Hier ligt er 1 voor me, voor als ik zin heb in een peukquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:28 schreef babyfeet het volgende:
ja dat ken ik ook nog jessie ik vond dat altijd heerlijk liep hele dagen met zo'n zakje te frummelen
dat is toch dat waar je getikt bent je je hand moet plaatsenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Ja voetje van de vloer is ook leuk!
Net als ongeluks tikkertje
heksen en kaboutersquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef daniman het volgende:
een oom en tante van mij hebben vroeger in het bos gewoond omdat die oom jachtopzichter was. Ik heb een nichtje van drie jaar jonger waar ik goed mee overweg kon, dus ik logeerde daar nog wel eens. Daar kon je als kind ook HEEEEERLIJK spelenWe beleefden hele avonturen in dat bos
Nee, wat is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
kent iemand hier arabisch liften?
dat konden we op kamp uren volhouden
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:49 schreef daniman het volgende:
slagzinnen... ik ga er echt nooit aan beginnen... of ik zou zoiets doen als:
ik gebruik Calve Pindakaas omdat... ... de goedkopere pindakaas op was
Het zou ook nog eens een leugen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: alle kindjes die leuker en liever zijn niet meedoen
Ik had het foutquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:20 schreef jessie het volgende:
O en easyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dalijk weer spanning en sensatie
Ik ookquote:
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:39 schreef LadyS het volgende:
maar ik ben bang dat ik niet de enige ben die dat zegt
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:56 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja maar het is een beetje raar om te te zeggen:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: alle kindjes die leuker en liever zijn niet meedoen
Oeh slagzinnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:39 schreef LadyS het volgende:
Mijn kindje is Superbaby van het Jaar omdat: .......................
en dan kan ik natuurlijk wel neer zetten " omdat het zo is" of "omdat ze gewoon de liefste en leukste is" maar ik ben bang dat ik niet de enige ben die dat zegt
Dat schreeuwt gewoon om een foto!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef jessie het volgende:O en mijn haar is ipv middenbruin nu zwart met hier en daar nog wat rood. Echt grappig ik vond het rood toch wat hard.... en nu is t zwart
miss_d heeft nu een digicam, dus dat komt wel goedquote:
Eeeeeehm ik ben niet enorm afgevallen hoor, die bikini's van O'Neill vallen ongelofelijk klein.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
Maat 38!!!!!!!! Wat geweldig!
Hee ruilenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
Nou groot vallen of klein vallen ik vind maat 38 geweldig. Hij zal heus niet als een maat 44 vallen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |