NWS zoekt een derde moderator.quote:
Het forum wordt drukker en drukker. Het NWS forum deelt mee in de drukte en we zijn dan nu ook wel echt toe aan een derde moderator. Heb jij affiniteit met het NWS forum en lijkt het jou leuk om je steentje bij te dragen aan FOK!? Schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou zouden moeten kiezen naar forum@fok.nl voor dinsdag 22 Maart 20.00 uur.
Wat verwachten we van een moderator? :
Erg veel tijd, onderschat de tijd die je kwijt bent aan het modden niet.
Actief meeposten, actief op zoek gaan naar nieuwsitems.
Het kunnen samenwerken in een teamverband met je medemoderators.
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew makenquote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek maar niet verder. Hier ben ik al.
Regel jij mn kleurtje NS?
NWS voordat het NWS isquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
We doen het ook meer omdat de jaarlijkse olieworstel-crewwedstrijden er weer aankomen. We willen dit jaar de beker voor NWS winnen. De SEX modjes zijn onverslaanbaar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Beetje voorbarig met de snelheidd van het forum, niet?
Pas op, of ik kom weer actief in V&A posten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan kunnen ze net zo goed DP weer crew maken![]()
Ik òòk. hehehehehequote:Op donderdag 17 maart 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:
Ik stem voor Meki.
En nu opeens wel mee willen doen zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
Hoezo bij voorkeur een moslim en niet bijvoorbeeld een blanke, een homo, een neger of een boedhist?quote:
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
Nee Darkster jij wordt het niet!
Ok dan voldoe ik primaquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:11 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....
Wel te links, maar niet extreem?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:11 schreef Darkster het volgende:
[..]
ik ben er ook niet te extreem links voor en ik knuffel ook geen bomen ....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 01:23 schreef du_ke het volgende:
Ik stem voor Meki.
Jammer dat we die niet hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik stem voor een extremistische moslim en dan de volgende stap NWS eventueel mergen met maroc.nl.
Ahgossie.........quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
Ik wil wel moderator worden, dan zullen we dit verrechtse forum eens even stevig aanpakken!
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......
BSB
VijfdeColonne
Meki
Mutant01
Youssef
robh
om een paar te noemen.
Dat is net zo achterlijk als jou een nazi noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
pssssttttttttt........ niet verder vertellen......
BSB
VijfdeColonne
Meki
Mutant01
Youssef
robh
om een paar te noemen.
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:54 schreef Pool het volgende:
Kan ik hier Tessje opvolgen?
SKquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.
Ja godverdomme dat is mijn afkorting!quote:Op woensdag 16 maart 2005 20:49 schreef ShaoliN het volgende:
Zoek maar niet verder. Hier ben ik al.
Regel jij mn kleurtje NS?
In ONZ, in DIG, maar niet in de rest en al zeker niet in NWS.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja godverdomme dat is mijn afkorting!
NWS is voor paupers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In ONZ, in DIG, maar niet in de rest en al zeker niet in NWS.
Zegt een wannabe-junior tweaker.quote:
Bedankt voor het vertrouwen, maar ik zou een waardeloze mod zijn, met mijn beperkte aanwezigheid. Zeker op NWS moet je een goede mod hebben die vaak aanwezig is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een sollicitatiemailtje sturen voor de NWS-vacature.
De 2 belangrijkste voorwaarden voor een (NWS-)mod, imho:quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan welke eisen moet een goede mod voldoen?
Oke eerste punt gaat bij mij niet echt op met dit subforum. Dan weet ik andere subforums waar ik meer affiniteit mee heb.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De 2 belangrijkste voorwaarden voor een (NWS-)mod, imho:
"Affiniteit met het subforum". Een mod zet niet alleen slotjes, maar probeert via het normaal meeposten een beetje sturing te geven in diverse discussies en eventueel zorgen voor een evenwichtig leuk aanbod van nieuws en maatschappelijke onderwerpen. En daar moet je ook tijd aan kunnen besteden, wat in de praktijk inhoudt dat je regelmatig, dagelijks, aanwezig bent.
"Sterk in de schoenen staan". Je krijgt als mod bij tijd en wijlen een hoop kritiek stront over je heen, en een dikke huid is dan wel handig. Maar je moet niet bang zijn om daadwerkelijke fouten toe te geven of beslissingen te herzien. Soms kunnen de tenenkrommende discussies je ook behoorlijk gefrustreerd maken, en toch moet je de wil en motivatie hebben om daar verbetering in te bregen (via de hierboven genoemde sturing of het editten/verwijderen etc) ondanks het gevoel van het vechten tegen de bierkaai.
Beetje uit laten razen, uiteindelijk de hele groep richting C&H sturen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Sidekick het volgende:
Voor de mod-in-spe, hoe zou jij de huidige situatie in het NWS-feedbacktopic aanpakken/oplossen? NWS Feedback
Ik zou alle lastige vragen en discussies gewoon verwijderen en een ban aanvragen voor diegene die doorzeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Sidekick het volgende:
Voor de mod-in-spe, hoe zou jij de huidige situatie in het NWS-feedbacktopic aanpakken/oplossen? NWS Feedback
Hebben jullie naast meki nog geen enkele mail??quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:32 schreef NorthernStar het volgende:
Als jullie niet mailen hebben we er nog niks aan
En de crewfora zijn momenteel weer de moeite waard.![]()
We hebben drie mails... allemaal van Meki.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hebben jullie naast meki nog geen enkele mail??
Reageren jullie ook nog op die mails, of gapen jullie alleen naar het schermquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We hebben drie mails... allemaal van Meki.
Nee, er is al wat binnen daar gaat het niet om, maar ik zie hier in het topic ook wel wat mensen voorbij komen. Was een aansporing voor hun.
Trashbinquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Reageren jullie ook nog op die mails, of gapen jullie alleen naar het scherm![]()
Het hoort toch ook andersom te gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:32 schreef NorthernStar het volgende:
Als jullie niet mailen hebben we er nog niks aan
En de crewfora zijn momenteel weer de moeite waard.![]()
En dat weet je nu pas?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:51 schreef yvonne het volgende:
ik zet deze in admin zodat de FA's/A en mods van NWS er na de sluitingsdatum over kunnen lachen stemmen.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hebben jullie naast meki nog geen enkele mail??
Zo links ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja
Teveel linkse mails
X-ray en vriendjes durven helaas niet.
Iedere SC-post direct verwijderen. Na twee weken concluderen dat het niet helpt. Backup maken van NWS. Backup in de kluis. Ieder topic in NWS naar de FP doorlinken. NWS deleten.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef Sidekick het volgende:
mischien word jij mijn Collegga samen met NSquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja
Teveel linkse mails
X-ray en vriendjes durven helaas niet.
Als hij een mail gestuurd had was hij inmiddels al blauw.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als jij het wordt , pleeg ik suicide.![]()
*insert een verwensing die leidt tot aangifte door Calella*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
X-Ray post volgens mij al maanden niet meer, misschien is ie wel druk bezig met seksuele voorlichting aan Brechtje te geven...... vooral de praktijk is nogal tijdrovend.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef ShaoliN het volgende:
Als hij een mail gestuurd had was hij inmiddels al blauw.
En dan samen met Meki.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:23 schreef Loedertje het volgende:
X-ray
Lithion en Meki.quote:
Meki heeft niks in te brengen bij een X-Ray. Maak dan Youssef en X-Ray mod.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dan samen met Meki.
Hoe bedoelt u 'we krijgen ANM maar niet aantrekkelijk voor bezoekers'.
Maar haalt vakkundig het bloed onder zijn nagels vandaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Meki heeft niks in te brengen bij een X-Ray.
Dat effect heeft meki niet alleen bij X-Ray.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar haalt vakkundig het bloed onder zijn nagels vandaan.
WEER een aanwijzing!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En dan samen met Meki.
Hoe bedoelt u 'we krijgen ANM maar niet aantrekkelijk voor bezoekers'.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lithion en Meki.
Lijkt me ook een top-team.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
WEER een aanwijzing!
Pas als ik weet wie xenomaniac isquote:
Je noemt het ANMquote:
Nou, komop xenomaniac, tell us! The devil wants to know your personal details!quote:
Lamaar, ik ziet het al.quote:
Het heeft ook nog OOG gehetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lamaar, ik ziet het al.![]()
Dat heet alweer een tijdje NWS.
Staat nog steeds als ANM in mijn bookmarks.
Daar kan ik zondermeer bevestigend op antwoorden. Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Btw, zorgen sexuele handelingen bij een bepaalde PMS godin sneller voor een blauwe naam?
Godsammekraken!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar kan ik zondermeer bevestigend op antwoorden. Ja.
Als je dan ook nog een sixpack Leffe meeneemt, ben je on no time rood.
Ik doe mijn best, maar jij bent de rooie hier!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsammekraken!
Wie BEN je
Mutant01 ga daar eens achteraan?
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..quote:
Benieuwd naar wie het wordt bedoel ikquote:
Omdat hij redelijk neutraal isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..
Klasse verloochent zich nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..
Jij zou ook wel geschikt zijn ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:55 schreef Dagonet het volgende:
M'n mail is stuk.
Het is een kloon van Quenda en Kastanova.quote:
Nah. Q-tje doet niet (vaak) aan klonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is een kloon van Quenda en Kastanova.
omdat ze denken dat je radicaal bentquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom ben ik nog niet officieel benaderd voor deze functie ?
Ik ben wel voorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar haalt vakkundig het bloed onder zijn nagels vandaan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah. Q-tje doet niet (vaak) aan klonen.
Tnx waarde visie-genoot, maar X-ray is toch al jaren niet meer actief op Fok!? Althans niet onder die nickquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben voor Bansheeboy en x-ray a;s duomod!
Voor jou krijg ik hem wel wakker denk ik..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Tnx waarde visie-genoot, maar X-ray is toch al jaren niet meer actief op Fok!? Althans niet onder die nick
Hoezo dat ? Denk je dat hij me (nog) kent ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor jou krijg ik hem wel wakker denk ik..
Als hij zwaar getafeld heeft...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo dat ? Denk je dat hij me (nog) kent ?
We zoeken een NWS modje beste BHFH.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben voor Bansheeboy en x-ray a;s duomod!
En daar ben ik niet geschikt voor ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We zoeken een NWS modje beste BHFH.
Jawel, met X-ray. Anders niet.quote:
Waarom anders niet? En onder welk nick heeft X-ray nu een rantsoenquote:
Omdat je een extremistische hork bent. Daar moet tegenwicht tegenover.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom anders niet?
Ken je mij dan ? En wat betekent hork ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Omdat je een extremistische hork bent. Daar moet tegenwicht tegenover.
Nou ja zeg?!!quote:
Lid van de PvdA, Affiniteit met onze 'Medelanders', Begrip voor huilies, Bewonderaar van Osama, Afkeer van Amerikanen & Israëli's, Lagere school?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan welke eisen moet een goede mod voldoen?
Inc Harig zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:43 schreef QED het volgende:
Lid van de PvdA, Affiniteit met onze 'Medelanders', Begrip voor huilies, Bewonderaar van Osama, Afkeer van Amerikanen & Israëli's, Lagere school?
Ontharen is uit het ziekenfonds.quote:
Zou Extec belangstelling hebben voor de vacature, denk je?quote:
Je bent misschien wel "tè goed" voor deze functie denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Smooth is in en daardoor ben jij uit.
Jaja, hip ben ik wel al zeg ik het zelf, maar het harige? Brrrrrrrrrrrrrr, een vrouw moet smoothy met een perzikhuidje zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Nee hoor wij blijven gewoon hip, tegen alle verwachtingen in
Zeg nou zelf, jij bent toch ook immer harig doch hip?
Ja, ik ben ook nog niet benaderd?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Mja, jij en Cosma-Shiva, dat lijkt me wel wat..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:13 schreef SCH het volgende:
Is de functie al weg?
Paranoia-power.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Mja, jij en Cosma-Shiva, dat lijkt me wel wat..
Dat is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wrom?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Dat is dan weer jammer.
Nee, het is jammer dat het jou wel wat lijkt, dat is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wrom?
Match made in heaven.
Soulmates, Shiva is een Groen-links-kus-knuf-kroel-pot dus dat schept vast een band.
2 wereldvreemde mongolen op 1 functie bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zou me nog bijna gaan aanmelden ook, je zou raar staan te kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:03 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
2 wereldvreemde mongolen op 1 functie bedoel je?
Ik wilde ook zoiets zeggen... maar ik kreeg het echt niet uit m'n toetsenbord..quote:Op zondag 20 maart 2005 09:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In dat geval ben ik heel erg voor SCH.
quote:Op zondag 20 maart 2005 09:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wilde ook zoiets zeggen... maar ik kreeg het echt niet uit m'n toetsenbord..
Merkwaardige opvatting, licht dat eens toe. Ken je mijn kwaliteiten als moderator soms? Wat is je username op het forum dat ik modereer of heb ik je daar soms geband?quote:Op zondag 20 maart 2005 08:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als jij modje zou worden op NWS SCH mogen ze mij een IP-ban voor het leven op Fok! geven, dus wat let je nog om je op te geven als moderator....
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:15 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Proest.......... je hebt nog fanmail ook van een paar huppelkutjes.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Merkwaardige opvatting, licht dat eens toe. Ken je mijn kwaliteiten als moderator soms? Wat is je username op het forum dat ik modereer of heb ik je daar soms geband?
quote:Op maandag 21 maart 2005 05:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jij modereert niks en je zal ook nooit een goede moderator worden, daar ben je te éénzijdig voor.
'" Don't call us, we'll call you", zal de strekking geweest zijn..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Anders ben je nu hard op wegquote:Op maandag 21 maart 2005 05:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Proest.......... je hebt nog fanmail ook van een paar huppelkutjes.
Jij modereert niks en je zal ook nooit een goede moderator worden, daar ben je te éénzijdig voor. [edit] Moet ik nog even doorgaan?
Oh ja, in tegenstelling tot jou heb ik tot nu toe nooit een ban gehad en ben toch al een paar jaartjes geregistreerd.
Arme Loeder en NS, gedoemd om het met z'n tweetjes te blijven doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef sp3c het volgende:
zodra een normaal iemand zich aanmeld gok ik
Ik ben eigenlijk redelijk tevreden over de huidige mods, maar zoals iedereen weleens teleurgesteld als een topic m.i. te vroeg dichtgaat of juist te laat.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arme Loeder en NS, gedoemd om het met z'n tweetjes te blijven doen.
Dan moeten ze zich maar voortplanten of een mini mod adopterenquote:Op maandag 21 maart 2005 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Arme Loeder en NS, gedoemd om het met z'n tweetjes te blijven doen.
hier staat ie <<-------------quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef sp3c het volgende:
zodra een normaal iemand zich aanmeld gok ik
Het is we leen vereiste dat de andere mods ingelijfd worden met een stevige handdruk, een gouden traditie sinds 5 jaar, vormt dit een probleem?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan stem ik ook voor Meki. Het maakt me niet zoveekl uit wie, als het maar iemand is uit het onderste rijtje:
1. Meki
2. Youssef
3. Mutant01
4. Bansheeboy
Bij voorkeur een Moslim dus
je wilt hier toch geen serieus antwoord op he mag ik hopenquote:
oow er zijn al 2 meisjes mod bij NWS dus ik er moet ook een man zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 12:22 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een goede beheersing van de Nederlandse taal is een vereiste.
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je wilt hier toch geen serieus antwoord op he mag ik hopen
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:23 schreef SCH het volgende:
Mutant01 zou wel een goede zijn.
2 meisjesquote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oow er zijn al 2 meisjes mod bij NWS dus ik er moet ook een man zijn![]()
Omdat beheersing van de Nederlandse taal toch wel een pré is en de crew gewoon een hekel aan moslims heeft.quote:
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Omdat beheersing van de Nederlandse taal toch wel een pré is en de crew gewoon een hekel aan moslims heeft.
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Omdat beheersing van de Nederlandse taal toch wel een pré is en de crew gewoon een hekel aan moslims heeft.
dit riekt naar discriminatie..quote:Op maandag 21 maart 2005 12:53 schreef JanPoedel het volgende:
Een lid van de moslimfamilie zou inderdaad een frisse nieuwe benadering kunnen zijn. Mutant zou het goed kunnen doen.
tegen mij?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:17 schreef sp3c het volgende:
weet je uberhaupt wat de term inhoud?
Ik heb r@b even een linkje naar dit topic gegeven om deze bewering te kunnen ontkrachten.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Boebiedoe lult. De crew heeft enkel een hekel aan jou, niet aan alle moslims.
nee het is eigenlijk gericht tegen de post boven je maar jij postte te snel.quote:
Ik weet niet hoe jij het benoemt als er geselecteerd wordt naar afkomst/geloof.....quote:Op maandag 21 maart 2005 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is eigenlijk gericht tegen de post boven je maar jij postte te snel.
ik vroeg me af of hij wist wat de term 'moslimfamilie' inhield
... natuurlijk heb ik het tegen jouw![]()
dat noem ik discriminatiequote:Op maandag 21 maart 2005 13:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij het benoemt als er geselecteerd wordt naar afkomst/geloof.....
ja en het begin van de zin moet met een hoofdletterquote:jou is in deze zonder w.![]()
Dan zijn we eruit, zoalng de nieuwe Mod er maar eentje is zonder verleden op Fok en niet te links of te rechts, dat zijn de grootste struikelblokken als moderator.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat noem ik discriminatie
maar daar lijkt me hier geen sprake van, tenzij er geselecteerd wordt naar afkomst/geloof
[..]
ja en het begin van de zin moet met een hoofdletter
als ik me om zulke pietluttigheden druk zou kunnen maken dan was ik waarschijnlijk heel de dag dronken ...
zolang het niet Meki of Bansheepboy zijn is het mij zowieso om het even.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit, zoalng de nieuwe Mod er maar eentje is zonder verleden op Fok en niet te links of te rechts, dat zijn de grootste struikelblokken als moderator.
Daar kun je er nog wel meer bijzetten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang het niet Meki of Bansheepboy zijn is het mij zowieso om het even.
Mja, ze gaan natuurlijk geen volstrekt onbekende aantrekken als mod. Je moet wel wat van jezelf hebben laten zien op FOK!, hoe reageer je in conflicten, in verhitte topics, pas je een beetje in het team als geheel en als subforum team in het bijzonder, dat soort dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit, zoalng de nieuwe Mod er maar eentje is zonder verleden op Fok en niet te links of te rechts, dat zijn de grootste struikelblokken als moderator.
Als het aan jou en aan je broeders lag wel omdat jullie geen religiekritiek kunnen verdragen.quote:
quote:
Komt goed.quote:Schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou zouden moeten kiezen naar forum@fok.nl voor dinsdag 22 Maart 20.00 uur.
En óók de vrouwen willen een hand van de sollicitanten.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:21 schreef Elgigante het volgende:
Het is we leen vereiste dat de andere mods ingelijfd worden met een stevige handdruk, een gouden traditie sinds 5 jaar, vormt dit een probleem?
We willen er idd geen meisje bijquote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
oow er zijn al 2 meisjes mod bij NWS dus ik er moet ook een man zijn![]()
Ja niet dus. Jammer inderdaad.quote:
Of ze moet met een NL vlaggetje op haar bomberjack willen lopen en Londsdale truien dragenquote:
Of 150kg kunnen bankdrukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:40 schreef Loedertje het volgende:
Of ze moet met een NL vlaggetje op haar mouw willen lopen en Londsdale truien dragen
Kelly ligt onder tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Of 150kg kunnen bankdrukkenKelly dus
![]()
Da's gebruikelijk bij het bankdrukken.quote:
Ja maar NIX voor een Kelly...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Da's gebruikelijk bij het bankdrukken.
Sterf jij ff met je R@b, ik weet dat je een tyfus lijer bent, maar zelfs dan had ik niet verwacht dat je dat scheldwoord durfde te gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb r@b even een linkje naar dit topic gegeven om deze bewering te kunnen ontkrachten.
Belgen: de vergeten allochtonen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef sp3c het volgende:
ik stem op bhfh ... dan valt er nog tenminste wat te lachen.
alleen is dat wel een belg
heb hem niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Meki, je hebt vast gemailed. Post die mail ook hier eens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:
ik meki de besterse mod zijn en ik ben een moslim en dat is geweldig dus kies mij, kies meki en anders is het complot tegen mijn mensen ... ph34r1!!!
oid
Oeh, jij bent gemeen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef Youssef het volgende:
Hej Meki, je hebt vast gemailed. Post die mail ook hier eens?
Ik hou het op Posdnous.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
Spannend hoor allemaal, maar ik denk dat ik al weet wie het wordt. Ik heb een gevoel dat ze iemand aan de rechterkant van het spectrum zullen kiezen.
Ja vast wel, met een Londsdale icoontjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
Spannend hoor allemaal, maar ik denk dat ik al weet wie het wordt. Ik heb een gevoel dat ze iemand aan de rechterkant van het spectrum zullen kiezen.
Dat je aan de rechterkant van het spectrum zit?quote:
Mja, kweetniet. Hij zegt van niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft ie een mailtje gestuurd dan?
Nee ik denk eerder iemand met icoontje die een homo met een zwarte hoed bevat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja vast wel, met een Londsdale icoontje![]()
Nope, zelfs als linksdragende geitenwollensokken uitkeringsallochtonenknuffelhippie heb ik er geen tijd voorquote:
Ja dat denk ik ook! of X-Rayquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:12 schreef Sidekick het volgende:
Jammer dat BAZZA er niet meer is, die zou uitermate geschikt zijn.
Ja, Bazza. Dat zou best kunnen..quote:
Ja en van Marokkaanse afkomst is.... dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
Nee ik denk eerder iemand met icoontje die een homo met een zwarte hoed bevat.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ja en van Marokkaanse afkomst is.... dat dacht ik ook al![]()
Gewoon ff je zakken vullen als een soort Varela dus![]()
Ik denk persoonlijk dat Varela beter bij L' Oréal zat dan bij de LPF..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Gewoon ff je zakken vullen als een soort Varela dus![]()
Varela had niet genoeg haar daarvoor. In tegenstelling tot HarigeKerel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Varela beter bij 'L Oreal zat dan bij de LPF..
Och bij de LPF zat hij ook alleen maar omdat lekkere Indo dochtertje van die minister te datenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Varela beter bij L' Oréal zat dan bij de LPF..
Wie weet wat hij met Pimmelepammelepoem heeft uitgespookt..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Och bij de LPF zat hij ook alleen maar omdat lekkere Indo dochtertje van die minister te daten![]()
Chinees!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Och bij de LPF zat hij ook alleen maar omdat lekkere Indo dochtertje van die minister te daten![]()
I wanna have sex on the beach, come on move your body...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wie weet wat hij met Pimmelepammelepoem heeft uitgespookt..
Wat hangt er aan een Chinese muur?quote:
Lekka Lekka Chickaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat hangt er aan een Chinese muur?
Witte Lijs
Klik de link!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:30 schreef milagro het volgende:
Er was nog een dochter toch? Ook al zo mooi
Huh, die link van jou is toch de dochter van Phoa, die van Varela zeg maar?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar daar kan ik geen pics van vinden![]()
Ja, maar ze had ook nog een jonger zusjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Huh, die link van jou is toch de dochter van Phoa, die van Varela zeg maar?
Oeh! Nog 1.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja, maar ze had ook nog een jonger zusje
ach, dat zie je niet, ze loopt toch altijd 3 passen achter je en neuken doe je in het donkerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:41 schreef Mutant01 het volgende:
mwoah..niet mijn smaak, ze heeft geen snor.
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:42 schreef milagro het volgende:
ach, dat zie je niet, ze loopt toch altijd 3 passen achter je en neuken doe je in het donker
Denk het niet, ben te controversieel.quote:maar, uh, word jij de nieuwe mode ra tor?
Er gaan nog dagen van overleg komen, dus doe maar rustig aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg ik ga weg, zie over een uur of 12 wel weer wie het geworden is
Zijn er zoveel aanmeldingen binnengekomen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er gaan nog dagen van overleg komen, dus doe maar rustig aan.
OE, wat een moeilijk woord voor een allochtoon, hey!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Denk het niet, ben te controversieel.![]()
Ach laat ik het zo zeggen, ik heb tijd genoeg en heb zelf al wat ervaring op het gebied van moderaten. Dus ja, ik zou het best wel erbij willen doen (tegen de verveling)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:48 schreef milagro het volgende:
[..]
OE, wat een moeilijk woord voor een allochtoon, hey!!!
petit chapeau (dat betekent hoedje)
zou je er wel zin an hebben?
nou, meld je aan dan (heb je al gedaan natuurlijk, stiekemerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, ik heb tijd genoeg en heb zelf al wat ervaring op het gebied van moderaten. Dus ja, ik zou het best wel erbij willen doen (tegen de verveling)
Ach, je kent het wel, bureaucratie.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn er zoveel aanmeldingen binnengekomen dan?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, meld je aan dan (heb je al gedaan natuurlijk, stiekemerd)
Wildersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, je kent het wel, bureaucratie.
[hier ga ik spijt van krijgen..]quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
[hier ga ik spijt van krijgen..]
Ik denk dat je er wel geschikt voor bent.
[/hier ga ik spijt van krijgen...]
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
[hier ga ik spijt van krijgen..]
Ik denk dat je er wel geschikt voor bent.
[/hier ga ik spijt van krijgen...]
100% lul.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
Je blijft een lul, maar je bent wel mijn lul.
Ik heb geen snackbar, mijn broer heeft wel een computerwinkel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
100% lul.
Maar ik mag hem gewoon wel. Hij is ook best redelijk.
Alleen veel te links, maar ik heb goede hoop dat dat veranderd als hij zijn nieuwe snackbar opent.
Ow, Mutant, krijgen we korting?
Milagro, er gaat toch niet iets groeien tussen ons hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
Ja, Mutant, ik denk ook wel dat je geschikt bent
.....
Ik moet dat anders formuleren, geloof ik
Hij heb geen snor, volgens mij, en als je geen snor hebt, heb je ook geen snackbar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
100% lul.
Maar ik mag hem gewoon wel. Hij is ook best redelijk.
Alleen veel te links, maar ik heb goede hoop dat dat veranderd als hij zijn nieuwe snackbar opent.
Ow, Mutant, krijgen we korting?
Dat lijkt me een fijn idee Mutant.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:18 schreef milagro het volgende:
En ik vind hem (ja JIJ Mutant, lees maar mee, stiekemerd) ook best redelijk, voor een linksdragende lul dan
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef milagro het volgende:
Ja, Mutant, ik denk ook wel dat je geschikt bent
.....
Ik moet dat anders formuleren, geloof ik
Oh was jij dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:29 schreef Youssef het volgende:
[..]5 januari was de laatste keer toch?
Verder zie ik Mutant best mod worden hier![]()
Nee Mên, open je eigen toko, en we komen de korting daar wel halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
ik bedoel misschien dat ik daar wat korting op kan geven.
Blij is een groot woord. Ik zou me kunnen vinden in de keuze voor Mutant.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
Iedereen blij, nu ja iedereen hier nu blij
Je gaat celibatair door het leven vanaf morgen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh was jij dat?
Nee, hoor als het tegen zit wordt morgen de laatste keer, maar ik heb goede hoop
Als het forum zo stronttraag blijft, zal het wel lekker rustig blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Al ben ik bang dat hij niet weet wat hij op zich zal halen.
nee, ik ga morgen ws niet doodquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je gaat celibatair door het leven vanaf morgen?
Voor U een vraag, voor mij een weetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:54 schreef Youssef het volgende:
[..]Mag hopen dat jij niet gesolliciteerd heb
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:53 schreef Lithion het volgende:
Mutant01.
Dan vraag ik me af wat jij onder die 5 januari verstond, of ik begrijp geen hol van je reactie.quote:
Urgh?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
Dat van dat suicide was maar een grapje hoor
![]()
Wat is er mis met hem en wie zou wel een goede kandidaat zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:53 schreef Lithion het volgende:
Mutant01.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |