jij bent lekker... dat kan alleen maar fout gaan johquote:
offuh in spin de bocht gaat in uit spuit de bocht gaat uit...quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef Githa het volgende:
jah touwtje springen en dan dat liedje van beertje beertje draai is rond waarbij je al die dingen dan uit moest beelden tijdens het springen![]()
favoriet bij ons was het tikspel klap en zoenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef daniman het volgende:
meiden verzinnen wat af met zo'n springtouw zeg![]()
Jaaaaa die was leukquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef Githa het volgende:
jah touwtje springen en dan dat liedje van beertje beertje draai is rond waarbij je al die dingen dan uit moest beelden tijdens het springen![]()
leg je bal op een punt van straat ene put bijv. ( in rustige straat) een iemand is de zoekerquote:
ja dat was het wist het niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:30 schreef Neva het volgende:
[..]
leg je bal op een punt van straat ene put bijv. ( in rustige straat) een iemand is de zoeker
De bal wordt weg getrapt en de zoeker moet de bal halen en achterstevoren terug lopen tot de put
dan moet die de anderen zoeken en af buten. je kunt jezelf op de bal vrij buten dan ben je hem dus niet of je trapt de bal weg en moet de zoeker de bal opnieuw halen en zijn de gevonden personen ook were vrij![]()
landje pikkken dat deed je met een zakmesje en liet je je mesje vallen en dan mocht je ene lijn trekken en was dat gebied van jouquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:29 schreef jessie het volgende:
Ik ook!!!! En ik had altijd hele zachte
En we deden ook iets met landen en dat krijtte je dan op de grond. Ik weet t fijne er niet meer van maar dat was ook altijd erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |