Dit krijg je als je alweer 2 topic's achterloopt
Myrthe wat heb je een lekkere bolle toet
Jolie je bent echt een lekkere meid en dat knuffelige berenpak staat je heel gaaf
Kylian, leuk he priegelen met die strijkkralen, ik speelde vroeger veel met ministeck. Bijna hetzelfde
En jeetje Isa wat ben jij alweer groot geworden. Lief lachebekkie heb je zo in dat zwembad. En jij gaat later een hele mooie blonde meid worden. Wat een fijn koppie heb jij zeg. En die sprekende oogjes
Dylan, jij kunt ook alweer staan
En wat een mooie foto Bix, die van jouw en Anna aan de borst met Piet naast je
![]()
Anna jij hebt echt dezelfde kleur haar als Joshua. Tja daar ga je mee scoren meid
![]()
En wat heb jij een lange vingers
![]()
Ohh Dylan wat kijk je boos op die laatste foto. Je bent anders wel een heel lief ventje om te zien
![]()
Suus lekker he die pannekoeken
![]()
Kai als ik zo die sperziebonen zie dan hoef ik ook niet meer hoor
Zoe met de hond, wat liefffffff Mooie hond trouwens ook Rottdog
Noah jij bent ook een lieverd om te zien, en dat lieveheersbeest pakje is zo onwijs schattig
Thijs die bij papa slaapt is echt kjuut om te zien, en wat kijk jij altijd met groten ogen mannetje
![]()
Bram die muts en die jas met laarzen, super gaaf staat het je. Koud he die sneeuw
En Bram wat heb jij een ontzettend leuk verjaardags cadeau gehad joh. Daar zal je nog veel lol aan hebben.
Ah Jordy moppie, die betraande rode oogjes daar krijg ik het zelf helemaal koud van. Maar je handjes zien er wel heel goed uitzo
David, wow jij hebt ook al van die mooie sprekende ogen als je broer
Liam met je mooie rooie skipak aan, je bent een kanjer en zo te zien geniet je ook wel van het sleeen
Amber en Janneke volgens mij vinden jullie het maar zo zo al die sneeuw. Bo jij hebt gelukkig wel plezier
![]()
Noa wat lig jij verliefd naar je mama te kijken in bad. En die badfoto met je tante is ook al zo lief
Norah dat is een tijd geleden. Wat ben jij al een grote meid geworden zeg
![]()
De Christan en Kylian spam ziet er ook erg gezellig uit trouwens.
Joshua, wat een mooi jongetje ben jij zeg
Joep heeft het volgens mij een beetje benauwd onder de douche met papa.
Loena je hebt inderdaad een paar mooie blonde mannen
![]()
Maria die lach van jouw is prachtig om te zien
Benthe volgens mij heb jij het gevoel alsof je in de maling word genomen op die foto met die muts op. Je kijkt er echt zo bij van moet dit nou
Kayleigh wat een mooie lach heb jij
Judith jij trekt net zo’n bekkie als Joshua wel eens doet. Onderkaakje naar voren met bolle wangen. Jij wordt ook alweer een dametje
![]()
Morgaine wat een lekkere spekkies heb jij en die krulletjes met die mooie donkere ogen. Prachtig
Sven
Myrthe je bent nog zo’n lekker klein vrouwtje
Julian goed zo, van Harte Gefeliciteerd met je A-diploma
Maxim jij bent ook al zo’n kanjer
![]()
Alicia jij lijkt echt op je moeder en wat zijn je haren lang gegroeid zeg.
En Jayden en Melvin (toch wel maf om te zien een baby met een mond vol tanden ) die ogen van jullie. Heel mooi