Wehkamp, jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook een O'neill bikini en die valt idd erg klein ja
Ik heb er ook een hekel aan om in TL-licht te passen ja
ik hou er sowieso al niet van om kleren te kopen en als ik het wel doe dan pas ik het meestal ook thuis pas ja
ow maar ik heb me uitgeleefd in de wehkamp uitverkoop hoorquote:
Ik vind wel dat de maten verschillend zijn, het ene valt klein en het andere verzuip ik weer inquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:51 schreef jessie het volgende:
Van liefs Bo heb ik ook een aantal leuke dingen. En ik vind het merkje erin extra leuk natuurlijk
Och jee, wat erg. Ik hoop met je mee Luchtbelliequote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben verdrietig, vriendinnetje met kanker heeft nu een dubbele bacteriele infectie en wordt al drie dagen kunstmatig in slaap gehouden. Ik hoop zo dat ze hier over heen komtmoet er steeds zo aan denken. Ze had om foto's van Jolie gevraagd maar die zijn er nu wel maar ze kan dus niks zien, ik hoop dat ze het iig weet
quote:Hadden vanmorgen een verjaardagsontbijtje en hebben de jarige (4 jaar geworden) een goudvis cadeau gedaan. Ik geloof dat ie nu megafan van ons is. 'Ik kaaan het gewoooon niet geloooven, drooom ik dit, ik heb echt waar, echt , echt, echt een huisdier'![]()
wij hebben het heel gezellig gehad!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:22 schreef babyfeet het volgende:
het geeft toch helemaal niks dat je het even kwijt moest luchtbel [afbeelding]
ben benieuwt hoe rewimo christan luca lady-wrb en daniman het hebben gehad
Yupquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie ik lees dat nu van die vissen. Maar hoe kan dat dan? Kunnen ze dan echt gaan spingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |