Bron: teletekst NOSquote:Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."Hij schat dat 25
procent van zijn bezoekers hetero is.
De gemengde feesten zijn zo populair
omdat homo's steeds vaker samen met hun
heteroseksuele vrienden en vriendinnen
willen stappen.Hetero's op hun beurt
roemen de relaxte sfeer op de feesten.
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont? En kijken vrouwen je constant geil aan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Ben het uitgaan waar matten een soort vast ritueel is van bepaalde mensen best wel zat eigenlijk.
Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont?
Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseerquote:En kijken vrouwen je constant geil aan?
die mensen zitten ook totaal niet op iemand als jij te wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in die in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen, niet in de tenten in de Reguliersdwarsstraat, niet in die in de Warmoesstraat, niet in het COC, niet in de Roxy, niet in de IT, niet in de Trut, nergens, nooit!!! terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo's gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:51 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo`s gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...
Het valt me verder ook altijd op dat het voornamelijk een anus-fixatie betreft van dit soort hetero-mannetjes want ik hoor ze nooit over het `angst-beeld` om in een homotent in hun kruis betast of vol op de mond genomen te worden door een andere gozer, heel typisch...
Mwaoh, ken die film (geloof ik niet) maar klinkt als een typische VPRO vrijdagnacht-film waarvan ik heel sterk het vermoeden heb dat de gemiddelde heeterau-Jan-uit-de-polder en heeterau-Harry-uit-de-pauperbuurt daar niet naar kijken, de gemiddelde homo kijkt niet eens naar dergelijke filmsquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".
Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
De meesten zijn met 19 nog niet uit de kastquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:14 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!
Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij. Feesten alleen voor bepaalde groepen mensen is een beetje raar in deze maatschappij, bijna het zelfde als wanneer homos geweigerd zuoden worden in niet homo bars.
in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij.
Waarom zou een homo een hetero willen versieren?quote:Op maandag 14 maart 2005 07:40 schreef DennisMoore het volgende:
Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he?.
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:49 schreef Prego het volgende:
in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
Omdat je dat aan de buitenkant vaak niet kunt zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:56 schreef Monus het volgende:
Waarom zou een homo een hetero willen versieren?
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.quote:Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
het is alleen wel zo dat als je in die "geen hetero gelegenheid" als jongen met een meisje staat te zoenen er geen haan of hen naar kraait, maar wanneer je als jongen een jongen zoent, de reacties niet van de lucht zullen zijn, hetgeen de " geen hetero-gelegenheid" feitelijk puntje bij paaltje een hetero gelegenheid maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
Of je gaat naar de verkeerde heterogelegenheden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.
Jan van Wijngaarden [dir.geest. gez. dienst. Asd.] stelt in woorden van gelijke strekking: " Via de Algemene Politie Verordening [APV] zouden gemeents seks tijdens openbare bijeenkomsten moeten verbieden." Ah, besloten vergaderingen daargelaten, zijn alle overheidsbijeenkomsten openbaar. Versta en begrijp ik goed:de brave Jan stelt dat politici niet meer bij elkaar in de kont kunnen en mogen kruipen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.
Het zal ook wel enorm van de club afhangen...
[..]
Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseer![]()
Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
En ik kan er inderdaad zoals milagro zegt, mijn vriend een zoen geven zonder angstig om me heen te hoeven kijken.
Of in Hoog Catharijne, of op de Steenweg of op het Neude.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?
dat zegt hij leuk, maar is de kans dat er een homsexuele vrouw een homobar binnenwandeld niet relatief groot in vergelijking met een normale bar?quote:Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."
Neuken??? Ik ben een prachtexemplaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhh is SCH er óóóók zo eentje??? Zo eentje die eeehhhh.... die eehhhhh....???![]()
![]()
Ook weer geregeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja graag! Ik heb jou nog niet gehad, dus ik zou zeggen: mijn idee!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook weer geregeld![]()
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Verder nog tips, qua users?
Ik moet zeggen, je hebt wel creativiteit in je met al je 'everything you always wanted to know about sex but were afraid to ask'-uitschieters.......quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
-
Het is meer andersom in mijn optiek hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
OT: goede zaak dat het steeds meer de gemengde kant opgaat. Al die nichterige zelfsegregatie is nergens goed voor.
Explain?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer andersom in mijn optiek hoor.
Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.quote:
Die eerste zin lijkt me niet helemaal consistent. Maar wat ik bedoel is: niet van die tenten waar het min of meer besloten homo-gericht is. Kijk, dat die discotheken over het algemeen hetero-gericht zijn is statistisch gezien logisch, er zijn nou eenmaal meer hetero's dan homo's. Maar het wordt niet geprofileerd als pure hetero-tent zoals je dat wel vaak ziet bij homo-tenten. Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.
En ook niet in tenten waar alleen homomannen komen trouwens. Ik vind de plekken waar het gemengd is, waar de omgang redeiljk vrij is en zo, het prettigst. Maar dat is soms even zoeken.
En daar gaat het ook om. Ik hou ook niet zo van homotenten omdat er vaak vanuit gegaan wordt dat ik er per definitie van Ruth Jacott en Madonna houdt en een travestie-act het ultieme vermaak vindt. Maar ik wil me wel een beetje op mijn gemak voelen. Ik kies er niet voor om apart te zijn maar soms word je er een beetje toe gedwongen - en dan nog: wat maakt het voor jou uit dat er aparte homogelegenheden zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.
Zoals ik al zei, ik erger me nogal aan hun zelfverklaarde apartheid in bepaalde gevallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
En daar gaat het ook om. Ik hou ook niet zo van homotenten omdat er vaak vanuit gegaan wordt dat ik er per definitie van Ruth Jacott en Madonna houdt en een travestie-act het ultieme vermaak vindt. Maar ik wil me wel een beetje op mijn gemak voelen. Ik kies er niet voor om apart te zijn maar soms word je er een beetje toe gedwongen - en dan nog: wat maakt het voor jou uit dat er aparte homogelegenheden zijn?
Ach, dat heb ik ook bij mensen van de trekkertrek feesten of de bejaardenbridgeclub.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik erger me nogal aan hun zelfverklaarde apartheid in bepaalde gevallen.
O, je vergelijkt het met hobbies. Is homo zijn een hobby dan? Denken jullie dan echt alleen maar aan 1 ding, stelletje viezerds?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook bij mensen van de trekkertrek feesten of de bejaardenbridgeclub.
Je komt gelijkgestemden tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
O, je vergelijkt het met hobbies. Is homo zijn een hobby dan? Denken jullie dan echt alleen maar aan 1 ding, stelletje viezerds?
Dit hoor jij natuurlijk veel lieverquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:10 schreef thabit het volgende:
Je hebt van die hetero's die bewust naar homofeesten gaan om hun ruimdenkendheid tentoon te spreiden. Zelf ben ik er 1 keer geweest en om eerlijk te zijn vond ik er geen zak aan, zelden heb ik zulke slechte muziek gehoord.
Mooi... wat is het?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit hoor jij natuurlijk veel liever
http://tinyurl.com/6jf3g
TwentSCHe homo's zijn het ergst. Geen smaak en stijl en geen plassers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Hup, een foute remix en 't Bölke heeft weer een hit.......
Nee, das dan ook de groep die ik oversla hequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
TwentSCHe homo's zijn het ergst. Geen smaak en stijl en geen plassers.![]()
Ik kom nooit in Enschede, stel je voor dat ik DennisMoore tegen het magere lijfje loopquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, das dan ook de groep die ik oversla heIk kom nooit in 't Bölke
Als je zo redeneert kun je ook wel witte en zwarte disco's gaan openen. "Slegs voor blanke", weet je zeker dat je gelijkgestemden tegenkomt. Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's. Gezellig, leve de integratie.quote:
Zoals dark rooms? Raouk Coutinho toenmalig viroloog GG&GD Amsterdam pleit al jaren voor sluiting.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
Voor iedere 'subcultuur' zijn er aparte gelegenheden.
Alsof je dat ziet in de darkroomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, zwarte homo's
Nou nee te horen aan nichterige gilletjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je dat ziet in de darkroom
![]()
je voelt het welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je dat ziet in de darkroom
![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef Darkster het volgende:
[..]
je voelt het wel
Bölke is wel lachen trouwens als alles in de stad sluit en dat nog open is
je wil zeggen dat die er niet zijn? doe je ogen eens open man. in de steden zijn een hoop kroegen waar bijna alleen maar zwarten of blanken komen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's. Gezellig, leve de integratie.
dark rooms zijn geen subcultuurquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef Sater het volgende:
[..]
Zoals dark rooms? Raouk Coutinho toenmalig viroloog GG&GD Amsterdam pleit al jaren voor sluiting.
Speciale tenten voor zwarte homo's, die ook als zodanig geprofileerd worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Prego het volgende:
[..]
je wil zeggen dat die er niet zijn? doe je ogen eens open man. in de steden zijn een hoop kroegen waar bijna alleen maar zwarten of blanken komen...
niet alle gaybars worden zodanig geprofileerd. dat er een regenboogvlag hangt wil zeggen dat ze homo-vriendelijk zijn, niet dat het speciaal bedoelt is voor..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Speciale tenten voor zwarte homo's, die ook als zodanig geprofileerd worden?
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´squote:
Ik ken het niet , maar het klinkt erg genoeg om vrijwillig homo te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´s
Horeca-gelegenheden verschillen al. Verschillende soorten muziek, verschillende leeftijdsdoelgroepen, dit alles trekt bepaald publiek, die ook etnisch kan verschillen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als je zo redeneert kun je ook wel witte en zwarte disco's gaan openen. "Slegs voor blanke", weet je zeker dat je gelijkgestemden tegenkomt. Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's.
Daarom ga ik ook regelmatig naar 'normale hetero cafés'.quote:Gezellig, leve de integratie.
klink klare bullshit... niet elke homo is een albert verlinde (god zij dank)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef JanKort het volgende:
Kun je nagaan hoe erg die homoos zijn, daar krijg je alleen de doorsnee te zien,
Van dat programma staat me alleen die rotkop van Boudewijn, nee Menno bedoel ik, nog voor de geest, plus een geval van een boer'nzoon die door een homo in een blauwe overal in een boerenschuur gepijpt wilde worden onder het kreunen van teksten als "verdomme, wat is dat lekk'r bie de trekk'r".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´s
net als jij ieder wijf aanspreekt of ze met je wil neukenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
Als hetero moet je echt niet naar een homofeest gaan. Volgens mij staat onze ontspoorde medemens, ook wel 'travestieten' genoemd, je al bij de ingang op te wachten, wordt er gelijk aangenomen dat je homo bent waardoor je dus mikpunt van talloze versier ('ff neuken?')-pogingen word en kun je een veilig toiletbezoek wel vergeten.
Geen goede vergelijkingquote:Op maandag 21 maart 2005 20:09 schreef Prego het volgende:
[..]
net als jij ieder wijf aanspreekt of ze met je wil neuken
Je bent er wel eens geweest dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:30 schreef DePresident het volgende:
Zo'n homofeest kun je volgens mij wel een beetje vergelijken met dit topic ( Genaai op parkeerplaatsen ). Volgens mij is het enige doel daar om binnen 30 minuten een wip te scoren.
Nope, want tegen jouw gillen ze altijd NEE, ROT OP, EIKEL, JE BENT LELIJK EN JE STINKTquote:
Nog maar ff herhalen:quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
Als hetero moet je echt niet naar een homofeest gaan. Volgens mij staat onze ontspoorde medemens, ook wel 'travestieten' genoemd, je al bij de ingang op te wachten, wordt er gelijk aangenomen dat je homo bent waardoor je dus mikpunt van talloze versier ('ff neuken?')-pogingen word en kun je een veilig toiletbezoek wel vergeten.
>Kan hier nog aan toevoegen dat ik al die talloze malen dat ik naar de wc moest in een homo-tent ook nog nooit in me kruis ben gegrepen, iemand zijn kruis tegen mijn achterwerk opduwde, iemand zijn tong in mijn bek dauwde of anderzins betast ben, het lijkt er meer op dat jij je eigen opdringerige gedrag dat jij in hetero-tenten naar vrouwen toe ventileert op homo's projecteert, je bent zelf in al je paranoïa bang dat homo's hetzelfde bij JOU zullen doen wat JIJ bij vrouwen doet (iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)quote:Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in die in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen, niet in de tenten in de Reguliersdwarsstraat, niet in die in de Warmoesstraat, niet in het COC, niet in de Roxy, niet in de IT, niet in de Trut, nergens, nooit!!! terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo's gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...
Daarbij is ook de overwegende anus/achterwerk-fixatie altijd heel opvallend bij dit soort 'heteromannetjes, ze noemen tenminste nooit het in hun kruis betast of vol op de mond genomen kunnen worden door een andere vent in een homotent als pontentieel (angst)scenario, tis altijd van "je kont dichtplakken als je in een homoblah blah blah etc." blijkbaar nooit aan gedacht om ook iets om hun leuter te binden (een ijzeren kuisheidsgordel bijvoorbeeld)en hun mond dicht te tapen
Omgekeerd heb ik trouwens nog nooit een homo zo paranoïde gehoord over de vrouwen in een hetero-tent en opmerkingen horen plaatsen als "Heb je dan niet aldoor van die vrouwen die je gezicht tussen hun borsten drukken?" blijkbaar omdat dit voor homo's ook geen verdrongen verlangen is om dat mee te mogen maken...
En veel homo's zijn echt van die bitchesquote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef MasterPeace het volgende:
(iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)
Ik heb het knulletje blijkbaar correct weten te doorgronden en dat raakt hem natuurlijk dus daarom vind ie mij een bitch...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
En veel homo's zijn echt van die bitches
Nee, je hele verhaal slaat op worstquote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik heb het knulletje blijkbaar correct weten te doorgronden en dat raakt hem natuurlijk dus daarom vind ie mij een bitch...
*proest*quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, je hele verhaal slaat op worst(
)
Eensch!! Het valt altijd weer tegen. Alhoewel op Salvation wel mooie exemplaren rondlopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
Sterker nog, op een homofeest zijn er maar weinig kerels door wie ik betast zou willen worden
't Zijn net hetero's.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:09 schreef DePresident het volgende:
Homo's kijken ook alleen maar naar uiterlijk![]()
()
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...
*AHUM*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?quote:
Mwoah... als het ff kan....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:47 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?
Wat is daar mis mee? Ik zou het als een compliment zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:47 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?
Ow ik dacht dat je hetero was met licht-homofobische trekjes, heb een eerdere reactie van je verkeerd gelezen...quote:
Ah jonguh.......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:59 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je hetero was met licht-homofobische trekjes, heb een eerdere reactie van je verkeerd gelezen...
Kort haar, tuinbroek, potig, geen haar op de tanden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:23 schreef Darkster het volgende:
hoe herken je makkelijk of een vrouw lesbo is of niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Kort haar, tuinbroek, potig, geen haar op de tanden.
Ik zou zeggen: organiseer een FOK!Meet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Kom dan een keertje kijken in een COC ofzo, al is het om goede wil te tonenValt allemaal reuze mee
of tegen, voor de apieskijkerds.
Dan is de meet verboden voor homo'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja, dan komt er niemand behalve de hmo-topic mensen.....
Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Nog maar ff herhalen:
[..]
>Kan hier nog aan toevoegen dat ik al die talloze malen dat ik naar de wc moest in een homo-tent ook nog nooit in me kruis ben gegrepen, iemand zijn kruis tegen mijn achterwerk opduwde, iemand zijn tong in mijn bek dauwde of anderzins betast ben, het lijkt er meer op dat jij je eigen opdringerige gedrag dat jij in hetero-tenten naar vrouwen toe ventileert op homo's projecteert, je bent zelf in al je paranoïa bang dat homo's hetzelfde bij JOU zullen doen wat JIJ bij vrouwen doet (iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)
Beide verhalen zijn door niemand controleerbaar. Persoonlijk vind ik beide verhalen wel bijzonder ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat iemand tijdens openingstijden in het midden van een kroeg/disco verkracht wordt, zonder dat iemand ingrijpt. Om het -zoals jij nu doet- te presenteren als iets wat maandelijks in een homokroeg gebeurt, is absurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...
Van een oude vriend van mij die in TheMac (groningen) heeft gewerkt heb ik wel hele andere verhalen gehoord. Zoals een gast die iemand pillen gevoerd heeft en daarna in het midden van de zaak hem uitgebreid verkracht heeft. Hebben ze nog jaren lol over lopen maken met die jongen. Ik kan mij dit nog goed herrinneren, omdat toen ik dit verhaaltje van die vriend hoorde ik behoorlijk kwaad werd dat de dader daar na de verkrachting blijkbaar gewoon binnen in de zaak kwam. Het goede van de zaak was dat ze na twee jaar toch nog de dader uit de zaak hebben gezet omdat die vriend toch nog maar eens een keer met de baas er over heeft gehad.
Kan me ook nog een geval herrinneren dat toen we met een groep uit gingen, we in een homo tent kwamen. Een van mijn vrienden die eventjes bier ging halen maar liefst 3 maal in de kont werd geknepen terwijl de afstand tussen de bar en de tafel waar we zaten echt niet meer was dan 5 meter.
Ik ben de eerste om te roepen dat er veel te veel labiele homo's zijn. Zo vind ik het zelf bijzonder opvallend dat ik één van de weinigen in het homoseksuele deel van mijn vriendenkring ben, die nog nooit aan de anti-depressiva en meer van dat soort shit is geweest. en aangezien labiele mensen te veel energie kosten, beperkt mij dat aanzienlijk in mijn partnerkeuzequote:Maar natuurlijk in een homo bar word je natuurlijk nooit lastig gevallen want homos zijn heilig...
![]()
Ja...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont? En kijken vrouwen je constant geil aan?
Mischien zijn er op het fok TheMac bezoekers die zich dat kunnen herrineren. Het is nog altijd controleerbaarder dan gasten die zeggen dat ze al 15 jaar nog nooit betast zijn, en het nog nooit gemekt hebben bij andere homos. Dat zijn pas bijzonder ongeloofwaardigde verhalenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:25 schreef Tarak het volgende:
Beide verhalen zijn door niemand controleerbaar.
Ik heb het hier over 1 geval die ik ken. Dat maandelijks vezin je er zelf bij! Maar ik kan het nog wel sterker vertellen, Hij werd zelf opgehangen in een soort SM hangtuig volgen die vriend, of hoe het ook mag heten.quote:Persoonlijk vind ik beide verhalen wel bijzonder ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat iemand tijdens openingstijden in het midden van een kroeg/disco verkracht wordt, zonder dat iemand ingrijpt. Om het -zoals jij nu doet- te presenteren als iets wat maandelijks in een homokroeg gebeurt, is absurd.
Ik heb nog nooit last gehad van opdringerige homos in nederland. De reden dat ze het deden was omdat hij er eigenlijk er wel uitziet als een homo in de kast, en dat ze hem een beetje aan het uit testen waren.quote:Verhalen van heteromannen die opscheppen over de sjans die ze van homo's zouden hebben, heb ik iets te vaak gehoord om nog serieus te nemen.
Ben jij wel zo labiel dan, ben genoeg stabiele homos in mijn leven tegen gekomen. Alleen de meenste rel nichten zijn zwaar labiel, zoals mastepeace met zijn enorme gejank.quote:Ik ben de eerste om te roepen dat er veel te veel labiele homo's zijn. Zo vind ik het zelf bijzonder opvallend dat ik één van de weinigen in het homoseksuele deel van mijn vriendenkring ben, die nog nooit aan de anti-depressiva en meer van dat soort shit is geweest. en aangezien labiele mensen te veel energie kosten, beperkt mij dat aanzienlijk in mijn partnerkeuze![]()
![]()
Anderzijds is er een veel minder agressieve sfeer in homokroegen dan in heterokroegen en ik denk inderdaad dat vrouwen in een heterokroeg meer lastig gevallen worden dan mannen in een homokroeg.
WACHT! Ik probeer het te begrijpen. Een heumeau in de kast ziet er dus normaal uit... en een heaumeau uit de kast, die dus voornamelijk zo'n cafe bezoekt, dat is zo'n typische 'Gay-Parade-heaumeau'? Of begrijp ik het verkeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Monus het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van opdringerige homos in nederland. De reden dat ze het deden was omdat hij er eigenlijk er wel uitziet als een homo in de kast, en dat ze hem een beetje aan het uit testen waren.
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou, een homo die de kast uit is, verandert ZO erg inene, dat het een atoomreactie lijkt
Mja dat is wel weer zo, dat gebeurt door grote dikke homo's met een zweep in leer of rubber die streng controleren of er niemand naast de pot pistquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:17 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens..... 't schijnt dat jij d'r ook wel mag zijn?
quote:Op zondag 27 maart 2005 03:19 schreef Waxxer het volgende:
Een foto die ik heb gekregen zegt dat....
De Mol van het homoholquote:Op zondag 27 maart 2005 03:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wie heeft dat beeldmateriaal gelekt dan?![]()
Echt. Ik cam nooit meerquote:Op zondag 27 maart 2005 03:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Mol van het homohol......... een anonieme bron
ik ga snel slapenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:35 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeeellll, heeeeeeellll erg....... echt dat je zegt, nounounounou.... Tja, dat zit bij ons nu eenmaal in de genen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Monus het volgende:
Ik heb het hier over 1 geval die ik ken. Dat maandelijks vezin je er zelf bij! Maar ik kan het nog wel sterker vertellen, Hij werd zelf opgehangen in een soort SM hangtuig volgen die vriend, of hoe het ook mag heten.
quote:Ben jij wel zo labiel dan
Tegenkomen is iets anders, dan er een relatie mee hebben.quote:, ben genoeg stabiele homos in mijn leven tegen gekomen.
Is masterpeace dan een relnicht? Ik zie jou wel altijd janken in homotopics, maakt jou dat een relhetero?quote:Alleen de meenste rel nichten zijn zwaar labiel, zoals mastepeace met zijn enorme gejank.
Gelukkig niet, anders zou je er nooit meer stiekem seksuele handelingen met een partner naar keuze kunnen verrichten.quote:
Ik ben het maar 1 keer tegen gekomen, Predo. 1 keer is niet veel maar ik ben ook niet veel in homo barren geweest en het is zeker 5 jaar geleden dat ik voor het laast in een homo bar was.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:00 schreef Prego het volgende:
@monus: je verhalen klinken vervelend maar wel een beetje ongeloofwaardig.. ik ben toen ik nog wel eens in een gaybar kwam, nog nooit ongewenst of onzedelijk betast.. en ik ken er meer die daar geen ;ast van hebben.. er zullen wel extremen zijn maar typisch dat het dan in jou vriendengroep veel voorkomt/ is voorgekomen..
Nooit binnen geweest, maar aan de muziek je buiten hoorde leek het mij een kroeg voor boeren.quote:Op zondag 27 maart 2005 04:16 schreef Tarak het volgende:Wat voor kroeg is dat in vredesnaam dat er SM hangtuig hangt? Is het geen bordeel of zo, dat het bij een act hoorde?
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:36 schreef Monus het volgende:
Ik ben het maar 1 keer tegen gekomen, Predo. 1 keer is niet veel maar ik ben ook niet veel in homo barren geweest en het is zeker 5 jaar geleden dat ik voor het laast in een homo bar was.
Ik denk dat in nederland heel weinig vrouwen worden betast in 'normale' gelegenheden. Ik ben het bijna nooit tegen gekomen in de barren waar ik kwam.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.
Waar denk je komt het gebruik vrouwelijk knietje in mannenkruis vandaan?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.
Nu je er toch bent, kan je uitleggen wat dit betekent?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Sater het volgende:
Hetero's en homo's tot homonimen verklaard?
Penisnijdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef Sater het volgende:
[..]
Waar denk je komt het gebruik vrouwelijk knietje in mannenkruis vandaan?![]()
maar wel vaak dat een hetero door een man werd betast terwijl je maar 1x in een homobar bent geweestquote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben het bijna nooit tegen gekomen in de barren waar ik kwam.
Homoniem, een woord dat meerdere betekenissen heeft. Vergelijk met synoniem, twee of meer woorden met dezelfde betekenis.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kan je uitleggen wat dit betekent?
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homoniem, een woord dat meerdere betekenissen heeft. Vergelijk met synoniem, twee of meer woorden met dezelfde betekenis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee. Monus, kijk eens wat mij nou gebeurde toen ik als hetero naar een gayclub ging.
http://tinyurl.com/5kzwc
Heee. Pietje, als homo bent, hoe kan je dan als een hetero naar een gayclub gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee. Monus, kijk eens wat mij nou gebeurde toen ik als hetero naar een gayclub ging.
http://tinyurl.com/5kzwc
Had me heel hetero aangekleed, en gedroeg me heeeel hetero.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Heee. Pietje, als homo bent, hoe kan je dan als een hetero naar een gayclub gaan?
Pardon?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel vrnl die uit mijn generatie of ouder, jongere gasten van pak'm beet 18 á 20 jaar die zijn vaak nog wel aantrekkelijk tegenwoordig, zeker vergeleken met de 18 á 20 jarigen waartussen ik leefde toen ik zelf die leeftijd had (maar dat zijn nu dus die lelijkerds van over de 30). Punt is dat ik niet val op zulke jonkies en er weinig gemeenschappelijks mee heb...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!
of wordt lesbisch of zeur nietquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!
Ik zou er lesbisch van worden!
Ja? Was het een flinke ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had me heel hetero aangekleed, en gedroeg me heeeel hetero.
Het spijt me, maar die met een mooie zuidelijke onnederlandse inslag mogen er wel zijn, maar die platvloerse, uitgestreken, onverschillige, zombie-achtige dode krentenogen bevattende deegballerige noord-west nederlandse polderklei-koppen kunnen mij niet behagen. Als je dat lekker vindt, mankeer je wat aan je goede smaak.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:02 schreef Prego het volgende:
[..]
of wordt lesbisch of zeur niet
er zit best wat lekker tussen in NL
wat?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:55 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
platvloerse, uitgestreken, onverschillige, zombie-achtige dode krentenogen bevattende deegballerige noord-west nederlandse polderklei-koppen kunnen mij niet behagen.
dat heb ik al gedaanquote:Maar even buiten dit: wat kom je eigenlijk melden?
[reclame]quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:31 schreef Olaf56 het volgende:
Zit er op deze site trouwens geen homodeel? Vergeef me, maar ik ben vandaag pas geregistreerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |