abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 11:07:36 #276
43556 miss_dynastie
pi_25518717
Ik kan op mijn eigen pc niet op Fok!, op de laptop wel
Maf!
Beterschap clauwheee
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2005 @ 11:28:25 #277
43556 miss_dynastie
pi_25518907
Hee, hij doet het ook weer op de gewone pc, joehoe
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:07:13 #278
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25521663
op letten dat je http://forum.fok.nl tikt i.p.v. de www dan doet die het nl hier ook niet met de www er voor
pi_25521786

Vanochtend voelde ik me redelijk, nu weer een stukkie minder nadat ik net een tijd had geslapen..vreemd.

Noca had op z'n verjaardag een nieuwe blender gekregen, hij verwent me de hele tijd al met heerlijke koele fruitdrankjes of milkshakes
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:34:34 #280
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25522248
oeh clauwhee lekker hoor en beterschap..

ben vandaag lekker op de fiets met kyllian naar de stad gegaan en wat was het toch lekker weer..
Kyllian was nog nooit naar de mac geweest dus dit was een goede reden wat heeft hij genoten zeg en hij vond het helemaal leuk..
nou toen gingen we naar huis.
ik heb een omafiets fietst heerlijk tot dat de ketting eraf viel en ik met mijn voeten moest remmen zo wat schrok ik daar van zeg..
ik belde vriendje op dat het was later werd omdat ik moest lopen
en wat doet hij komt hij naar me toe en maakt me fiets terplekken men wat was ik blij...
en ik was een stuk sneller thuis....
pi_25523763
Wat een lieve vriendjes hebben jullie toch

Ik heb ook behoefte aan een vriendje

Maar wil nog niet echt lukken, de jongens die ik leuk vind willen niet meer dan vriendschap en de jongens die mij leuk vinden vind ik weer niet leuk

maar goed, mijn tijd komt nog wel
pi_25524996
Beterschap Clauwhee.

Sylvana je loopt er vanzelf een keer tegenaan!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25525379
Sylvana als vriendjes ziek zijn, zijn ze niet meer zo lief hoor. Vooral niet als ze normaal al moeite hebben met luisteren, als ze ziek zijn luisteren ze al helemaal niet
Jullie raden het al: ik heb een ziek vriendje hier Wat zijn mannen zeikerds als ze ziek zijn. Hij denkt echt dat ik die trap 30.000 keer op kan rennen
Ik hoop echt dat ik die griep niet krijg, want ik heb nu 2 zieke kids gehad en een ziek vriendje, vind het wel weer genoeg

Maar wel genoten van het zonnetje vanmorgen met Djulian. Lekker ff in de zon gezeten en de deur open. Dat was ff heel lekker.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:44:18 #284
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25525462
anitra hoe gaat het met de nieuwe medicijnen
pi_25525495
Clauwhee, beterschap
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 11:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik ken ook geen andere Christan dan het zoontje van Rewimo

Hij heeft me eigenlijk altijd wel bekend in de oren geklonken, maar ik ken niemand die zo heet
Ik vind het een erg leuke naam
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25525527
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:39 schreef Anitra het volgende:
Maar wel genoten van het zonnetje vanmorgen met Djulian. Lekker ff in de zon gezeten en de deur open. Dat was ff heel lekker.

Heerlijk he, dat zonnetje
Ik hoop dat de lente nu echt begint, ik hou van de lente
And you know I might
  woensdag 16 maart 2005 @ 07:27:41 #287
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25527909
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:47 schreef rena het volgende:

[..]

hier nog zo een die er zo over denkt De lente mag komen
patat ftw :)
pi_25528175
Het wordt vandaag 16 graden of zo
Lekker naar buiten met de kindjes op mijn stage dus!
And you know I might
pi_25528186
Goedemorgen allemaal

Hier is het nu al stralend weer, tijdens me krantenwijk was het al 8 graden en nu schijnt de zon al volop, dus de lente is begonnen

Heb me zomerkleren al vast opgezocht, vandaag eindelijk weer eens een t-shirt aan

En ik heb ook stage vandaag, alleen wij gaan vandaag palmpasenstokken maken met de kinderen, hopelijk kunnen we daarna nog ff naar buiten met ze
pi_25528247
Wij gaan als de zon ook maar een half uurtje schijnt al naar buiten
Knutselen doen we meestal 's middags, maar van palmpaasstokken heb ik nog nooit gehoord Wat houdt dat in?
And you know I might
pi_25528295
Mijn stage is een kindermiddaginstuif die maar 1,5 uur duurt, en meestal gaan we knutselen. Een Palmpasenstok is een stok in de vorm van een kruis waar je allemaal snoepgoed op doet en bovenop een haanbroodje en zaterdag gaan ze dan met die stokken een optocht lopen door de wijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 maart 2005 @ 10:23:52 #292
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25529197
Palmpasen is een katholiek gebruik:
quote:
Bij de intocht van Jezus in Jeruzalem vereerden omstanders hem met palmtakken. Deze intocht werd later nagebootst met de palmpaasoptocht.

Kinderen liepen in optocht met versierde stokken. Daaraan hingen vlaggetjes, eieren, appels en slingers. Bovenop de stok geprikt zat een haantje van brood.
Na afloop was het de bedoeling dat de stokken werden weggegeven aan arme of zieke kinderen.

Er is nog een oud katholiek gebruik om op Palmzondag gewijde buxus-takjes van de kerk mee naar huis te nemen en achter het kruisbeeld of wijwaterbakje te steken. Het palmtakje van het vorig jaar wordt die dag in de kachel verbrand. Zo’n palmtakje moet bescherming geven aan het huis en zijn bewoners, vooral tegen onweer en blikseminslag.
Wij maakten vroeger ook palmpasenstokken en die gaven we dan aan de patiënten in het ziekenhuis naast de school.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:26:58 #293
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_25529237
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:47 schreef rena het volgende:

[..]

heerlijk die zon serissa stond vanmorgen al met n zomerjurk in dr handen want t werd lekker weer ja t word lekker weer maar nog niet voor n jurkje zonder mouwen mopper mopper zie t ze maar uit te leggen
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2005 @ 11:13:16 #294
81992 Githa
pi_25529564
ff snel wat posten voor hij het weer niet meer doet :S

Tis LENTE!!!!!
he bah Reni, wat Flauw dat Serissa haar mooie mouwloze zwaai jurk niet aan mocht vandaag
pi_25531217
Neva de nieuwe medicijnen moeten een tjdje inwerken. En toen ik maandag radar zag was het best schrikken. Dat ging over off label use. En ik heb dus 2 medicijnen mer off label use. Tot nu toe merk ik dus nog weinig maar in combinatie met de ouwe medicijnen gaat het wel een stukje beter. Alleen is het de bedoeling dat ik over 2 weken van die ouwe medicijnen af moet zijn.dus weer een afkickproces door moet

Net ook weer heerlijk in het zonnetje gezeten. Ik vind de lente zo leuk!!! Heb me ook helemaal lens gekocht aan paasspullen en paassnoeperijen Maar het voorjaar is zo lekker!!!! De kids allemaal zonder jas buiten en allemaal vrolijk, mensen met het boodschappen doen die ineens weer vriendelijk zijn. Ja de lente is het mooiste seizoen
pi_25531423
Ja ik vin de lente ook heerlijk! Als ik nu naar buiten kijk voel ik me gelijk een stuk vrolijker. Hoop dat ik tegen het weekend weer wat meer opgeknapt ben, en dat het dan ook nog lekker weer is!
Ik krijg er wel kooplust van haha. Nieuwe kleren, dingen voor in huis..enz. Heb besloten dat ik mezelf als ik weer beter ben nog mag verwennen, we kregen bericht van de huisbaas: de jaarafrekening. Krijgen we 475 euro terug!!!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 16 maart 2005 @ 20:54:39 #297
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25531687
Zo hehe eindelijk kan ik fokken
Wat een dag vandaag zeg..
ze hebben vannacht geprobeert om in te breken.
deed de achterdeur open en heel de stijl was vervrongen met een blauwe koevoet
dus maar even de politie gebelt die was gelijk gekomen ..
even een verklaring afgenomen
het rond 3 uur snachts gebeurt vriend werd ergens wakker van en ging plassen
dus de inbreker is gestoort en kon het niet afmaken had hij nog een keer de koevoet erop gezet dan had hij binnen geweest
de politie vond het al heel wat dat de deur het heeft gehouden
morgen komen ze de deurstijl vervangen
en vriend heeft gelijk een barricade voor de deuren gemaakt en een alarm istalatie gekocht
men wat was ik geschrokken zeg je kun je niet eens meer veilig voelen in je eigen huis...

moest het ff kwijt hoor
pi_25531718
Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent babyfeet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 16 maart 2005 @ 21:45:40 #299
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25531792
is dit topic nog niet vol?
Het is tijd voor het bijna lente bankje

Jeetje Babyfeet, das zeker schrikken! Gelukkig heeft de deur het gehouden!
patat ftw :)
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:01:12 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25532078
Bah, wat een rotbericht, babyfeet. Dat lijkt me echt vreselijk. Gelukkig zijn ze niet binnengekomen, maar alleen het idee al dat ze het geprobeerd hebben....

Heeft Kyllian door wat er gebeurd is?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')