Dus ep 26 is de laatstequote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef Young_David het volgende:
De tekenfilmserie is afgelopen, het laatse deel eindigt waar episode 3 begint
owjah.. Dat is het deel waar palpatine ontvoert is door grievous en Aniken zijn wunderbarr shone neue arm krijgt.quote:Op maandag 25 april 2005 10:02 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij was 25 de laatste ...
cinestar? alhambra is the place to be!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:14 schreef BMH het volgende:
Ik kan nog geen kaarten bestellen volgens de mensen bij cinestar.
Laat me niet lachen. Alhambra heeft een scherm dat gewoon schuin staat omdat ze zonodig een balkon moesten hebben. Je krijgt dus een vervormt beeld als je beneden zit. + cinestar heeft Dolby Digital EX. Alleen de digitale projector is een pro. Zaal 3 van Alhambra is niet voor niets de oudste zaal van Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:51 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
cinestar? alhambra is the place to be!
Bedankt voor de link. Helaas zijn het niet echt nieuwe beelden maar zijn de twee teaser trailers aan elkaar geplakt. Ik heb 3 nieuwe fragmenten gezien.quote:
De film?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:37 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik heb m net gezien, wajoooooooooo :kwijl: :kwijl: :kwijl:
DUDE..er zijn spoilertags???quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*spoilers*
Ja, echt zo vet. het einde is best wel teleurstellend, dat met darth vader enzo he, duur maar een minuut of 2 die scene![]()
. ook zie je obi wan die luke naar tatooine brengt enzo vette shit
now its time shut upquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
*spoilers*
Ja, echt zo vet. het einde is best wel teleurstellend, dat met darth vader enzo he, duur maar een minuut of 2 die scene![]()
. ook zie je obi wan die luke naar tatooine brengt enzo vette shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |