quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen een plaatje als OP schiet niet echt op, hé?
Ik wil bijvoorbeeld graag weten wanneer-ie in de bios te bezichtigen is.
server is nogal belast.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:38 schreef Cheiron het volgende:
http://www.semihd.com/gg/swep3tr.mov Nieuwe (extreem coole!) trailer.
Ik kan niet wachten. Eindelijk de koppeling tussen de oude en nieuwe serie. Heerlijk!
Die is minstens zo goed als dat movje, zo niet beter.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:48 schreef Tokus het volgende:
ok. die op die site die ik gaf (zie OP nu ook) was daar volgens mij wel van. en die was in mpg. kwaliteit was goed, maar van te voren iets van een of ander tv programma
Maak er dan 1.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:11 schreef Chepke het volgende:
Zo'n topic verdient toch eigenlijk een mooiere OP!!!
Kippevel!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:48 schreef Mr_Romano het volgende:
Natuurlijk wel veel Palpatine in deze trailer, die ook weer de leukste quotes heeft: "are you threatening *me*, Master Jedi ?"
Ja, dat kan. Beetje Playmobile-designs weer... en een wat plastische Yoda. Zit er verder cool uit hoor, maar helemaal state-of-art is het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:04 schreef Tokus het volgende:
en natuurlijk zie ik alweer iemand zeuren over slechte cgi. net alsof je dat zo kan opmaken uit deze trailer.....
Dit risico loop je altijd bij een film die ruim 2 jaar in production zit. Hetzelfde zie je bij LOTR, waar de special effects in ROTKveel beter waren dan in deel I.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:01 schreef BJB het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Beetje Playmobile-designs weer... en een wat plastische Yoda. Zit er verder cool uit hoor, maar helemaal state-of-art is het niet.
Proestquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef attila het volgende:
Die trailer is echt megavet. Deze film zou best wel eens het filmistisch hoogtepunt van dit jaar kunnen worden. (Dit geldt ook voor Spielberg's "War of the world" maar de prominente rol voor een kind doet me het ergste vermoeden).
Maar WAT voor een computerspel!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:15 schreef Forumschorem het volgende:
Het leek wel alsof ik naar een intro filmpje van een of ander computerspel zat te kijken!
Ik wil je niet teleurstellen, maar Jar Jar Binks is Darth Sidious.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:21 schreef Forumschorem het volgende:
Die Jar Jar Binks gaat toch wel dood in dit deel dacht ik?
Nu vergelijk je een trailer-->film met een film-->film. Bovendien snap ik je punt sowieso niet. Omdat men lang bezig is met de film mogen de special effects er plastic uitzien?quote:Op maandag 14 maart 2005 09:30 schreef Mr_Romano het volgende:
Dit risico loop je altijd bij een film die ruim 2 jaar in production zit. Hetzelfde zie je bij LOTR, waar de special effects in ROTKveel beter waren dan in deel I.
Make that 18 mei voor mensen die naar de Line-quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: Star Wars Episode III - deel 2
Vanaf 19 mei 2005 in de bioscoop te zien, gelijk met de USA.
WTF ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:51 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar Jar Jar Binks is Darth Sidious.
Je proest maar zoveel je wilt "Joppe". Mijn plezier zal er niks minder om zijn. Ik ben nu eenmaal een SW fan (die delen I & II ook goed vond).quote:
Daar verwacht ik ook veel van. Ben benieuwd of er nu wel een" spinnenscene" inzit. In de eerste Kingkong film werd deze tijdens een test te gruwlijkgevonden en eruit geknipt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef thettes het volgende:
't ziet er iig goed uit, en ik ga er ook zeker heen. Filmisch hoogtepunt van dit jaar wordt alleen King Kong denk ik
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:59 schreef Mr_Romano het volgende:
In Belgie draait ie al op 18 mei.
best knap, voor een film die nog niet af is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.
Ik heb bronnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
best knap, voor een film die nog niet af is.
en nee, ga niet beweren dat ie dat wel al is, want net als bij de voorgaande zal dat pas echt in de laatste dagen zijn.
Ik heb ook zo mijn twijfels, maar mijn bron was erg serieus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef 1972 het volgende:
jaja, right.... Ik denk dat je deze dus ECHT niet zult gaan krijgen! Dat was al niet mogelijk ten tijde van episode I & II !!! Denk je dat dat nu wel het geval zal zijn?
dit jaar 18 mei om 14:00 uur gaat ie in priemierequote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen een plaatje als OP schiet niet echt op, hé?
Ik wil bijvoorbeeld graag weten wanneer-ie in de bios te bezichtigen is.
dream onquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Waarom zou men je geloven? Bij voorgaande Star Wars films waren er ook tig mensen die claimden de film op voorhand te hebben, en als het er op aankwam hadden ze op de openingsdag een of andere gare cam-versie.quote:
Ja, ze wilden 't laatste deel zo veel mogelijk in lijn laten zijn met de vorige delen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:45 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind dat in de trailer een beetje matig geacteerd word.
Nou ja, láng niet, dat zal wel een beetje meevallen, maar ik geloof er idd ook niet in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:17 schreef Tokus het volgende:
En als je 'm wel al krijgt, fijn voor je, maar dan is het een versie die nog lang niet af is.
WIl ik ook zien!!!quote:George Lucas gaat vanaf 2007 alle zes Star Wars-delen in 3-D uitbrengen. Dat heeft de filmmaker gisteren op de ShoWest gezegd in een bijeenkomst waar ook James Cameron, Robert Rodrigues en Robert Zemeckis betrokken waren. De filmmakers, die allemaal bekend staan voor hun vooruitstrevende technische denken, hadden op de grootste conventie voor film ter wereld in Las Vegas een aantal demo-films meegenomen.
Een select publiek kon de eerste minuten van het vierde Star Wars-deel uit 1977 in 3-D zien
We geloven je niet. Die bron van jou mag dan wel serieus zijn maar zolang er in the scene niets gereleased is heeft niemand die film. Bovendien is de film nog niet eens af.quote:
Pffff, das niks. Ik heb deel IV al in mijn bezit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Beter dan met Episode 1. Wat een drama was dat. Duurde godverdomme meer dan VIER MAANDEN voor ie hier was.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
Vanaf 19 mei 2005 in de bioscoop te zien, gelijk met de USA.
Ja echt wel, maar ze hebben blijkbaar hun lesje wel geleerd OF ze zijn bang voor het illegale downloaden als Star Wars eerder in de USA te zien zou zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Beter dan met Episode 1. Wat een drama was dat. Duurde godverdomme meer dan VIER MAANDEN voor ie hier was.
Ik heb dat liever eigenlijk niet ... tenzij hij de Thrawn Trilogy gaat verfilmen (wat ik betwijfel). Er is namenlijk al zoveel officieel Star Wars spul wat zich na ep6 afspeelt. Voor een nieuwe trilogy zal dat materiaal hem veel te veel in de weg zitten ... en ik vrees dat GL zich niet zoveel aantrekt van dat wat er al is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:27 schreef attila het volgende:
4-D, dat zou pas knap zijn! Maar ik heb veel liever dat hij zijn energie aan delen VII, VIII en IX gaat besteden.
pfff, niet eens met deel V en VI in een box?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Pffff, das niks. Ik heb deel IV al in mijn bezit.
deze doet het wel:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Mr_Romano het volgende:
Volgend bericht tav episode III is hoopgevend :-( "Titanic in Space"
http://www.imdb.com/news/wenn/2005-03-21/
Tehehe, het is leuk om in een geluids studio te werken. Deel 21 t/m 25 heb ik al gezienquote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe afleveringen. Ipv 3 minuten zullen ze per keer 12 minuten duren.
[afbeelding]
Ik kon de Clone Wars cartoon topic niet meer vinden.![]()
Ik denk dat zo beetje iedereen die afleveringen download.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:55 schreef Young_David het volgende:
Balen dat ik geen cartoon network heb ... dat wordt vanavond of morgen even downloaden
Mijn dank is grootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
staat een s-je teveel in je linkje voor chapter 23quote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ze nu alle 5 gezien en vond ze zeker niet teleurstellend. Niets nieuws, maar het was zeker weten waard om ze te zien. Kan niet wachten totdat ze op dvd verschijnen.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef Butterscotch het volgende:
LoL, zelfs dat is het niet. Het stopt juist wanneer je denkt, hey dit wordt interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
De films zijn allang op dvd hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb ze nu alle 5 gezien en vond ze zeker niet teleurstellend. Niets nieuws, maar het was zeker weten waard om ze te zien. Kan niet wachten totdat ze op dvd verschijnen.![]()
De cartoons.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De films zijn allang op dvd hoor
![]()
Na 300x de trailer gezien te hebben.. was de clone wars wel welkom. Ben nu een beetje aan het aftellen tot de premiere want dat duurt ook niet meer zo lang (iets meer dan een anderhalve maand).quote:Op maandag 28 maart 2005 21:46 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik heb vandaag de trailer in de bios gezien.
Dat is toch wel 300x toffer
Thrawn boeken zijn zoooooooooooooooo vetjesquote:Op zondag 20 maart 2005 22:57 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik heb dat liever eigenlijk niet ... tenzij hij de Thrawn Trilogy gaat verfilmen (wat ik betwijfel). Er is namenlijk al zoveel officieel Star Wars spul wat zich na ep6 afspeelt. Voor een nieuwe trilogy zal dat materiaal hem veel te veel in de weg zitten ... en ik vrees dat GL zich niet zoveel aantrekt van dat wat er al is.
Dankzij ep1-3 kloppen een aantal dingen uit de boeken al niet meer.
heb net de kaartjes besteld voor 18 mei in de Kinepolis in Brussel (de digitale versiequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:51 schreef Beaver het volgende:
Op www.bios.nl kun je al kaartjes bestellen voor 18 mei in Nijmegen!
Eigenlijk ben ik er wel blij om. De nieuwe trilogy zie ik met haar eigen sfeer als iets wat op zich zelf staat en onderscheid van de oude. Anders zou het het alleen maar meer van hetzelfde zijn. Dat snellere en wat grotere gevechten bevalt me wel. Sfeer kan ook best tijdsgebonden zijn want als de OT nu gemaakt zou worden zou het dezelde sfeer hebben als de nieuwe trilogy.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Il_Monco het volgende:
Ik verwacht er niet zoveel van; de sfeer van de oude trilogy zal toch nooit meer geevenaard kunnen worden hoe cliche dat ook mag klinken.
Inderdaad. Volgens mij heeft Lucas indertijd ook gezegd dat de ruimteschepen er wat afgeleefd eruit moeten zien. Helemaal de Millenium Falcon. Nu met die CGI zien ze er smetteloos uit. Dat strookt gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:14 schreef Il_Monco het volgende:
ja, maar ik vrees dat de beperkingen van de techniek destijds de films juist ten goede zijn gekomen en daardoor zijn ze "realistischer" overgekomen.
als de originele trilogy nu gemaakt zou worden zou er veel te veel poespas inzitten en zouden vele klassieke karakters en ruimteschepen er lang niet zo goed uitzien als destijds.
Dat klopt inderdaad, Lucas heeft zo'n beetje in z'n eentje het concept van de 'used future' in de SF film ter wereld gebracht. ( Een invloed die je kan terug zien in bv. Alien of Babylon 5)quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij heeft Lucas indertijd ook gezegd dat de ruimteschepen er wat afgeleefd eruit moeten zien. Helemaal de Millenium Falcon. Nu met die CGI zien ze er smetteloos uit. Dat strookt gewoon niet.
het strookt in dit geval wel, want ten tijde dat episode 1, 2 en 3 spelen is het verval nog niet zo ingetreden. Als je in ep 4, 5 en 6 naar dat spul van the Empire kijkt dan ziet dat er ook nog smetteloos uit, de rest echter niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij heeft Lucas indertijd ook gezegd dat de ruimteschepen er wat afgeleefd eruit moeten zien. Helemaal de Millenium Falcon. Nu met die CGI zien ze er smetteloos uit. Dat strookt gewoon niet.
Ep1 en 2 spelen zich in de hoogdagen af van de republiek, het is pas bij de clone wars (tss Ep2 en 3 dus) dat alles er wat minder begint uit te zien door de oorlog, wat op sommige screens toch te zien is uit Ep3 dus ik verwacht toch wel wat "afgeleefde schepen", maar uiteraard geen X-Wingsquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
het strookt in dit geval wel, want ten tijde dat episode 1, 2 en 3 spelen is het verval nog niet zo ingetreden. Als je in ep 4, 5 en 6 naar dat spul van the Empire kijkt dan ziet dat er ook nog smetteloos uit, de rest echter niet.
http://torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=162160quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:24 schreef BMH het volgende:
De Ep3 muziek preview is nu op Hyperspace. Kan iemand misschien de stukjes uppen?
Cool!quote:
Dat is een vage remix. Zeker het downloaden niet waard.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
http://torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=162160
he, gun mij nou mijn grapjequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is een vage remix. Zeker het downloaden niet waard.
Cool stuff! Iemand een zipje met alles???quote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor de spoilerfreaks:
http://img145.exs.cx/gal.php?g=pg010sh.jpg
ik neem aan dat we kunnen concluderen dat het niet mee zat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat het lang blijft staan. Misschien dat iemand hier alles op wil slaan en in een zipje kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool stuff! Iemand een zipje met alles???
Wat zijn die schepen dan die je ziet in de trailer? Soort Xwings met nog een extra vleugeltje ertussen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:15 schreef catfish het volgende:
[..]
Ep3 dus ik verwacht toch wel wat "afgeleefde schepen", maar uiteraard geen X-Wings
Zit de Imperial March er nou in of niet?!?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Heb de soundtrack inmiddels geluisterd. erg mooi, behoort zeker tot t beste wat John Williams tot nu toe heeft afgeleverd![]()
hier en daar zit ie wel in wat tracks verwerkt als je goed luistert of ie er helemaal in zit weet ik niet, heb m nog niet volledig geluisterd. ben pas bij track 10quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zit de Imperial March er nou in of niet?!?
Darth Vader zonder Imperial March op de achtergrond is geen Darth Vader!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier en daar zit ie wel in wat tracks verwerkt als je goed luistert of ie er helemaal in zit weet ik niet, heb m nog niet volledig geluisterd. ben pas bij track 10
Was de star wars soundtrack dat dan al niet? Samen met de Jurassic Park soundtrack misschien, dat is ook vrijwel perfecte filmmuziek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Heb de soundtrack inmiddels geluisterd. erg mooi, behoort zeker tot t beste wat John Williams tot nu toe heeft afgeleverd![]()
dus, in heel A New Hope is hij geen Darth Vader?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Darth Vader zonder Imperial March op de achtergrond is geen Darth Vader!![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 07:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
dus, in heel A New Hope is hij geen Darth Vader?
thnx.. helemaal doorgelezen.. kon het niet laten... ook al weet ik nu wat er allemaal gaat gebeuren, kan niet wachten om het op scherm te zien!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor de spoilerfreaks:
http://img145.exs.cx/gal.php?g=pg010sh.jpg
Ik heb een workprint gekregen. Leek mij niet de moeite waard om het te vermelden.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat we kunnen concluderen dat het niet mee zat?
Niet dat iemand je ook maar geloofde, maar toch he....
ja, tuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:24 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb een workprint gekregen. Leek mij niet de moeite waard om het te vermelden.
Nee van een persoon gekregen die werknemer is bij een dvd pers.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, tuurlijk...
zeker gedownload zo rond 1 april?
Nee, maar goed, daar ben ik ook 3D animator voor om dat soort dingen te zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vond Yoda er heel goed uitzien. Niks mis met de textures ed.
Ik heb net gebeld naar cinestar. Je kunt nog geen kaarten krijgen volgens dat mens. Pas de maandag van te vorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Young_David het volgende:
Als het goed is heb ik dit weekend kaartjes voor enschede ... 18 mei ... digitale projector
hebben ze nog kaartjes?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:59 schreef Young_David het volgende:
Je moet ook Alhambra hebben
eenschquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef Pauluzz_U5 het volgende:
hmm... ik heb net gebeld naar Alhambra, kan ik de kaartjes niet reserveren
Dat wordt dus overnachten voor de Alhambra...
tegen mij zeiden ze van niet...quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Young_David het volgende:
Je kan ze wel alvast kopen hoor ...
Mag jij mij uitleggen hoe het komt dat ik al kaartjes voor die voorstelling heb :p Geloof me, je kan ze al gewoon kopen.quote:
Niet mee eens. Ik denk dat Star Wars net zo goed een groot verhaal is als LOTR. Natuurlijk kun je de films los bekijken, maar dat kun je met de Lord of the Rings ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:23 schreef Young_David het volgende:
Star Wars is meer een collectie van losstaande films, die prima afzonderlijk te bekijken
het verschil is dat bv TTT begint de secode nadat FotR stoptquote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik denk dat Star Wars net zo goed een groot verhaal is als LOTR. Natuurlijk kun je de films los bekijken, maar dat kun je met de Lord of the Rings ook.
Dus jij kan me vertellen wie nu Jedi Sifo-Dyas is en wie Kamino uit de Jedi archive heeft gewist?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef Retarded het volgende:
[..]
thnx.. helemaal doorgelezen.. kon het niet laten... ook al weet ik nu wat er allemaal gaat gebeuren, kan niet wachten om het op scherm te zien!
Tja, sorry, maar dat komt helaas niet in de film aan het ligt. Ik heb inmiddels het screenplay bekeken, waarin ook alle dialogen uit de film in zitten, maar antwoorden op die vraag krijg je niet.quote:[b]
[..]
Dus jij kan me vertellen wie nu Jedi Sifo-Dyas is en wie Kamino uit de Jedi archive heeft gewist?
http://www.theforce.net/l(...)n_May_16th_91415.aspquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:15 schreef pijnboom het volgende:
Weet iemand of er nog een keer een marathon komt? Ik weet dat ze het in Rotterdam iig niet doen, maar het lijkt me wel cool om ze eens allemaal achter elkaar te zien samen met andere SW-freaks
Daar zou ik wel bij willen zijn, al zou ik 6 films achterelkaar nooit redden denk ikquote:For the first and last time, anywhere in the world, Lucasfilm have agreed to screen the complete Star Wars Saga in one sitting at UCI Empire.
All six movies will be screened at the Empire on Monday 16 May - Three days before the global release of Episode III. All tickets will be onsale to the general public at Ŗ50 each.
George Lucas & key stars will introduce the movies at the Empire.
The worldwide media event will showcase the cinema and square. Leicester Square will be fully dressed including The Royal Philharmonic Orchestra playing throughout the day in the square; the 501st Legion Storm Troopers will control the entrance points to the square, and an X-Wing fighter will exhibit in the gardens.
The last three episodes will play in digital on the DLP projector. The original three will play with brand new show prints.
Other Leicester Square cinemas will play one each of the five movies.
Ja okee, dat is misschien een verschil, maar dat betekend nog niet dat ze makkelijker los van elkaar te zien zijn. Star Wars 'A new Hope' is misschien de enige film die vrijwel helemaal op zichzelf te zien zou zijn. De rest heeft toch wel degelijk veel met elkaar te maken. Empire strikes Back en Return of the Jedi hebben toch teveel banden om los van elkaar te bekijken. En TPM en AOTC helemaal. En ROTS heeft waarschijnlijk weer veel te maken met zowel AOTC als ANH.quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
het verschil is dat bv TTT begint de secode nadat FotR stopt
Star Wars is duidelijk anders, tussen Episode II en III zit de Clone Wars (die gedeeltelijk in de tekenfilm reeks zit) en de verhalen zijn dus veel beter los te bekijken.
ziet er erg goed uitquote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef BMH het volgende:
Op duitsland 1 lieten ze NIEUWE beelden zien!
Bekijk de beelden hier.
Ik had alleen bij LOTR-ROTK nog meer zin om naar de bios te gaan. Maar deze film komt zeker heel erg close. Bij attack of the clones had ik helemaal niet zoiets, omdat ep 1 toch niet een heeel indrukwekkende film was.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat ik zo enorm uitkijk naar een film. Ik weet nog als de dag van gisteren dat mijn vrienden en ik in 2002 uit de bios kwam na het zien van Attack Of The clones en allemaal zeiden dat we deel 3 absoluut moeten zien, maar het nog zooo lang duurde. Nu 3 jaar later is het dan bijna zover. Nog een paar weekjes en dan is het zover. Eindelijk duidelijkheid in heel veel dingen. The missing link.
bij mij is het andersom. als je beetje je best doet weet je hoe LOTR-ROTK afloopt omdat het een verfilming van een boek. bij ep 3 is dat toch anders vandaar dat ik er enorm naar uit kijk. zeker na het kijken van ep 1 en 2 en van 4,5,6 weet je ook hoe het gaat lopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik had alleen bij LOTR-ROTK nog meer zin om naar de bios te gaan. Maar deze film komt zeker heel erg close. Bij attack of the clones had ik helemaal niet zoiets, omdat ep 1 toch niet een heeel indrukwekkende film was.
Bij deze heb ik het wel omdat AOTC misschien niet een echte topper was, maar iig zeer veelbelovend.
Het boek had ik al gelezen ja, maar dat roept juist verwachtingen op. Hoe in godsnaam gaat PJ het nu weer in beeld brengen... en uit de trailer kon ik afleiden dat ie dat weer heel goed gedaan had.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bij mij is het andersom. als je beetje je best doet weet je hoe LOTR-ROTK afloopt omdat het een verfilming van een boek. bij ep 3 is dat toch anders vandaar dat ik er enorm naar uit kijk. zeker na het kijken van ep 1 en 2 en van 4,5,6 weet je ook hoe het gaat lopen
ik vond TTT nou ook niet echt super goed. ik vond TTT het minste deel van LOTR. bij star wars zie ik een stijgende lijn dus mijn verwachtingen voor ep 3 is torenhoog en kijk er ook enorm naar uit. hoop dat het ook waar wordt gemaakt, maar daar twijfel ik eerlijk gezegt niet aanquote:Op woensdag 20 april 2005 01:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Het boek had ik al gelezen ja, maar dat roept juist verwachtingen op. Hoe in godsnaam gaat PJ het nu weer in beeld brengen... en uit de trailer kon ik afleiden dat ie dat weer heel goed gedaan had.
Bij Star Wars is het een beetje hetzelfde, in grote lijnen is het allang bekend hoe het afloopt. Maar omdat EP1+2 niet zķ goed waren als FOTR en TTT heb ik net ietsje minder verwachtingen.
Maar dit klinkt zo negatief, ik heb namelijk nog steeds zéér hoge verwachtingen van EP3 en heb er nu al ongelooflijk veel zin in![]()
quote:Star Wars 3 in premiere in Cannes
Posted op Dinsdag 19 April 2005 - 19:47 | Bron : Breaking News
De laatste Star Wars film zal zijn wereld premiere hebben op het Cannes Film Festival. Episode III Revenge of the Sith wordt naar verwachting de grootste film van dit jaar.
De sterren Ewan McGregor en Natalie Portman zullen aanwezig zijn in Zuid Frankrijk bij de langverwachte screening van George Lucas zesde en laatste Star Wars film.
Het 58ste Cannes Film Festival vindt plaats van 11 t/m 22 mei.
Revenge of the Sith is een van de grote films die gescreend zullen worden buiten de competitie.
Dan zit ik recht onder jequote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef mrkanarie het volgende:
kaartjes besteld voor de premiere in alhambra op het balkon!
Mijn icoontje loopt een episode achterquote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, icoontje aangepast voor de film. Zou er vraag zijn naar het icoontje aanpassen voor deze film of is het niet zo'n hype?
We máken er gewoon een hype van. Ik ga zo ook ff soepen...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, icoontje aangepast voor de film. Zou er vraag zijn naar het icoontje aanpassen voor deze film of is het niet zo'n hype?
Oeh, shit, pathé dus ook al.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor 18 Mei 20:30 in Pathe de Kuip
is alleen maar goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef mrkanarie het volgende:
zo te zien veel nieuwe Jedi in deeltje 3 ofniet?
ik geef hem helemaal gelijk, mijn episode 1 ervaring was voor ene groot gedeelte verziekt omdat ik alle spoilers had gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef Young_David het volgende:
D'r is alleen bijna niemand waarmee ik het er over kan hebben. Mijn huisgenoot kijkt me al bijna dreigend aan als ik over het boek begin ... 'ij wil niets weten
Misschien dat er wel mensen bivakkeren jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik hoorde gister van een gast die SW-leip is, dat er in Amerika mensen al sinds januari voor de bioscoop bavikeren. Is dat waar?
Nu we het toch over haar hebben, opvallend dat ze samen met Windu de enige 2 zijn die vrijwel geen verouderingsproces ondergaan in de film.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef Zhenar het volgende:
verlate tvp.
Eh... Natalie Portman is lekker. (om toch iets inhoudelijks toe te voegen)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:40 schreef Roa het volgende:
[..]
Misschien dat er wel mensen bivakkeren jaTry google btw, als je het wilt weten.
Net even gedownload en vooral "welcome Lord Vader" vind ik mooi. Bij de intro van "grievous travels to palpatine" kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Lucas goed heeft afgekeken bij LotR.quote:
Met dat lijf is dat maar goed ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 05:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nu we het toch over haar hebben, opvallend dat ze samen met Windu de enige 2 zijn die vrijwel geen verouderingsproces ondergaan in de film.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef Dragonetti het volgende:
http://gamefiles.blueyond(...)L.STARWARS.NERDS.wmv
17 mb wmf
![]()
![]()
![]()
Oud en al 2x gekeken. Nu voor de derde keer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef Dragonetti het volgende:
http://gamefiles.blueyond(...)L.STARWARS.NERDS.wmv
17 mb wmf
![]()
![]()
![]()
toch makkelijk om dat achteraf nog even erbij te schrijven jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:50 schreef Young_David het volgende:
Na het boek gelezen te hebben heb ik nog even het laatste stukje van RotJ gekeken en inneens snap je dingen beter. Voordat Darth Vader the Emperor in dat gat gooit zie je hem denken ... ik weet nu waaraan hij denkt ... meer zeg ik niet.
Bedoel je dat "gezang"? Dat doet mij nl. erg denken aan de OST van The Matrix. Desalniettemin een geweldige cd!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Bij de intro van "grievous travels to palpatine" kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Lucas goed heeft afgekeken bij LotR.
als je van 2 rijen achter je Popcorn in je nek krijgt ben ik hetquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef mrkanarie het volgende:
Young_David, ik zit tig op de gewone plek bij alhambra, rij C, zitten we dan nog bij elkaar in de buurt?
ok, ik werd al bang.quote:Op zondag 24 april 2005 11:44 schreef Grand_Admiral_Thrawn het volgende:
Wees maar niet bang Mrkanarie, zal die Young_David wel rustig houden. Anders gaat er gewoon iemand anders me mee naar Alhambra. Ik ben die dreigend kijkende huisgenoot.
even googlen had je al direct een resultaat opgeleverd:quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef 1972 het volgende:
Iemand bekend met Star Wars Revelations? (Ik zie deze voorbij komen op een torrentsite, 3.49GB iso)
natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
even googlen had je al direct een resultaat opgeleverd:
Wow, ziet er cool uit!quote:
Een kameraad liet mij net een paar stukjes zien. De SFX zijn best indrukwekkend, maar de acteerprestaties natuurlijk om om te huilen. 'k Ga hem toch maar een keer helemaal kijken...quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef mrkanarie het volgende:
heb revelations voor een gedeelte gekeken, maar vind het bagger.
Zie paar pagina's terug:quote:Op maandag 25 april 2005 08:33 schreef BMH het volgende:
Wanneer komt trouwens de nieuwe clone wars uit?
Dus ep 26 is de laatstequote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Young_David het volgende:
De tekenfilmserie is afgelopen, het laatse deel eindigt waar episode 3 begint
owjah.. Dat is het deel waar palpatine ontvoert is door grievous en Aniken zijn wunderbarr shone neue arm krijgt.quote:Op maandag 25 april 2005 10:02 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij was 25 de laatste ...
cinestar? alhambra is the place to be!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:14 schreef BMH het volgende:
Ik kan nog geen kaarten bestellen volgens de mensen bij cinestar.
Laat me niet lachen. Alhambra heeft een scherm dat gewoon schuin staat omdat ze zonodig een balkon moesten hebben. Je krijgt dus een vervormt beeld als je beneden zit. + cinestar heeft Dolby Digital EX. Alleen de digitale projector is een pro. Zaal 3 van Alhambra is niet voor niets de oudste zaal van Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:51 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
cinestar? alhambra is the place to be!
Bedankt voor de link. Helaas zijn het niet echt nieuwe beelden maar zijn de twee teaser trailers aan elkaar geplakt. Ik heb 3 nieuwe fragmenten gezien.quote:
De film?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:37 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik heb m net gezien, wajoooooooooo :kwijl: :kwijl: :kwijl:
DUDE..er zijn spoilertags???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*spoilers*
Ja, echt zo vet. het einde is best wel teleurstellend, dat met darth vader enzo he, duur maar een minuut of 2 die scene![]()
. ook zie je obi wan die luke naar tatooine brengt enzo vette shit
now its time shut upquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*spoilers*
Ja, echt zo vet. het einde is best wel teleurstellend, dat met darth vader enzo he, duur maar een minuut of 2 die scene![]()
. ook zie je obi wan die luke naar tatooine brengt enzo vette shit
nee toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:12 schreef BMH het volgende:
Spoiler: Anakin word darth vader.
haha geef me maar aan bij de mods!! ik doe lekker toch niet aan spoiler tags!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:50 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.starwars.com/episode-iii/release/promo/diet_pepsi.html
"Those fries give Yoda"![]()
Is Alhambra al verbouwd? SW is toch de eerste film die gebruik gaat maken van die digitale projectie in Alhambra?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Alhambra heeft een scherm dat gewoon schuin staat omdat ze zonodig een balkon moesten hebben. Je krijgt dus een vervormt beeld als je beneden zit. + cinestar heeft Dolby Digital EX. Alleen de digitale projector is een pro. Zaal 3 van Alhambra is niet voor niets de oudste zaal van Nederland.
[afbeelding]
Cinestar zaal 3
Verbouwd zou ik het niet noemen. Ze hebben nieuwe stoelen en een digi projector. Maar het scherm staat nog steeds even schuinquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef Absinth het volgende:
[..]
Is Alhambra al verbouwd? SW is toch de eerste film die gebruik gaat maken van die digitale projectie in Alhambra?
Die 1e staat ook op Starwars.comquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:53 schreef Brainwavez het volgende:
Hoi hoi,
Hier een link naar een supergoeie trailer van star wars episode III, ik weet niet of jullie 'em al gezien hebben. In de intro van de trailer zie je zo'n gast van die serie The O.C. met star wars poppetjes spelen. Als dat een belletje doet rinkelen hoef je 'em niet meer te downloaden, de trailer is namelijk zo'n 50MB groot. Je zult wel moeten inloggen.
Gebruik als username: xforce
En als wachtwoord: binnen
Hier de link:
http://www.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=8007
Hier nog een link naar een supermelig filmpje van Obi Wan Kenobi die een auto komt kopen bij een nietsvermoedende Engels autoverkoper.. Echt hilarisch "I like the colour of this car, the last one I had was a little on the dark side"
http://www.kontrabandcont(...)i_car_star_wars1.mov
Grtz
Brainwavez
Net gezien (Revelations). Acteerprestaties ruk, geluid slecht, verhaal ... tja, ongeloofwaardig en slecht. Het enige dat goed is de SFX en de muziek. Gewoon lekker laten liggen dus. Als je een fanfilm wil kijken, kijk je TROOPS en binnenkort I.M.P.S. (trailer al beschikbaar op theForce.net)quote:Op maandag 25 april 2005 09:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een kameraad liet mij net een paar stukjes zien. De SFX zijn best indrukwekkend, maar de acteerprestaties natuurlijk om om te huilen. 'k Ga hem toch maar een keer helemaal kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
Niet alle chapters dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat is volgens mij gewoon de internationale DVD met Chapters 1 t/m 20 erop..
nee, die zijn uberhaupt nog niet op DVD te krijgen volgens mij.quote:
Ja duhquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |