Gelukkig lijkt ie niet op z'n vaderquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Even linken naar een andere post: [HOOLS] Het VBL-Café # 578. Wat kan voetbal soms mooi zijn.
Toen ik die foto in mijn mail had vond ik zijn vader niet eens op zijn vader lijkenquote:
Ik moest ook ff goed kijken!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
[..]
Toen ik die foto in mijn mail had vond ik zijn vader niet eens op zijn vader lijkenIk dacht dat het een broer van Digger was
![]()
Glenn is een mooi mannetje EW en Digger, jullie mogen straks wel een hoog tuin/dranghek bij de voordeur zetten als hij gaat puberen.
Alsof jij met zo'n dikke luier je benen netjes bij elkaar zou kunnen houdenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Marietje lief lachebekjeJolie met rokje is een echte dame
gewoon gaan zitten met benen wijd en lezen uit d'r autoboek is favoriet. Een boek met wielen eraan...
Inderdaad een lekker ding hoor. Met zo'n supporter komt het allemaal vast goed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Even linken naar een andere post: [HOOLS] Het VBL-Café # 578. Wat kan voetbal soms mooi zijn.
dat maakt geen verschil voor de laadtijd hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Even een tip voor grote foto's... als je img=500 tikt ipv img dan zijn ze iig al meteen een stuk kleiner.
En dan nog eventjes hier mijn superlieve nichtje showen!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |