Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:02 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Nog maar ff herhalen:
[..]
>Kan hier nog aan toevoegen dat ik al die talloze malen dat ik naar de wc moest in een homo-tent ook nog nooit in me kruis ben gegrepen, iemand zijn kruis tegen mijn achterwerk opduwde, iemand zijn tong in mijn bek dauwde of anderzins betast ben, het lijkt er meer op dat jij je eigen opdringerige gedrag dat jij in hetero-tenten naar vrouwen toe ventileert op homo's projecteert, je bent zelf in al je paranoïa bang dat homo's hetzelfde bij JOU zullen doen wat JIJ bij vrouwen doet (iets wat je waarschijnlijk pas aandurft als je ladderzat bent, pathetisch kleinburgelijk heeterauwtje dat je er bent!)
Beide verhalen zijn door niemand controleerbaar. Persoonlijk vind ik beide verhalen wel bijzonder ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat iemand tijdens openingstijden in het midden van een kroeg/disco verkracht wordt, zonder dat iemand ingrijpt. Om het -zoals jij nu doet- te presenteren als iets wat maandelijks in een homokroeg gebeurt, is absurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...
Van een oude vriend van mij die in TheMac (groningen) heeft gewerkt heb ik wel hele andere verhalen gehoord. Zoals een gast die iemand pillen gevoerd heeft en daarna in het midden van de zaak hem uitgebreid verkracht heeft. Hebben ze nog jaren lol over lopen maken met die jongen. Ik kan mij dit nog goed herrinneren, omdat toen ik dit verhaaltje van die vriend hoorde ik behoorlijk kwaad werd dat de dader daar na de verkrachting blijkbaar gewoon binnen in de zaak kwam. Het goede van de zaak was dat ze na twee jaar toch nog de dader uit de zaak hebben gezet omdat die vriend toch nog maar eens een keer met de baas er over heeft gehad.
Kan me ook nog een geval herrinneren dat toen we met een groep uit gingen, we in een homo tent kwamen. Een van mijn vrienden die eventjes bier ging halen maar liefst 3 maal in de kont werd geknepen terwijl de afstand tussen de bar en de tafel waar we zaten echt niet meer was dan 5 meter.
Ik ben de eerste om te roepen dat er veel te veel labiele homo's zijn. Zo vind ik het zelf bijzonder opvallend dat ik één van de weinigen in het homoseksuele deel van mijn vriendenkring ben, die nog nooit aan de anti-depressiva en meer van dat soort shit is geweest. en aangezien labiele mensen te veel energie kosten, beperkt mij dat aanzienlijk in mijn partnerkeuzequote:Maar natuurlijk in een homo bar word je natuurlijk nooit lastig gevallen want homos zijn heilig...
![]()
Ja...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont? En kijken vrouwen je constant geil aan?
Mischien zijn er op het fok TheMac bezoekers die zich dat kunnen herrineren. Het is nog altijd controleerbaarder dan gasten die zeggen dat ze al 15 jaar nog nooit betast zijn, en het nog nooit gemekt hebben bij andere homos. Dat zijn pas bijzonder ongeloofwaardigde verhalenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:25 schreef Tarak het volgende:
Beide verhalen zijn door niemand controleerbaar.
Ik heb het hier over 1 geval die ik ken. Dat maandelijks vezin je er zelf bij! Maar ik kan het nog wel sterker vertellen, Hij werd zelf opgehangen in een soort SM hangtuig volgen die vriend, of hoe het ook mag heten.quote:Persoonlijk vind ik beide verhalen wel bijzonder ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat iemand tijdens openingstijden in het midden van een kroeg/disco verkracht wordt, zonder dat iemand ingrijpt. Om het -zoals jij nu doet- te presenteren als iets wat maandelijks in een homokroeg gebeurt, is absurd.
Ik heb nog nooit last gehad van opdringerige homos in nederland. De reden dat ze het deden was omdat hij er eigenlijk er wel uitziet als een homo in de kast, en dat ze hem een beetje aan het uit testen waren.quote:Verhalen van heteromannen die opscheppen over de sjans die ze van homo's zouden hebben, heb ik iets te vaak gehoord om nog serieus te nemen.
Ben jij wel zo labiel dan, ben genoeg stabiele homos in mijn leven tegen gekomen. Alleen de meenste rel nichten zijn zwaar labiel, zoals mastepeace met zijn enorme gejank.quote:Ik ben de eerste om te roepen dat er veel te veel labiele homo's zijn. Zo vind ik het zelf bijzonder opvallend dat ik één van de weinigen in het homoseksuele deel van mijn vriendenkring ben, die nog nooit aan de anti-depressiva en meer van dat soort shit is geweest. en aangezien labiele mensen te veel energie kosten, beperkt mij dat aanzienlijk in mijn partnerkeuze![]()
![]()
Anderzijds is er een veel minder agressieve sfeer in homokroegen dan in heterokroegen en ik denk inderdaad dat vrouwen in een heterokroeg meer lastig gevallen worden dan mannen in een homokroeg.
WACHT! Ik probeer het te begrijpen. Een heumeau in de kast ziet er dus normaal uit... en een heaumeau uit de kast, die dus voornamelijk zo'n cafe bezoekt, dat is zo'n typische 'Gay-Parade-heaumeau'? Of begrijp ik het verkeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Monus het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van opdringerige homos in nederland. De reden dat ze het deden was omdat hij er eigenlijk er wel uitziet als een homo in de kast, en dat ze hem een beetje aan het uit testen waren.
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou, een homo die de kast uit is, verandert ZO erg inene, dat het een atoomreactie lijkt
Mja dat is wel weer zo, dat gebeurt door grote dikke homo's met een zweep in leer of rubber die streng controleren of er niemand naast de pot pistquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:17 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens..... 't schijnt dat jij d'r ook wel mag zijn?
quote:Op zondag 27 maart 2005 03:19 schreef Waxxer het volgende:
Een foto die ik heb gekregen zegt dat....
De Mol van het homoholquote:Op zondag 27 maart 2005 03:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wie heeft dat beeldmateriaal gelekt dan?![]()
Echt. Ik cam nooit meerquote:Op zondag 27 maart 2005 03:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Mol van het homohol......... een anonieme bron
ik ga snel slapenquote:Op zondag 27 maart 2005 03:35 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeeellll, heeeeeeellll erg....... echt dat je zegt, nounounounou.... Tja, dat zit bij ons nu eenmaal in de genen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Monus het volgende:
Ik heb het hier over 1 geval die ik ken. Dat maandelijks vezin je er zelf bij! Maar ik kan het nog wel sterker vertellen, Hij werd zelf opgehangen in een soort SM hangtuig volgen die vriend, of hoe het ook mag heten.
quote:Ben jij wel zo labiel dan
Tegenkomen is iets anders, dan er een relatie mee hebben.quote:, ben genoeg stabiele homos in mijn leven tegen gekomen.
Is masterpeace dan een relnicht? Ik zie jou wel altijd janken in homotopics, maakt jou dat een relhetero?quote:Alleen de meenste rel nichten zijn zwaar labiel, zoals mastepeace met zijn enorme gejank.
Gelukkig niet, anders zou je er nooit meer stiekem seksuele handelingen met een partner naar keuze kunnen verrichten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |