Dit risico loop je altijd bij een film die ruim 2 jaar in production zit. Hetzelfde zie je bij LOTR, waar de special effects in ROTKveel beter waren dan in deel I.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:01 schreef BJB het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Beetje Playmobile-designs weer... en een wat plastische Yoda. Zit er verder cool uit hoor, maar helemaal state-of-art is het niet.
Proestquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:16 schreef attila het volgende:
Die trailer is echt megavet. Deze film zou best wel eens het filmistisch hoogtepunt van dit jaar kunnen worden. (Dit geldt ook voor Spielberg's "War of the world" maar de prominente rol voor een kind doet me het ergste vermoeden).
Maar WAT voor een computerspel!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:15 schreef Forumschorem het volgende:
Het leek wel alsof ik naar een intro filmpje van een of ander computerspel zat te kijken!
Ik wil je niet teleurstellen, maar Jar Jar Binks is Darth Sidious.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:21 schreef Forumschorem het volgende:
Die Jar Jar Binks gaat toch wel dood in dit deel dacht ik?
Nu vergelijk je een trailer-->film met een film-->film. Bovendien snap ik je punt sowieso niet. Omdat men lang bezig is met de film mogen de special effects er plastic uitzien?quote:Op maandag 14 maart 2005 09:30 schreef Mr_Romano het volgende:
Dit risico loop je altijd bij een film die ruim 2 jaar in production zit. Hetzelfde zie je bij LOTR, waar de special effects in ROTKveel beter waren dan in deel I.
Make that 18 mei voor mensen die naar de Line-quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
Vorig topic: Star Wars Episode III - deel 2
Vanaf 19 mei 2005 in de bioscoop te zien, gelijk met de USA.
WTF ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:51 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar Jar Jar Binks is Darth Sidious.
Je proest maar zoveel je wilt "Joppe". Mijn plezier zal er niks minder om zijn. Ik ben nu eenmaal een SW fan (die delen I & II ook goed vond).quote:
Daar verwacht ik ook veel van. Ben benieuwd of er nu wel een" spinnenscene" inzit. In de eerste Kingkong film werd deze tijdens een test te gruwlijkgevonden en eruit geknipt!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef thettes het volgende:
't ziet er iig goed uit, en ik ga er ook zeker heen. Filmisch hoogtepunt van dit jaar wordt alleen King Kong denk ik
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:59 schreef Mr_Romano het volgende:
In Belgie draait ie al op 18 mei.
best knap, voor een film die nog niet af is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.
Ik heb bronnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
best knap, voor een film die nog niet af is.
en nee, ga niet beweren dat ie dat wel al is, want net als bij de voorgaande zal dat pas echt in de laatste dagen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |