Wil je 'm niet gewoon naar je hoofd?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Op een bordje graag.
Net als op clauwheee's verjaardag zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je 'm niet gewoon naar je hoofd?
Hier ook! Tis prachtig buiten! Wat mij betreft is de lente begonnenquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
mistig, mistig, tis hier hardstikke zonnig joh
Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee hoor, ik doe de boodschappen wel voor jullie vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net als op clauwheee's verjaardag zeker?
Nee, daar trap ik niet meer in hoor, heb net onder de douche gestaan en geen zin om dat weer te doen
Clauwheee, betekent dit ook dat ik voor vanavond geen hapjes meer hoef te halen, of heb je niet zoveel als de vorige keer?
Goed zoquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe de boodschappen wel voor jullie vandaag
Misschien kunnen ze je hier wel helpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:57 schreef LadyS het volgende:
ik moet even een mooie nieuwe maken, maar ik weet niet hoe dat moetbij mij worden ze altijd uitgerekt enzo en ik wil een bewegende
dat is me ooit gelukt, maar ik weet het echt niet meer
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Prody zegt:
uh niet zo leuk nieuws
ilon * wil wel naar de negen-maanden/huishoud-beurs * zegt:
auto overleden?
Prody zegt:
autoradio is vanacht gestolen
Heb je foto'squote:Op donderdag 10 maart 2005 12:08 schreef Oxymoron het volgende:
Het wordt lente.
Op de boerderij waar ik werk zijn deze week 3 geitjes en 4 lammetjes geboren.
Er zijn nog 7 geiten zwanger, dus er komen er nog meer. Er zijn ook al kuikentjes.
Kun je als je weer een radio neemt, er niet een nemen die uitneembaar is?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:49 schreef Jonnetje het volgende:
En waarvoor? Een prutsradiotje van één of ander onbekend merk. Oké, wél met CD-speler maar da's dan ook alle luxe die er aan zat.
Dit was er één met afneembaar frontje....quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je als je weer een radio neemt, er niet een nemen die uitneembaar is?
Nee joh, iedereen vergeet weleens wat!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:15 schreef Jonnetje het volgende:
Misschien stom..... Maar het kan je een keer gebeuren..
Nee ik kan geen foto's posten omdat mijn camera stuk is. Maar als ik weer een nieuwe heb maak ik wel foto's.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, wat leuk al dat kleine grut hè? Kun je niet eens een paar fotootjes posten netjes in FOT of F&F natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |