Wil je 'm niet gewoon naar je hoofd?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Op een bordje graag.
Net als op clauwheee's verjaardag zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je 'm niet gewoon naar je hoofd?
Hier ook! Tis prachtig buiten! Wat mij betreft is de lente begonnenquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
mistig, mistig, tis hier hardstikke zonnig joh
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoor, ik doe de boodschappen wel voor jullie vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net als op clauwheee's verjaardag zeker?
Nee, daar trap ik niet meer in hoor, heb net onder de douche gestaan en geen zin om dat weer te doen
Clauwheee, betekent dit ook dat ik voor vanavond geen hapjes meer hoef te halen, of heb je niet zoveel als de vorige keer?
Goed zoquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe de boodschappen wel voor jullie vandaag
Misschien kunnen ze je hier wel helpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef LadyS het volgende:
ik moet even een mooie nieuwe maken, maar ik weet niet hoe dat moetbij mij worden ze altijd uitgerekt enzo en ik wil een bewegende
dat is me ooit gelukt, maar ik weet het echt niet meer
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Prody zegt:
uh niet zo leuk nieuws
ilon * wil wel naar de negen-maanden/huishoud-beurs * zegt:
auto overleden?
Prody zegt:
autoradio is vanacht gestolen
Heb je foto'squote:Op donderdag 10 maart 2005 12:08 schreef Oxymoron het volgende:
Het wordt lente.
Op de boerderij waar ik werk zijn deze week 3 geitjes en 4 lammetjes geboren.
Er zijn nog 7 geiten zwanger, dus er komen er nog meer. Er zijn ook al kuikentjes.
Kun je als je weer een radio neemt, er niet een nemen die uitneembaar is?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:49 schreef Jonnetje het volgende:
En waarvoor? Een prutsradiotje van één of ander onbekend merk. Oké, wél met CD-speler maar da's dan ook alle luxe die er aan zat.
Dit was er één met afneembaar frontje....quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je als je weer een radio neemt, er niet een nemen die uitneembaar is?
Nee joh, iedereen vergeet weleens wat!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:15 schreef Jonnetje het volgende:
Misschien stom..... Maar het kan je een keer gebeuren..
Nee ik kan geen foto's posten omdat mijn camera stuk is. Maar als ik weer een nieuwe heb maak ik wel foto's.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, wat leuk al dat kleine grut hč? Kun je niet eens een paar fotootjes posten netjes in FOT of F&F natuurlijk![]()
Daar hadden wij nou ook last vanquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:44 schreef babyfeet het volgende:
10 keer springen heen en weer weet ik nog wel
dan ook nog de ene kant onder de andere kant halen erop staan en erover springen.
en dan de 2 kanten tussen je benen draaien dus je doet ze tussen je benen en dan draai je heb je een soort s vorm en dan spring je en dan moet je in het midden uitkomen..
het is echt even graven hoor vond het vroeger heel erg leuk
er is nog meer hoor maar kom er ff niet op
is met 7 ookquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:53 schreef babyfeet het volgende:
en wat dacht je dan met een tennisballetje daar moest ik ook gelijk aan denken
10 keer normaal gooien dan onder je been door dan klappend gooien en ga zo maar door
oh ja en dan onder elkaar door halen en dan op bijde stieken gaan staan en dan ook springen
en in het midden uit komen
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:02 schreef babyfeet het volgende:
jaha neva heel goed dat hoger gaan met het elastiek was ik vergeten we komen er wel..![]()
wij noemde dat kantje butsenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:09 schreef babyfeet het volgende:
jahaa daniman ik denk dat het meer in een deuk liggen is dan elastieken
en wat dacht je van stoeprandje met een voetbal uren konden we dan doen
jij bent lekker... dat kan alleen maar fout gaan johquote:
offuh in spin de bocht gaat in uit spuit de bocht gaat uit...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef Githa het volgende:
jah touwtje springen en dan dat liedje van beertje beertje draai is rond waarbij je al die dingen dan uit moest beelden tijdens het springen![]()
favoriet bij ons was het tikspel klap en zoenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef daniman het volgende:
meiden verzinnen wat af met zo'n springtouw zeg![]()
Jaaaaa die was leukquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef Githa het volgende:
jah touwtje springen en dan dat liedje van beertje beertje draai is rond waarbij je al die dingen dan uit moest beelden tijdens het springen![]()
leg je bal op een punt van straat ene put bijv. ( in rustige straat) een iemand is de zoekerquote:
ja dat was het wist het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:30 schreef Neva het volgende:
[..]
leg je bal op een punt van straat ene put bijv. ( in rustige straat) een iemand is de zoeker
De bal wordt weg getrapt en de zoeker moet de bal halen en achterstevoren terug lopen tot de put
dan moet die de anderen zoeken en af buten. je kunt jezelf op de bal vrij buten dan ben je hem dus niet of je trapt de bal weg en moet de zoeker de bal opnieuw halen en zijn de gevonden personen ook were vrij![]()
landje pikkken dat deed je met een zakmesje en liet je je mesje vallen en dan mocht je ene lijn trekken en was dat gebied van jouquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
Ik ook!!!! En ik had altijd hele zachte
En we deden ook iets met landen en dat krijtte je dan op de grond. Ik weet t fijne er niet meer van maar dat was ook altijd erg leuk.
Hier ligt er 1 voor me, voor als ik zin heb in een peukquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:28 schreef babyfeet het volgende:
ja dat ken ik ook nog jessie ik vond dat altijd heerlijk liep hele dagen met zo'n zakje te frummelen
dat is toch dat waar je getikt bent je je hand moet plaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Ja voetje van de vloer is ook leuk!
Net als ongeluks tikkertje
heksen en kaboutersquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef daniman het volgende:
een oom en tante van mij hebben vroeger in het bos gewoond omdat die oom jachtopzichter was. Ik heb een nichtje van drie jaar jonger waar ik goed mee overweg kon, dus ik logeerde daar nog wel eens. Daar kon je als kind ook HEEEEERLIJK spelenWe beleefden hele avonturen in dat bos
Nee, wat is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
kent iemand hier arabisch liften?
dat konden we op kamp uren volhouden
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:49 schreef daniman het volgende:
slagzinnen... ik ga er echt nooit aan beginnen... of ik zou zoiets doen als:
ik gebruik Calve Pindakaas omdat... ... de goedkopere pindakaas op was
Het zou ook nog eens een leugen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: alle kindjes die leuker en liever zijn niet meedoen
Ik had het foutquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:20 schreef jessie het volgende:
O en easyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dalijk weer spanning en sensatie
Ik ookquote:
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:39 schreef LadyS het volgende:
maar ik ben bang dat ik niet de enige ben die dat zegt
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: alle kindjes die leuker en liever zijn niet meedoen
Oeh slagzinnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:39 schreef LadyS het volgende:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: .......................
en dan kan ik natuurlijk wel neer zetten " omdat het zo is" of "omdat ze gewoon de liefste en leukste is" maar ik ben bang dat ik niet de enige ben die dat zegt
Dat schreeuwt gewoon om een foto!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef jessie het volgende:O en mijn haar is ipv middenbruin nu zwart met hier en daar nog wat rood. Echt grappig ik vond het rood toch wat hard.... en nu is t zwart
miss_d heeft nu een digicam, dus dat komt wel goedquote:
Eeeeeehm ik ben niet enorm afgevallen hoor, die bikini's van O'Neill vallen ongelofelijk klein.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
Maat 38!!!!!!!! Wat geweldig!
Hee ruilenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
Nou groot vallen of klein vallen ik vind maat 38 geweldig. Hij zal heus niet als een maat 44 vallen hoor
Wehkamp, jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook een O'neill bikini en die valt idd erg klein ja
Ik heb er ook een hekel aan om in TL-licht te passen ja
ik hou er sowieso al niet van om kleren te kopen en als ik het wel doe dan pas ik het meestal ook thuis pas ja
ow maar ik heb me uitgeleefd in de wehkamp uitverkoop hoorquote:
Ik vind wel dat de maten verschillend zijn, het ene valt klein en het andere verzuip ik weer inquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:51 schreef jessie het volgende:
Van liefs Bo heb ik ook een aantal leuke dingen. En ik vind het merkje erin extra leuk natuurlijk
Och jee, wat erg. Ik hoop met je mee Luchtbelliequote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben verdrietig, vriendinnetje met kanker heeft nu een dubbele bacteriele infectie en wordt al drie dagen kunstmatig in slaap gehouden. Ik hoop zo dat ze hier over heen komtmoet er steeds zo aan denken. Ze had om foto's van Jolie gevraagd maar die zijn er nu wel maar ze kan dus niks zien, ik hoop dat ze het iig weet
quote:Hadden vanmorgen een verjaardagsontbijtje en hebben de jarige (4 jaar geworden) een goudvis cadeau gedaan. Ik geloof dat ie nu megafan van ons is. 'Ik kaaan het gewoooon niet geloooven, drooom ik dit, ik heb echt waar, echt , echt, echt een huisdier'![]()
wij hebben het heel gezellig gehad!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:22 schreef babyfeet het volgende:
het geeft toch helemaal niks dat je het even kwijt moest luchtbel [afbeelding]
ben benieuwt hoe rewimo christan luca lady-wrb en daniman het hebben gehad
Yupquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie ik lees dat nu van die vissen. Maar hoe kan dat dan? Kunnen ze dan echt gaan spingen?
In R&P voornamelijk geloof ikquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef jessie het volgende:
Ik ben me foto's van me haar even aan t over zetten op de pc. Eens kijken of t wat geworden isTis in t daglicht ook nog een beetje rooing. Beetje aubergine best leuk eigenlijk. Maar wel wennen.
Waar zit TC eigenlijk?
Ja ik voornamelijk, die andere twee zijn pas 23! Kuikensquote:
Hee wat leuk, zo vaak hoor je hem nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:53 schreef Anitra het volgende:
de zoon van iemand die bij mij op cursus zit heet ook Christan, hij is 3 jaar
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik ken ook geen andere Christan dan het zoontje van Rewimo
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Maar wel genoten van het zonnetje vanmorgen met Djulian. Lekker ff in de zon gezeten en de deur open. Dat was ff heel lekker.
hier nog zo een die er zo over denktquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat zonnetje![]()
Ik hoop dat de lente nu echt begint, ik hou van de lente![]()
![]()
Wij maakten vroeger ook palmpasenstokken en die gaven we dan aan de patiënten in het ziekenhuis naast de school.quote:Bij de intocht van Jezus in Jeruzalem vereerden omstanders hem met palmtakken. Deze intocht werd later nagebootst met de palmpaasoptocht.
Kinderen liepen in optocht met versierde stokken. Daaraan hingen vlaggetjes, eieren, appels en slingers. Bovenop de stok geprikt zat een haantje van brood.
Na afloop was het de bedoeling dat de stokken werden weggegeven aan arme of zieke kinderen.
Er is nog een oud katholiek gebruik om op Palmzondag gewijde buxus-takjes van de kerk mee naar huis te nemen en achter het kruisbeeld of wijwaterbakje te steken. Het palmtakje van het vorig jaar wordt die dag in de kachel verbrand. Zo’n palmtakje moet bescherming geven aan het huis en zijn bewoners, vooral tegen onweer en blikseminslag.
heerlijk die zon serissa stond vanmorgen al met n zomerjurk in dr handen want t werd lekker weerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat zonnetje![]()
Ik hoop dat de lente nu echt begint, ik hou van de lente![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |