dark rooms zijn geen subcultuurquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:26 schreef Sater het volgende:
[..]
Zoals dark rooms? Raouk Coutinho toenmalig viroloog GG&GD Amsterdam pleit al jaren voor sluiting.
Speciale tenten voor zwarte homo's, die ook als zodanig geprofileerd worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:57 schreef Prego het volgende:
[..]
je wil zeggen dat die er niet zijn? doe je ogen eens open man. in de steden zijn een hoop kroegen waar bijna alleen maar zwarten of blanken komen...
niet alle gaybars worden zodanig geprofileerd. dat er een regenboogvlag hangt wil zeggen dat ze homo-vriendelijk zijn, niet dat het speciaal bedoelt is voor..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Speciale tenten voor zwarte homo's, die ook als zodanig geprofileerd worden?
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´squote:
Ik ken het niet , maar het klinkt erg genoeg om vrijwillig homo te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´s
Horeca-gelegenheden verschillen al. Verschillende soorten muziek, verschillende leeftijdsdoelgroepen, dit alles trekt bepaald publiek, die ook etnisch kan verschillen ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Als je zo redeneert kun je ook wel witte en zwarte disco's gaan openen. "Slegs voor blanke", weet je zeker dat je gelijkgestemden tegenkomt. Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's.
Daarom ga ik ook regelmatig naar 'normale hetero cafés'.quote:Gezellig, leve de integratie.
klink klare bullshit... niet elke homo is een albert verlinde (god zij dank)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef JanKort het volgende:
Kun je nagaan hoe erg die homoos zijn, daar krijg je alleen de doorsnee te zien,
Van dat programma staat me alleen die rotkop van Boudewijn, nee Menno bedoel ik, nog voor de geest, plus een geval van een boer'nzoon die door een homo in een blauwe overal in een boerenschuur gepijpt wilde worden onder het kreunen van teksten als "verdomme, wat is dat lekk'r bie de trekk'r".quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar Sex voor de buch keek denk ik altijd, die zijn echt ziek die hetero´s
net als jij ieder wijf aanspreekt of ze met je wil neukenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
Als hetero moet je echt niet naar een homofeest gaan. Volgens mij staat onze ontspoorde medemens, ook wel 'travestieten' genoemd, je al bij de ingang op te wachten, wordt er gelijk aangenomen dat je homo bent waardoor je dus mikpunt van talloze versier ('ff neuken?')-pogingen word en kun je een veilig toiletbezoek wel vergeten.
Geen goede vergelijkingquote:Op maandag 21 maart 2005 20:09 schreef Prego het volgende:
[..]
net als jij ieder wijf aanspreekt of ze met je wil neuken
Je bent er wel eens geweest dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:30 schreef DePresident het volgende:
Zo'n homofeest kun je volgens mij wel een beetje vergelijken met dit topic ( Genaai op parkeerplaatsen ). Volgens mij is het enige doel daar om binnen 30 minuten een wip te scoren.
Nope, want tegen jouw gillen ze altijd NEE, ROT OP, EIKEL, JE BENT LELIJK EN JE STINKTquote:
Nog maar ff herhalen:quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DePresident het volgende:
Als hetero moet je echt niet naar een homofeest gaan. Volgens mij staat onze ontspoorde medemens, ook wel 'travestieten' genoemd, je al bij de ingang op te wachten, wordt er gelijk aangenomen dat je homo bent waardoor je dus mikpunt van talloze versier ('ff neuken?')-pogingen word en kun je een veilig toiletbezoek wel vergeten.
>Kan hier nog aan toevoegen dat ik al die talloze malen dat ik naar de wc moest in een homo-tent ook nog nooit in me kruis ben gegrepen, iemand zijn kruis tegen mijn achterwerk opduwde, iemand zijn tong in mijn bek dauwde of anderzins betast ben, het lijkt er meer op dat jij je eigen opdringerige gedrag dat jij in hetero-tenten naar vrouwen toe ventileert op homo's projecteert, je bent zelf in al je paranoïa bang dat homo's hetzelfde bij JOU zullen doen wat JIJ bij vrouwen doet (iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)quote:Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in die in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen, niet in de tenten in de Reguliersdwarsstraat, niet in die in de Warmoesstraat, niet in het COC, niet in de Roxy, niet in de IT, niet in de Trut, nergens, nooit!!! terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo's gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...
Daarbij is ook de overwegende anus/achterwerk-fixatie altijd heel opvallend bij dit soort 'heteromannetjes, ze noemen tenminste nooit het in hun kruis betast of vol op de mond genomen kunnen worden door een andere vent in een homotent als pontentieel (angst)scenario, tis altijd van "je kont dichtplakken als je in een homoblah blah blah etc." blijkbaar nooit aan gedacht om ook iets om hun leuter te binden (een ijzeren kuisheidsgordel bijvoorbeeld)en hun mond dicht te tapen
Omgekeerd heb ik trouwens nog nooit een homo zo paranoïde gehoord over de vrouwen in een hetero-tent en opmerkingen horen plaatsen als "Heb je dan niet aldoor van die vrouwen die je gezicht tussen hun borsten drukken?" blijkbaar omdat dit voor homo's ook geen verdrongen verlangen is om dat mee te mogen maken...
En veel homo's zijn echt van die bitchesquote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef MasterPeace het volgende:
(iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |