hebben ze nog kaartjes?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:59 schreef Young_David het volgende:
Je moet ook Alhambra hebben
eenschquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:35 schreef Pauluzz_U5 het volgende:
hmm... ik heb net gebeld naar Alhambra, kan ik de kaartjes niet reserveren
Dat wordt dus overnachten voor de Alhambra...
tegen mij zeiden ze van niet...quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Young_David het volgende:
Je kan ze wel alvast kopen hoor ...
Mag jij mij uitleggen hoe het komt dat ik al kaartjes voor die voorstelling heb :p Geloof me, je kan ze al gewoon kopen.quote:
Niet mee eens. Ik denk dat Star Wars net zo goed een groot verhaal is als LOTR. Natuurlijk kun je de films los bekijken, maar dat kun je met de Lord of the Rings ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:23 schreef Young_David het volgende:
Star Wars is meer een collectie van losstaande films, die prima afzonderlijk te bekijken
het verschil is dat bv TTT begint de secode nadat FotR stoptquote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik denk dat Star Wars net zo goed een groot verhaal is als LOTR. Natuurlijk kun je de films los bekijken, maar dat kun je met de Lord of the Rings ook.
Dus jij kan me vertellen wie nu Jedi Sifo-Dyas is en wie Kamino uit de Jedi archive heeft gewist?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef Retarded het volgende:
[..]
thnx.. helemaal doorgelezen.. kon het niet laten... ook al weet ik nu wat er allemaal gaat gebeuren, kan niet wachten om het op scherm te zien!
Tja, sorry, maar dat komt helaas niet in de film aan het ligt. Ik heb inmiddels het screenplay bekeken, waarin ook alle dialogen uit de film in zitten, maar antwoorden op die vraag krijg je niet.quote:[b]
[..]
Dus jij kan me vertellen wie nu Jedi Sifo-Dyas is en wie Kamino uit de Jedi archive heeft gewist?
http://www.theforce.net/l(...)n_May_16th_91415.aspquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:15 schreef pijnboom het volgende:
Weet iemand of er nog een keer een marathon komt? Ik weet dat ze het in Rotterdam iig niet doen, maar het lijkt me wel cool om ze eens allemaal achter elkaar te zien samen met andere SW-freaks
Daar zou ik wel bij willen zijn, al zou ik 6 films achterelkaar nooit redden denk ikquote:For the first and last time, anywhere in the world, Lucasfilm have agreed to screen the complete Star Wars Saga in one sitting at UCI Empire.
All six movies will be screened at the Empire on Monday 16 May - Three days before the global release of Episode III. All tickets will be onsale to the general public at £50 each.
George Lucas & key stars will introduce the movies at the Empire.
The worldwide media event will showcase the cinema and square. Leicester Square will be fully dressed including The Royal Philharmonic Orchestra playing throughout the day in the square; the 501st Legion Storm Troopers will control the entrance points to the square, and an X-Wing fighter will exhibit in the gardens.
The last three episodes will play in digital on the DLP projector. The original three will play with brand new show prints.
Other Leicester Square cinemas will play one each of the five movies.
Ja okee, dat is misschien een verschil, maar dat betekend nog niet dat ze makkelijker los van elkaar te zien zijn. Star Wars 'A new Hope' is misschien de enige film die vrijwel helemaal op zichzelf te zien zou zijn. De rest heeft toch wel degelijk veel met elkaar te maken. Empire strikes Back en Return of the Jedi hebben toch teveel banden om los van elkaar te bekijken. En TPM en AOTC helemaal. En ROTS heeft waarschijnlijk weer veel te maken met zowel AOTC als ANH.quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
het verschil is dat bv TTT begint de secode nadat FotR stopt
Star Wars is duidelijk anders, tussen Episode II en III zit de Clone Wars (die gedeeltelijk in de tekenfilm reeks zit) en de verhalen zijn dus veel beter los te bekijken.
ziet er erg goed uitquote:Op maandag 18 april 2005 22:37 schreef BMH het volgende:
Op duitsland 1 lieten ze NIEUWE beelden zien!
Bekijk de beelden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |