We zoeken een NWS modje beste BHFH.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben voor Bansheeboy en x-ray a;s duomod!
En daar ben ik niet geschikt voor ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We zoeken een NWS modje beste BHFH.
Jawel, met X-ray. Anders niet.quote:
Waarom anders niet? En onder welk nick heeft X-ray nu een rantsoenquote:
Omdat je een extremistische hork bent. Daar moet tegenwicht tegenover.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom anders niet?
Ken je mij dan ? En wat betekent hork ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Omdat je een extremistische hork bent. Daar moet tegenwicht tegenover.
Nou ja zeg?!!quote:
Lid van de PvdA, Affiniteit met onze 'Medelanders', Begrip voor huilies, Bewonderaar van Osama, Afkeer van Amerikanen & Israëli's, Lagere school?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan welke eisen moet een goede mod voldoen?
Inc Harig zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:43 schreef QED het volgende:
Lid van de PvdA, Affiniteit met onze 'Medelanders', Begrip voor huilies, Bewonderaar van Osama, Afkeer van Amerikanen & Israëli's, Lagere school?
Ontharen is uit het ziekenfonds.quote:
Zou Extec belangstelling hebben voor de vacature, denk je?quote:
Je bent misschien wel "tè goed" voor deze functie denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom ben ik nog niet officieel benaderd voor deze functie ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Smooth is in en daardoor ben jij uit.
Jaja, hip ben ik wel al zeg ik het zelf, maar het harige? Brrrrrrrrrrrrrr, een vrouw moet smoothy met een perzikhuidje zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Nee hoor wij blijven gewoon hip, tegen alle verwachtingen in
Zeg nou zelf, jij bent toch ook immer harig doch hip?
Ja, ik ben ook nog niet benaderd?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom ben ik nog niet officieel benaderd voor deze functie ?
Mja, jij en Cosma-Shiva, dat lijkt me wel wat..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:13 schreef SCH het volgende:
Is de functie al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |