Daar kun je er nog wel meer bijzetten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang het niet Meki of Bansheepboy zijn is het mij zowieso om het even.
Mja, ze gaan natuurlijk geen volstrekt onbekende aantrekken als mod. Je moet wel wat van jezelf hebben laten zien op FOK!, hoe reageer je in conflicten, in verhitte topics, pas je een beetje in het team als geheel en als subforum team in het bijzonder, dat soort dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 14:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit, zoalng de nieuwe Mod er maar eentje is zonder verleden op Fok en niet te links of te rechts, dat zijn de grootste struikelblokken als moderator.
Als het aan jou en aan je broeders lag wel omdat jullie geen religiekritiek kunnen verdragen.quote:
quote:
Komt goed.quote:Schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou zouden moeten kiezen naar forum@fok.nl voor dinsdag 22 Maart 20.00 uur.
En óók de vrouwen willen een hand van de sollicitanten.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:21 schreef Elgigante het volgende:
Het is we leen vereiste dat de andere mods ingelijfd worden met een stevige handdruk, een gouden traditie sinds 5 jaar, vormt dit een probleem?
We willen er idd geen meisje bijquote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
oow er zijn al 2 meisjes mod bij NWS dus ik er moet ook een man zijn![]()
Ja niet dus. Jammer inderdaad.quote:
Of ze moet met een NL vlaggetje op haar bomberjack willen lopen en Londsdale truien dragenquote:
Of 150kg kunnen bankdrukkenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:40 schreef Loedertje het volgende:
Of ze moet met een NL vlaggetje op haar mouw willen lopen en Londsdale truien dragen
Kelly ligt onder tegenwoordig ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Of 150kg kunnen bankdrukkenKelly dus
![]()
Da's gebruikelijk bij het bankdrukken.quote:
Ja maar NIX voor een Kelly...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Da's gebruikelijk bij het bankdrukken.
Sterf jij ff met je R@b, ik weet dat je een tyfus lijer bent, maar zelfs dan had ik niet verwacht dat je dat scheldwoord durfde te gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:37 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb r@b even een linkje naar dit topic gegeven om deze bewering te kunnen ontkrachten.
Belgen: de vergeten allochtonen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:03 schreef sp3c het volgende:
ik stem op bhfh ... dan valt er nog tenminste wat te lachen.
alleen is dat wel een belg
heb hem niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Meki, je hebt vast gemailed. Post die mail ook hier eens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:
ik meki de besterse mod zijn en ik ben een moslim en dat is geweldig dus kies mij, kies meki en anders is het complot tegen mijn mensen ... ph34r1!!!
oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |