Bron: teletekst NOSquote:Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."Hij schat dat 25
procent van zijn bezoekers hetero is.
De gemengde feesten zijn zo populair
omdat homo's steeds vaker samen met hun
heteroseksuele vrienden en vriendinnen
willen stappen.Hetero's op hun beurt
roemen de relaxte sfeer op de feesten.
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont? En kijken vrouwen je constant geil aan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Ben het uitgaan waar matten een soort vast ritueel is van bepaalde mensen best wel zat eigenlijk.
Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont?
Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseerquote:En kijken vrouwen je constant geil aan?
die mensen zitten ook totaal niet op iemand als jij te wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in die in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen, niet in de tenten in de Reguliersdwarsstraat, niet in die in de Warmoesstraat, niet in het COC, niet in de Roxy, niet in de IT, niet in de Trut, nergens, nooit!!! terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo's gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:51 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo`s gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...
Het valt me verder ook altijd op dat het voornamelijk een anus-fixatie betreft van dit soort hetero-mannetjes want ik hoor ze nooit over het `angst-beeld` om in een homotent in hun kruis betast of vol op de mond genomen te worden door een andere gozer, heel typisch...
Mwaoh, ken die film (geloof ik niet) maar klinkt als een typische VPRO vrijdagnacht-film waarvan ik heel sterk het vermoeden heb dat de gemiddelde heeterau-Jan-uit-de-polder en heeterau-Harry-uit-de-pauperbuurt daar niet naar kijken, de gemiddelde homo kijkt niet eens naar dergelijke filmsquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".
Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
De meesten zijn met 19 nog niet uit de kastquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:14 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!
Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij. Feesten alleen voor bepaalde groepen mensen is een beetje raar in deze maatschappij, bijna het zelfde als wanneer homos geweigerd zuoden worden in niet homo bars.
in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij.
Waarom zou een homo een hetero willen versieren?quote:Op maandag 14 maart 2005 07:40 schreef DennisMoore het volgende:
Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he?.
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:49 schreef Prego het volgende:
in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
Omdat je dat aan de buitenkant vaak niet kunt zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:56 schreef Monus het volgende:
Waarom zou een homo een hetero willen versieren?
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.quote:Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
het is alleen wel zo dat als je in die "geen hetero gelegenheid" als jongen met een meisje staat te zoenen er geen haan of hen naar kraait, maar wanneer je als jongen een jongen zoent, de reacties niet van de lucht zullen zijn, hetgeen de " geen hetero-gelegenheid" feitelijk puntje bij paaltje een hetero gelegenheid maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
Of je gaat naar de verkeerde heterogelegenheden.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.
Jan van Wijngaarden [dir.geest. gez. dienst. Asd.] stelt in woorden van gelijke strekking: " Via de Algemene Politie Verordening [APV] zouden gemeents seks tijdens openbare bijeenkomsten moeten verbieden." Ah, besloten vergaderingen daargelaten, zijn alle overheidsbijeenkomsten openbaar. Versta en begrijp ik goed:de brave Jan stelt dat politici niet meer bij elkaar in de kont kunnen en mogen kruipen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:54 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.
Het zal ook wel enorm van de club afhangen...
[..]
Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseer![]()
Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
En ik kan er inderdaad zoals milagro zegt, mijn vriend een zoen geven zonder angstig om me heen te hoeven kijken.
Of in Hoog Catharijne, of op de Steenweg of op het Neude.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?
dat zegt hij leuk, maar is de kans dat er een homsexuele vrouw een homobar binnenwandeld niet relatief groot in vergelijking met een normale bar?quote:Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."
Neuken??? Ik ben een prachtexemplaarquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhh is SCH er óóóók zo eentje??? Zo eentje die eeehhhh.... die eehhhhh....???![]()
![]()
Ook weer geregeldquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja graag! Ik heb jou nog niet gehad, dus ik zou zeggen: mijn idee!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook weer geregeld![]()
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Verder nog tips, qua users?
Ik moet zeggen, je hebt wel creativiteit in je met al je 'everything you always wanted to know about sex but were afraid to ask'-uitschieters.......quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
-
Het is meer andersom in mijn optiek hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
OT: goede zaak dat het steeds meer de gemengde kant opgaat. Al die nichterige zelfsegregatie is nergens goed voor.
Explain?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer andersom in mijn optiek hoor.
Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.quote:
Die eerste zin lijkt me niet helemaal consistent. Maar wat ik bedoel is: niet van die tenten waar het min of meer besloten homo-gericht is. Kijk, dat die discotheken over het algemeen hetero-gericht zijn is statistisch gezien logisch, er zijn nou eenmaal meer hetero's dan homo's. Maar het wordt niet geprofileerd als pure hetero-tent zoals je dat wel vaak ziet bij homo-tenten. Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.
En ook niet in tenten waar alleen homomannen komen trouwens. Ik vind de plekken waar het gemengd is, waar de omgang redeiljk vrij is en zo, het prettigst. Maar dat is soms even zoeken.
En daar gaat het ook om. Ik hou ook niet zo van homotenten omdat er vaak vanuit gegaan wordt dat ik er per definitie van Ruth Jacott en Madonna houdt en een travestie-act het ultieme vermaak vindt. Maar ik wil me wel een beetje op mijn gemak voelen. Ik kies er niet voor om apart te zijn maar soms word je er een beetje toe gedwongen - en dan nog: wat maakt het voor jou uit dat er aparte homogelegenheden zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |