Cool stuff! Iemand een zipje met alles???quote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor de spoilerfreaks:
http://img145.exs.cx/gal.php?g=pg010sh.jpg
ik neem aan dat we kunnen concluderen dat het niet mee zat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.
Nee, maar ik denk niet dat het lang blijft staan. Misschien dat iemand hier alles op wil slaan en in een zipje kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool stuff! Iemand een zipje met alles???
Wat zijn die schepen dan die je ziet in de trailer? Soort Xwings met nog een extra vleugeltje ertussen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:15 schreef catfish het volgende:
[..]
Ep3 dus ik verwacht toch wel wat "afgeleefde schepen", maar uiteraard geen X-Wings
Zit de Imperial March er nou in of niet?!?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Heb de soundtrack inmiddels geluisterd. erg mooi, behoort zeker tot t beste wat John Williams tot nu toe heeft afgeleverd![]()
hier en daar zit ie wel in wat tracks verwerkt als je goed luistert of ie er helemaal in zit weet ik niet, heb m nog niet volledig geluisterd. ben pas bij track 10quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zit de Imperial March er nou in of niet?!?
Darth Vader zonder Imperial March op de achtergrond is geen Darth Vader!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier en daar zit ie wel in wat tracks verwerkt als je goed luistert of ie er helemaal in zit weet ik niet, heb m nog niet volledig geluisterd. ben pas bij track 10
Was de star wars soundtrack dat dan al niet? Samen met de Jurassic Park soundtrack misschien, dat is ook vrijwel perfecte filmmuziek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:
Heb de soundtrack inmiddels geluisterd. erg mooi, behoort zeker tot t beste wat John Williams tot nu toe heeft afgeleverd![]()
dus, in heel A New Hope is hij geen Darth Vader?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Darth Vader zonder Imperial March op de achtergrond is geen Darth Vader!![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 07:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
dus, in heel A New Hope is hij geen Darth Vader?
thnx.. helemaal doorgelezen.. kon het niet laten... ook al weet ik nu wat er allemaal gaat gebeuren, kan niet wachten om het op scherm te zien!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor de spoilerfreaks:
http://img145.exs.cx/gal.php?g=pg010sh.jpg
Ik heb een workprint gekregen. Leek mij niet de moeite waard om het te vermelden.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik neem aan dat we kunnen concluderen dat het niet mee zat?
Niet dat iemand je ook maar geloofde, maar toch he....
ja, tuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:24 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik heb een workprint gekregen. Leek mij niet de moeite waard om het te vermelden.
Nee van een persoon gekregen die werknemer is bij een dvd pers.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, tuurlijk...
zeker gedownload zo rond 1 april?
Nee, maar goed, daar ben ik ook 3D animator voor om dat soort dingen te zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik vond Yoda er heel goed uitzien. Niks mis met de textures ed.
Ik heb net gebeld naar cinestar. Je kunt nog geen kaarten krijgen volgens dat mens. Pas de maandag van te vorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef Young_David het volgende:
Als het goed is heb ik dit weekend kaartjes voor enschede ... 18 mei ... digitale projector
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |