut gepeste nerd zonder vrienden. Ja ok? hou je bek dan kk nerd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:11 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je bent een schande voor het type onderwijs, kutpuub.
Hé kutpuub, de fase dat het over nerds ging heb ik al lang en breed achter mij gelaten. De behoefte om nog in dat soort hokjes te denken klassificeert je eens te meer, wederom dom tot de dertigste macht.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:14 schreef Obnx het volgende:
[..]
kut gepeste nerd zonder vrienden. Ja ok? hou je bek dan kk nerd.![]()
dat werkt dus niet...quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:30 schreef Hathor het volgende:
Dan zet je toch zelf ook een hoofddoek op. Ze hebben hele mooie bij de Wibra hoor.![]()
Jawel hoor. Hoezo? Probeerde je sarcastisch te doen dan? Want dan zal'k toch maar even de betekenis van sarcasme opzoeken als'k jou wasquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:22 schreef sannydude het volgende:
[..]
sarcasme is vast niet bekend bij jou![]()
Afgaan op wel of geen pet op hebben en leeftijd dat is kenmerkend voor hoog-intelligente mensen, wat lul je nou gek. Ohwja check mijn profiel ik kom ook uit '87 telt mijn mening nou ook niet meer?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:56 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hersenloze debiel, maar dat heb je wegens die bunker voor je harses waarschijnlijk zelf niet in de gaten. Heb je wel eens gehoord dat als grote mensen praten kleine kinderen hun mond moeten houden? Houd dus verder maar op met reageren, het enige wat je produceert is stront. Als er met de poepemmer wordt gerammeld mag je wat zeggen. Dat je afgaat op een avatar zegt veel over je, simpel van geest en vooral dom, dom en nog eens dom.
Die sub-non-discussie ging niet over petjes, maar over een aantal uiterst domme uitlatingen van een puubje dat beweert vwo te doen. Maar daarvoor moet je een heel klein beetje terug lezen om te zien dat kutpuubje gewoon trollt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:06 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Afgaan op wel of geen pet op hebben en leeftijd dat is kenmerkend voor hoog-intelligente mensen, wat lul je nou gek. Ohwja check mijn profiel ik kom ook uit '87 telt mijn mening nou ook niet meer?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Thundertje het volgende:
Je vergeet te vertellen dat eoa stumperd de hele tijd loopt te happen.
waarom vindt ik dit heel flauw...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:49 schreef No-Li-Ta het volgende:
huilen met de pet op
Omdat je dom bent.... vind ik met dt kom op zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
waarom vindt ik dit heel flauw...
Dat zeg ik niet hoor, ik vind met dt schrijven is gewoon dom.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef SwiffMeister het volgende:
o, dus als je als normaal nederlandssprekend persoon die alle spelregels niet onder de knie hebt ben je ineens dom...
Ik heb nog nooit ik vind met dt geschreven.quote:Net of jij nooit spelfouten maakt...
Schrijf het dan voortaan eerst in een tekstverwerker en copy past het hierheen, lijk je wat minder domquote:we leven in de 21e eeuw, we hebben tekstverwerkers die onze fouten eruit halen... Maar Fok! heeft dat nog niet... die zijn nog middeleeuws...
Zit jij in mijn klas ?quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:15 schreef Obnx het volgende:
Wel een pet op tijdens les maar sow half gare hoofddoekje mag wel. pfffffffff![]()
[afbeelding]
Je mag best een keer uitleg geven achter je domme redenaties hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:32 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet hoor, ik vind met dt schrijven is gewoon dom.
[..]
waarom is dat dom dan? Het is misschien niet correct geschreven, maar die fout wordt wel vaak gemaakt, maar dat betekent nog niet dat het dom is. Toch??
Schrijf het dan voortaan eerst in een tekstverwerker en copy past het hierheen, lijk je wat minder dom
waarom dan? Er worden een hoop fouten geschreven in fok en de enige die er moeilijk over doet ben jij, dus waarom zouden we?
ga naar de kapper ofzo? Zwerverquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Net als lang haar, zie ik het dragen van een pet, als teken van vrijheid.
Omdat als ik mijn haar lang laat groeien ik een enorm afro krijg dat onpraktisch is, erg lelijk is bij mij, draag ik dus een pet...
Naast dat heeft het ook de fijne eigenschap dat de zon / felle licht dan uit je ogen blijft. En als leraar heb ik liever iemand met een enorme pet in de klas dan iemand met een enorme zonnebril...
Verder werkt mijn pet als een soort zweetband, waardoor niet heel mijn kop begint te jeuken, omdat er een zwembadlading aan zweet tussen mijn haren zit. Maar het zweet wordt geabsorbeert waardoor dit minder het geval wordt.
Daarnaast vindt ik het dragen van een pet ook nog eens gewoon fijn... (kan niet uitleggen waarom)
En het is praktisch als je net als de TS een keer weinig tijd hebt om je haar te doen...
1. Leer fatsoenlijk quoten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:19 schreef sannydude het volgende:
[..]
Je mag best een keer uitleg geven achter je domme redenaties hoor
Zeg, voorganger van de jostiband, wat loop je nou allemaal te blaten? Heb je geen borstvoeding gehad of zo? Je bent zo agressief voor een debieltje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Obnx het volgende:
tering makreel wat lul je nou meot je me VWO rooster zien.. kan het zo voor je scannen. lompe sukkel.
jah je moeder deed moeilijk sorryquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg, voorganger van de jostiband, wat loop je nou allemaal te blaten? Heb je geen borstvoeding gehad of zo? Je bent zo agressief voor een debieltje.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Premium het volgende:
Zoals op een vuilnisbak een deksel wordt gedaan zo zet de pauperjeugd een pet op. Het is allebei hetzelfde.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Premium het volgende:
Zoals op een vuilnisbak een deksel wordt gedaan zo zet de pauperjeugd een pet op. Het is allebei hetzelfde.
Leuk om tegen een sluier te kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk voor zo'n docent op steeds tegen een klep te kijken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |