Zoals ik al zei, ik erger me nogal aan hun zelfverklaarde apartheid in bepaalde gevallen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef SCH het volgende:
[..]
En daar gaat het ook om. Ik hou ook niet zo van homotenten omdat er vaak vanuit gegaan wordt dat ik er per definitie van Ruth Jacott en Madonna houdt en een travestie-act het ultieme vermaak vindt. Maar ik wil me wel een beetje op mijn gemak voelen. Ik kies er niet voor om apart te zijn maar soms word je er een beetje toe gedwongen - en dan nog: wat maakt het voor jou uit dat er aparte homogelegenheden zijn?
Ach, dat heb ik ook bij mensen van de trekkertrek feesten of de bejaardenbridgeclub.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik erger me nogal aan hun zelfverklaarde apartheid in bepaalde gevallen.
O, je vergelijkt het met hobbies. Is homo zijn een hobby dan? Denken jullie dan echt alleen maar aan 1 ding, stelletje viezerds?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook bij mensen van de trekkertrek feesten of de bejaardenbridgeclub.
Je komt gelijkgestemden tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
O, je vergelijkt het met hobbies. Is homo zijn een hobby dan? Denken jullie dan echt alleen maar aan 1 ding, stelletje viezerds?
Dit hoor jij natuurlijk veel lieverquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:10 schreef thabit het volgende:
Je hebt van die hetero's die bewust naar homofeesten gaan om hun ruimdenkendheid tentoon te spreiden. Zelf ben ik er 1 keer geweest en om eerlijk te zijn vond ik er geen zak aan, zelden heb ik zulke slechte muziek gehoord.
Mooi... wat is het?quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit hoor jij natuurlijk veel liever
http://tinyurl.com/6jf3g
TwentSCHe homo's zijn het ergst. Geen smaak en stijl en geen plassers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:16 schreef Waxxer het volgende:
Hup, een foute remix en 't Bölke heeft weer een hit.......
Nee, das dan ook de groep die ik oversla hequote:Op donderdag 17 maart 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
TwentSCHe homo's zijn het ergst. Geen smaak en stijl en geen plassers.![]()
Ik kom nooit in Enschede, stel je voor dat ik DennisMoore tegen het magere lijfje loopquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, das dan ook de groep die ik oversla heIk kom nooit in 't Bölke
Als je zo redeneert kun je ook wel witte en zwarte disco's gaan openen. "Slegs voor blanke", weet je zeker dat je gelijkgestemden tegenkomt. Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's. Gezellig, leve de integratie.quote:
Zoals dark rooms? Raouk Coutinho toenmalig viroloog GG&GD Amsterdam pleit al jaren voor sluiting.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
Voor iedere 'subcultuur' zijn er aparte gelegenheden.
Alsof je dat ziet in de darkroomquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, zwarte homo's
Nou nee te horen aan nichterige gilletjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je dat ziet in de darkroom
![]()
je voelt het welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je dat ziet in de darkroom
![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef Darkster het volgende:
[..]
je voelt het wel
Bölke is wel lachen trouwens als alles in de stad sluit en dat nog open is
je wil zeggen dat die er niet zijn? doe je ogen eens open man. in de steden zijn een hoop kroegen waar bijna alleen maar zwarten of blanken komen...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Of nog beter, aparte tenten voor witte homo's, witte hetero's, zwarte homo's en zwarte hetero's. Gezellig, leve de integratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |