Daar kan ik zondermeer bevestigend op antwoorden. Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Btw, zorgen sexuele handelingen bij een bepaalde PMS godin sneller voor een blauwe naam?
Godsammekraken!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar kan ik zondermeer bevestigend op antwoorden. Ja.
Als je dan ook nog een sixpack Leffe meeneemt, ben je on no time rood.
Ik doe mijn best, maar jij bent de rooie hier!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsammekraken!
Wie BEN je
Mutant01 ga daar eens achteraan?
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..quote:
Benieuwd naar wie het wordt bedoel ikquote:
Omdat hij redelijk neutraal isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..
Klasse verloochent zich nooitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat jij wel een kans maakt..
Jij zou ook wel geschikt zijn ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:55 schreef Dagonet het volgende:
M'n mail is stuk.
Het is een kloon van Quenda en Kastanova.quote:
Nah. Q-tje doet niet (vaak) aan klonen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is een kloon van Quenda en Kastanova.
omdat ze denken dat je radicaal bentquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom ben ik nog niet officieel benaderd voor deze functie ?
Ik ben wel voorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar haalt vakkundig het bloed onder zijn nagels vandaan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah. Q-tje doet niet (vaak) aan klonen.
Tnx waarde visie-genoot, maar X-ray is toch al jaren niet meer actief op Fok!? Althans niet onder die nickquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben voor Bansheeboy en x-ray a;s duomod!
Voor jou krijg ik hem wel wakker denk ik..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Tnx waarde visie-genoot, maar X-ray is toch al jaren niet meer actief op Fok!? Althans niet onder die nick
Hoezo dat ? Denk je dat hij me (nog) kent ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor jou krijg ik hem wel wakker denk ik..
Als hij zwaar getafeld heeft...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo dat ? Denk je dat hij me (nog) kent ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |