daar maak ik me eigenlijk niet zo zorgen over. In het algemeen zijn leraren toch om *zoekt kots smilie*.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk voor zo'n docent op steeds tegen een klep te kijken....
ik weet niet hoe jij je pet draagt. Maar je ogen zijn gewoon te zien hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Verschil tussen een hoofddoek en een pet is dat de docent bij een hoofddoek wel iemands ogen kan zien, bij een pet zitten die verborgen achter een klep.
niet iedereen draagt dan, zoals jij, zijn pet in zijn bilnaad, klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:47 schreef Obnx het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je pet draagt. Maar je ogen zijn gewoon te zien hoor.
En luie havo'ersquote:Op woensdag 16 maart 2005 10:18 schreef NG het volgende:
Petten zijn voor vmbo-ers.
daarentegen heeft een pet voor derden geen nut, in het andere geval heb je altijd een theedoek bij de hand.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:09 schreef speedfreak1 het volgende:
Joh, zie het zo, een pet dragen in gezelschap is niet netjes en het mag gezegd worden, een hoofddoek dragen in gezelschap is ook niet netjes, maar dat mag vooral niet gezegd worden. In feite leer jij dus iets nuttigs wat zo'n hoofddoek niet leert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |