Mijn icoontje loopt een episode achterquote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, icoontje aangepast voor de film. Zou er vraag zijn naar het icoontje aanpassen voor deze film of is het niet zo'n hype?
We máken er gewoon een hype van. Ik ga zo ook ff soepen...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, icoontje aangepast voor de film. Zou er vraag zijn naar het icoontje aanpassen voor deze film of is het niet zo'n hype?
Oeh, shit, pathé dus ook al.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor 18 Mei 20:30 in Pathe de Kuip
is alleen maar goedquote:Op woensdag 20 april 2005 22:59 schreef mrkanarie het volgende:
zo te zien veel nieuwe Jedi in deeltje 3 ofniet?
ik geef hem helemaal gelijk, mijn episode 1 ervaring was voor ene groot gedeelte verziekt omdat ik alle spoilers had gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:28 schreef Young_David het volgende:
D'r is alleen bijna niemand waarmee ik het er over kan hebben. Mijn huisgenoot kijkt me al bijna dreigend aan als ik over het boek begin ... 'ij wil niets weten
Misschien dat er wel mensen bivakkeren jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:46 schreef skiczukie het volgende:
Ik hoorde gister van een gast die SW-leip is, dat er in Amerika mensen al sinds januari voor de bioscoop bavikeren. Is dat waar?
Nu we het toch over haar hebben, opvallend dat ze samen met Windu de enige 2 zijn die vrijwel geen verouderingsproces ondergaan in de film.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:00 schreef Zhenar het volgende:
verlate tvp.
Eh... Natalie Portman is lekker. (om toch iets inhoudelijks toe te voegen)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:40 schreef Roa het volgende:
[..]
Misschien dat er wel mensen bivakkeren jaTry google btw, als je het wilt weten.
Net even gedownload en vooral "welcome Lord Vader" vind ik mooi. Bij de intro van "grievous travels to palpatine" kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Lucas goed heeft afgekeken bij LotR.quote:
Met dat lijf is dat maar goed ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 05:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nu we het toch over haar hebben, opvallend dat ze samen met Windu de enige 2 zijn die vrijwel geen verouderingsproces ondergaan in de film.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef Dragonetti het volgende:
http://gamefiles.blueyond(...)L.STARWARS.NERDS.wmv
17 mb wmf
![]()
![]()
![]()
Oud en al 2x gekeken. Nu voor de derde keer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef Dragonetti het volgende:
http://gamefiles.blueyond(...)L.STARWARS.NERDS.wmv
17 mb wmf
![]()
![]()
![]()
toch makkelijk om dat achteraf nog even erbij te schrijven jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:50 schreef Young_David het volgende:
Na het boek gelezen te hebben heb ik nog even het laatste stukje van RotJ gekeken en inneens snap je dingen beter. Voordat Darth Vader the Emperor in dat gat gooit zie je hem denken ... ik weet nu waaraan hij denkt ... meer zeg ik niet.
Bedoel je dat "gezang"? Dat doet mij nl. erg denken aan de OST van The Matrix. Desalniettemin een geweldige cd!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Bij de intro van "grievous travels to palpatine" kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Lucas goed heeft afgekeken bij LotR.
als je van 2 rijen achter je Popcorn in je nek krijgt ben ik hetquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef mrkanarie het volgende:
Young_David, ik zit tig op de gewone plek bij alhambra, rij C, zitten we dan nog bij elkaar in de buurt?
ok, ik werd al bang.quote:Op zondag 24 april 2005 11:44 schreef Grand_Admiral_Thrawn het volgende:
Wees maar niet bang Mrkanarie, zal die Young_David wel rustig houden. Anders gaat er gewoon iemand anders me mee naar Alhambra. Ik ben die dreigend kijkende huisgenoot.
even googlen had je al direct een resultaat opgeleverd:quote:Op zondag 24 april 2005 14:49 schreef 1972 het volgende:
Iemand bekend met Star Wars Revelations? (Ik zie deze voorbij komen op een torrentsite, 3.49GB iso)
natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
even googlen had je al direct een resultaat opgeleverd:
Wow, ziet er cool uit!quote:
Een kameraad liet mij net een paar stukjes zien. De SFX zijn best indrukwekkend, maar de acteerprestaties natuurlijk om om te huilen. 'k Ga hem toch maar een keer helemaal kijken...quote:Op zondag 24 april 2005 15:42 schreef mrkanarie het volgende:
heb revelations voor een gedeelte gekeken, maar vind het bagger.
Zie paar pagina's terug:quote:Op maandag 25 april 2005 08:33 schreef BMH het volgende:
Wanneer komt trouwens de nieuwe clone wars uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |