abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:54:41 #26
13250 Lod
Sapere aude!
pi_25529979
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:39 schreef Obnx het volgende:
en sow hoofddoek mag wel?
Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?
GNU Terry Pratchett
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:01:21 #27
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25530032
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:54 schreef Lod het volgende:

[..]

Wat zijn sow hoofddoeken? Is dat een of andere stroming?
zal wel iets te maken hebben met soja bonen ofzo, ik weet het ook niet
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:03:58 #28
25931 Appeltaart
Als een aapje.
pi_25530064
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
pi_25530098
Bij ons mocht het op de middelbare school ook niet. Waarschijnlijk om slechte smaak te voorkomen.
pi_25530119
Waarom plak je geen "jezus lives" stikker op je pet? Dan mag je 'm vast ophouden....
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
pi_25530123
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
bijna alle middelbare scholen verbieden het en mijn hbo verbied het het grootste gedeelte van de tijd ook :S petje is gewoon flex als je geen tijd of zin hebt of je in een lauwe bui bentheeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
vind ik ook
pi_25530154
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
Huh?
pi_25530167
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:03 schreef Appeltaart het volgende:
theeft weinig met je scholings niveau te maken lijkt me ;s;s;s
Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:14:58 #34
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25530196
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:12 schreef The_Matrix het volgende:

[..]

Lijkt mij toch zeker wel.. net als roken.
en politieke voorkeur voor bepaalde stromingen onderaan in de (achting van de) samenleving.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25530310
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
Je gaat toch ook niet met je jas aan in de klas zitten?
vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaan Tenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
want to know why and how and......
  Moderator woensdag 16 maart 2005 @ 15:08:36 #36
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 16 maart 2005 @ 17:12:46 #37
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25531431
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:28 schreef Reeferman het volgende:

[..]

vaakgenoeg dat ik dus wel met m'n jas aan in de klas ga zitten, zeker in de winter, dan wil het nog wel eens koud zijn. Pette mocht bij ons op de middelbareschool ook niet, zette ik em gewoon af, schijt aan mn haar. Doe em wel weer op als ik de klas uit ga. Maar k vond het wel altijd triest van die leraren, echt wel dat lui mn ogen kunnen zie, k trek mn pet niet helemaal over mn hoofd, wil zelf ook nog wel wat zien. Zet em juist wat naar boven. Nu op de HBO maakt het allemaal niks meer uit. En echt niet dat ook maar één leraar last heeft van mn pet. Lui die last hebben van iemand anders zijn pet zouden is naar de psychiater moeten gaan Tenzij die echt over je ogen zit, maar dat vind ik ook geen gezicht, oogcontact tijdens conversaties is wel normaal. Maar die leraren moeten zich niet als nazies gedragen.
jij rebelse rakker toch Als je nu nog eens leerde spellen komt het vast wel goed met je

En waarom doe je schijt in je haar?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator woensdag 16 maart 2005 @ 17:15:06 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_25531735
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
TS, wat stel je je aan zeg. Had je je maar niet moeten verslapen, dan had je tijd genoeg gehad om je haar te doen.
val dood.
pi_25531977
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 11:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Joh, zie het zo, een pet dragen in gezelschap is niet netjes en het mag gezegd worden, een hoofddoek dragen in gezelschap is ook niet netjes, maar dat mag vooral niet gezegd worden. In feite leer jij dus iets nuttigs wat zo'n hoofddoek niet leert.
En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?
pi_25532222
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
Nah, de helft van mijn vwo-klas draagt ook eentje.
pi_25532625
Nou ja, het staat je vrij om ook een hoofddoek te dragen. Er is dus geen sprake van discrimatie. Dat moslim meisje mag immers ook geen petje dragen.

.
pi_25532761
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef Youssef het volgende:

[..]

En leer je nou met al die wapeninfo ook precies hoe je jezelf door je kop schiet?
Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:59:57 #44
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_25533171
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:37 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ach gut, het troetelallochtoontje laat ook weer eens een boertje........ Wat is dat toch met wapeninfo trouwens? En door de kop schieten? Ben je eigenlijk wel helemaal normaal? Of ben je op proefverlof zonder begeleiding?
knues

ontopic: petten zijn tof gewoon ophouden mag toch godverdomme zelf wel weten wat ik op mn kop zet
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_25533238
stap naar de rechter, leen geld bij de bank, ga in hoger beroep, lenen.nl en daarna in cassatie.

veel geluk
pi_25533258
Zet je toch gewoon je Duitse helm op, zal je geschiedenis leraar leuk vinden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25533315
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:59 schreef Chrishop het volgende:

[..]

knues

ontopic: petten zijn tof gewoon ophouden mag toch godverdomme zelf wel weten wat ik op mn kop zet
Je mag je godverdomme gewoon aan de regels houden, en als in die regels staat dat je geen pet op mag, dan heb je godverdomme gewoon geen godverdomde pet op, of is het welgodverdomme niet voor je duidelijk waar die godverdomde regels voor zijn. Die zijn er godverdomme gewoon om wel godverdomme nageleefd te worden.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25533824
Belachelijk dat een hoofdoek wel mag !
Je word gvd gediscrimineerd in je eigen land !
pi_25533851
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 23:28 schreef Gammareactor het volgende:
Belachelijk dat een hoofdoek wel mag !
Je word gvd gediscrimineerd in je eigen land !
Zekers....................... Kom je daar nu al achter?
Ik stem Wilders. U ook?
pi_25533857
Dan zet je toch zelf ook een hoofddoek op. Ze hebben hele mooie bij de Wibra hoor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')