Ik heb ook zo mijn twijfels, maar mijn bron was erg serieus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef 1972 het volgende:
jaja, right.... Ik denk dat je deze dus ECHT niet zult gaan krijgen! Dat was al niet mogelijk ten tijde van episode I & II !!! Denk je dat dat nu wel het geval zal zijn?
dit jaar 18 mei om 14:00 uur gaat ie in priemierequote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef Lega-Nord het volgende:
Alleen een plaatje als OP schiet niet echt op, hé?
Ik wil bijvoorbeeld graag weten wanneer-ie in de bios te bezichtigen is.
dream onquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.
Waarom zou men je geloven? Bij voorgaande Star Wars films waren er ook tig mensen die claimden de film op voorhand te hebben, en als het er op aankwam hadden ze op de openingsdag een of andere gare cam-versie.quote:
Ja, ze wilden 't laatste deel zo veel mogelijk in lijn laten zijn met de vorige delen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:45 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vind dat in de trailer een beetje matig geacteerd word.
Nou ja, láng niet, dat zal wel een beetje meevallen, maar ik geloof er idd ook niet in.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:17 schreef Tokus het volgende:
En als je 'm wel al krijgt, fijn voor je, maar dan is het een versie die nog lang niet af is.
WIl ik ook zien!!!quote:George Lucas gaat vanaf 2007 alle zes Star Wars-delen in 3-D uitbrengen. Dat heeft de filmmaker gisteren op de ShoWest gezegd in een bijeenkomst waar ook James Cameron, Robert Rodrigues en Robert Zemeckis betrokken waren. De filmmakers, die allemaal bekend staan voor hun vooruitstrevende technische denken, hadden op de grootste conventie voor film ter wereld in Las Vegas een aantal demo-films meegenomen.
Een select publiek kon de eerste minuten van het vierde Star Wars-deel uit 1977 in 3-D zien
We geloven je niet. Die bron van jou mag dan wel serieus zijn maar zolang er in the scene niets gereleased is heeft niemand die film. Bovendien is de film nog niet eens af.quote:
Pffff, das niks. Ik heb deel IV al in mijn bezit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week als het een beetje meezit.
Beter dan met Episode 1. Wat een drama was dat. Duurde godverdomme meer dan VIER MAANDEN voor ie hier was.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:36 schreef Arcee het volgende:
Vanaf 19 mei 2005 in de bioscoop te zien, gelijk met de USA.
Ja echt wel, maar ze hebben blijkbaar hun lesje wel geleerd OF ze zijn bang voor het illegale downloaden als Star Wars eerder in de USA te zien zou zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Beter dan met Episode 1. Wat een drama was dat. Duurde godverdomme meer dan VIER MAANDEN voor ie hier was.
Ik heb dat liever eigenlijk niet ... tenzij hij de Thrawn Trilogy gaat verfilmen (wat ik betwijfel). Er is namenlijk al zoveel officieel Star Wars spul wat zich na ep6 afspeelt. Voor een nieuwe trilogy zal dat materiaal hem veel te veel in de weg zitten ... en ik vrees dat GL zich niet zoveel aantrekt van dat wat er al is.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:27 schreef attila het volgende:
4-D, dat zou pas knap zijn! Maar ik heb veel liever dat hij zijn energie aan delen VII, VIII en IX gaat besteden.
pfff, niet eens met deel V en VI in een box?quote:Op zondag 20 maart 2005 01:34 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Pffff, das niks. Ik heb deel IV al in mijn bezit.
deze doet het wel:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Mr_Romano het volgende:
Volgend bericht tav episode III is hoopgevend :-( "Titanic in Space"
http://www.imdb.com/news/wenn/2005-03-21/
Tehehe, het is leuk om in een geluids studio te werken. Deel 21 t/m 25 heb ik al gezienquote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe afleveringen. Ipv 3 minuten zullen ze per keer 12 minuten duren.
[afbeelding]
Ik kon de Clone Wars cartoon topic niet meer vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |