Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:39 schreef Obnx het volgende:
en sow hoofddoek mag wel?
zal wel iets te maken hebben met soja bonen ofzo, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:54 schreef Lod het volgende:
[..]
Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?
vind ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
theeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
en politieke voorkeur voor bepaalde stromingen onderaan in de (achting van de) samenleving.quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:12 schreef The_Matrix het volgende:
[..]
Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
Je gaat toch ook niet met je jas aan in de klas zitten?
jij rebelse rakker tochquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:28 schreef Reeferman het volgende:
[..]
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaanTenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 17:12 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
En waarom doe je schijt in je haar?
val dood.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
TS, wat stel je je aan zeg. Had je je maar niet moeten verslapen, dan had je tijd genoeg gehad om je haar te doen.
En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Joh, zie het zo, een pet dragen in gezelschap is niet netjes en het mag gezegd worden, een hoofddoek dragen in gezelschap is ook niet netjes, maar dat mag vooral niet gezegd worden. In feite leer jij dus iets nuttigs wat zo'n hoofddoek niet leert.
Nah, de helft van mijn vwo-klas draagt ook eentje.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?
knuesquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:37 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?
Je mag je godverdomme gewoon aan de regels houden, en als in die regels staat dat je geen pet op mag, dan heb je godverdomme gewoon geen godverdomde pet op, of is het welgodverdomme niet voor je duidelijk waar die godverdomde regels voor zijn. Die zijn er godverdomme gewoon om wel godverdomme nageleefd te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
knues
ontopic: petten zijn tof gewoon ophouden mag toch godverdomme zelf wel weten wat ik op mn kop zet
Zekers....................... Kom je daar nu al achter?quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef Gammareactor het volgende:
Belachelijk dat een hoofdoek wel mag !
Je word gvd gediscrimineerd in je eigen land !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |