Mooi. Laat dat dan aan de professionals over in plaats van Opa Lucas die een verhaaltje aan de kleine kinderen wil vertellenquote:Chirma schreef op vrijdag 20 augustus om 10:44:
Ik kan me trouwens ook herinneren dat George Lucas ooit heeft gezegd dat hij simpelweg te oud is om nog meer Star Wars films te registeren.
Volgens mij heeft hij altijd gezegd dat het het verhaal van de familie Skywalker is. De opmerkingen over de 'rise and fall' van Anakin Skywalker zijn pas begonnen bij de interviews rond Episode 1.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:36 schreef svenakin het volgende:
George Lucas heeft volgens mij altijd gezegd dat de basis voor het verhaal de "fall en rise" van darth vader was. Daaromheen is een ander verhaal gehangen, maar dat is de essentie van de 6 delen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Laat dat dan aan de professionals over in plaats van Opa Lucas die een verhaaltje aan de kleine kinderen wil vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. :')Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 02:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
gerucht van theforce.net:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
Ik. (Zou het wel leuk vinden, want waarschijnlijk kan ik niemand zo gek krijgen om mee te gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:08 schreef svenakin het volgende:
Wie had het nu over een fok meeting op de Line-Up?
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaamquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:06 schreef Biggs. het volgende:
Net even het script van episode 3 gelezen http://www.supershadow.com/starwars/episode3/script.html en ik kijk er alleen maar meer naar uit. Het ziet ernaar uit dat dit de beste star wars film gaat worden.
Daarbij had ik toch iets anders verwacht. Toch was die achtervolging geweldig. Ik vond het tig keer beter dan die hele podrace in Ep1.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaam.
Uiteindelijk vond ik wel dat ep 2 de beste actie scenes heeft, maar space battle??quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zo had ik er ook een gelezen van Ep 2. Ook met 'the greatest SW space battle of all time' etc. Maar het viel best mee. Desalniettemin klinkt het wel aangenaam.
Mja, ok, ik ook. Hoewel de podrace op de Ep1 DVD weer stukken beter is dan de bios-versie.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daarbij had ik toch iets anders verwacht. Toch was die achtervolging geweldig. Ik vond het tig keer beter dan die hele podrace in Ep1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |