abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25443095
quote:
Hetero's vaker naar homofeesten

ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.

"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."Hij schat dat 25
procent van zijn bezoekers hetero is.

De gemengde feesten zijn zo populair
omdat homo's steeds vaker samen met hun
heteroseksuele vrienden en vriendinnen
willen stappen.Hetero's op hun beurt
roemen de relaxte sfeer op de feesten.
Bron: teletekst NOS

Het ís wel zo, dat de sfeer veel relaxter is, afgezien van het feit of je er tegen kunt dat er ook prototype nichten om je heen lopen.... Maar vechten enz enz komt er praktisch nooit voor. Maar wel typisch dat dit het nieuws haalt. En dan moet de komkommertijd nog komen!
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:47:52 #2
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25443267
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Ben het uitgaan waar matten een soort vast ritueel is van bepaalde mensen best wel zat eigenlijk.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25443302
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Lijkt mij ook wel wat, maar heb je dan niet aldoor van die kerels die in je kont knijpen?
Ben het uitgaan waar matten een soort vast ritueel is van bepaalde mensen best wel zat eigenlijk.
Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont? En kijken vrouwen je constant geil aan?
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:54:33 #4
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25443349
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:

Nou, knijpen vrouwen jou constant in je kont?
Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.
Het zal ook wel enorm van de club afhangen...
quote:
En kijken vrouwen je constant geil aan?
Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseer
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25443565
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door NorthernStar op 13-03-2005 03:56:50 ]
pi_25443917
Éen keer bij een homofeest geweest, omdat een vriend (homo) zijn verjaardag daar ging vieren. Niet mijn soort feesten, maar wel een meid aan de haak toendertijd geslagen

Om één keer gedaan te hebben is wel leuk, mijn schatting was dat 10% he was en 90% ho
pi_25444091
Veel van mijn hetero-vrienden gaan naar de Kiss Kiss Club die hier (twee-?)maandelijks is en soortgelijke feesten. Klopt dus wel, ik gok ook wel op iets van 25% hetero's onder het publiek.
Zelf ga ik nooit, want ze hebben daar altijd zo'n kutmuziek.
pi_25444143
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
die mensen zitten ook totaal niet op iemand als jij te wachten

[ Bericht 30% gewijzigd door NorthernStar op 13-03-2005 03:57:04 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:51:06 #9
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25447895
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in die in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen, niet in de tenten in de Reguliersdwarsstraat, niet in die in de Warmoesstraat, niet in het COC, niet in de Roxy, niet in de IT, niet in de Trut, nergens, nooit!!! terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo's gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...

Daarbij is ook de overwegende anus/achterwerk-fixatie altijd heel opvallend bij dit soort 'heteromannetjes, ze noemen tenminste nooit het in hun kruis betast of vol op de mond genomen kunnen worden door een andere vent in een homotent als pontentieel (angst)scenario, tis altijd van "je kont dichtplakken als je in een homoblah blah blah etc." blijkbaar nooit aan gedacht om ook iets om hun leuter te binden (een ijzeren kuisheidsgordel bijvoorbeeld)en hun mond dicht te tapen

Omgekeerd heb ik trouwens nog nooit een homo zo paranoïde gehoord over de vrouwen in een hetero-tent en opmerkingen horen plaatsen als "Heb je dan niet aldoor van die vrouwen die je gezicht tussen hun borsten drukken?" blijkbaar omdat dit voor homo's ook geen verdrongen verlangen is om dat mee te mogen maken...

[ Bericht 14% gewijzigd door MasterPeace op 10-03-2005 00:32:51 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:05:07 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25448223
Och, waarom niet, als het gezellig is. Er zijn echter ook tenten die zodanig op seks gericht zijn dat je je er als hetero niet prettig voelt. Of misschien wel als persoon niet, want een heterotent met dezelfde inslag zou ik ook niets vinden.
Vampire Romance O+
pi_25448311
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:51 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

Goh, ik heb in al die 15 jaar dat ik frequent ben uitgeweest in de Amsterdamse homoscene (en zo nu en dan in andere plaatsen) nog nooit meegemaakt dat ik door een andere gozer in mijn kont ben geknepen terwijl ik er toch niet onaantrekkelijk uitzie, integendeel. Ook heb ik nog nooit van andere homo`s gehoord dat zij wel eens in hun kont werden geknepen in een homotent, hoe dit hysterische waanidee toch post heeft gevat bij bepaalde hetero-mannetjes is me een raadsel, tenzij dit een soort verdrongen verlangen uit hun eigen innerlijk betreft wat ze op openlijke homo`s projecteren, than it makes more sense...

Het valt me verder ook altijd op dat het voornamelijk een anus-fixatie betreft van dit soort hetero-mannetjes want ik hoor ze nooit over het `angst-beeld` om in een homotent in hun kruis betast of vol op de mond genomen te worden door een andere gozer, heel typisch...
Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:47:15 #12
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25450449
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Het komt wellicht door films als Taxi zum kloo, waar toch wel een heel vreemd beeld wordt geschetst, verder vertellen mensen elkaar graag wild-west verhalen. Het meeste komt gewoon neer op borrelpraat. Verder ben ik van mening dat bepaalde onderdelen van de scene bijdragen aan een verkeerde beeldvorming, ik denk even aan de gay-parade in Amsterdam, tuurlijk zie je daar maar een beperkt gedeelte van homofiel Nederland, maar het publiek vertaalt dat nou eenmaal erg gemakkelijk naar:"Zie je wel, het zijn allemaal vieze ruigpoten".
Mwaoh, ken die film (geloof ik niet) maar klinkt als een typische VPRO vrijdagnacht-film waarvan ik heel sterk het vermoeden heb dat de gemiddelde heeterau-Jan-uit-de-polder en heeterau-Harry-uit-de-pauperbuurt daar niet naar kijken, de gemiddelde homo kijkt niet eens naar dergelijke films

wat je andere voorbeelden betreft heb je deels gelijk, maar ik heb niet het idee dat er buiten het frivole decadente gedrag van sommmige homo's onderling op zo'n gay-parade er ook wel eens een hetero-toeschouwer bij zo'n evenement in de kont word geknepen door een over-assertieve homosexueel die zichzelf niet meer in de hand heeft
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:49:38 #13
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25450498
Ik zou niet weten wat daar nou weer zo speciaal aan zou moeten zijn :S
Wat een armoede
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:52:00 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25450558
Niks mis mee.
Al zo vaak gedaan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:06:45 #15
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_25452997
Ook wel eens op een homofeest geweest. Was echt leuk, hele relaxte sfeer, echt...... ge.. gezellig.

Inderdaad meer dan genoeg vrouwelijk schoon om je mee bezig te houden, maar af en toe was het wel lastig de versierpogingen van opgewonden jongetjes te vermijden. Op zo'n feest is duidelijk de gêne wat minder.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_25454036
tis alleen jammer dat de muziek van klote is

persoonlijk mag het van mij wat meer gedoseerd, ik hou (als homo) niet echt van homo-gelegenheden, dus dit is zeker een positieve ontwikkeling!
pi_25488072
-weg + note -

[ Bericht 96% gewijzigd door NorthernStar op 13-03-2005 03:55:34 ]
pi_25488370
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 12:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
-
Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!

[ Bericht 14% gewijzigd door NorthernStar op 13-03-2005 03:55:42 ]
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:18:26 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25488405
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:14 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Je ziet er anders behoorlijk mieterig uit als ik zo je fotoboek eens bekijk!
De meesten zijn met 19 nog niet uit de kast
Vampire Romance O+
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:36:51 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25488622
Laat die hetero´s zelf feesten organiseren.
Is altijd dezelfde ellende.
Is er een leuke gay tent, moeten een paar van die nichten hun faghag meenemen, die vinden dat dan relaxter als een he-tent en gaan er ook alleen of met vriendin heen. Vervolgens komen die met vriendjes, en die denken, jeez, wat een boel lekkere wijven hier.
resultaat, sfeer net zo kut als in he-tenten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:24:17 #21
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25494036
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij. Feesten alleen voor bepaalde groepen mensen is een beetje raar in deze maatschappij, bijna het zelfde als wanneer homos geweigerd zuoden worden in niet homo bars.

Natuurlijk zijn er nog van die (jaren 80) oude nichten die een heterofobie hebben, maar hopelijk is dat een uitstervend ras!
  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:15:43 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25496112
Ik wil wel, maar niet in mijn eentje en bij voorkeur met iemand die er de weg weet (en de etiquette). En om nou een berichtje op homo.nl te zetten, "hee, ik zoek een leuke jongen die met me meegaat naar een homotent" lijkt me ook niet de juiste manier. Dus ik wacht wel tot ik "de juiste" tegen het lijf loop
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25510714
Ik ben een keer met een paar vrienden (een van hen is homo) in een homodiscotheek geweest, en dat was best leuk. Kreeg nog een drankje aangeboden van een of andere meid; hoe ironisch, want dat gebeurt nou ook weer niet zó vaak.

De sfeer was prima. Het viel me mee hoe weinig prototype nichten en tuinbroekpotten er waren, trouwens.

Op zich ondermijnt het wel het principe van een homofeest of -bar als er volop hetero's komen, maar ik denk niet dat het goed is er een probleem van te maken. Homo's mogen overal naar binnen, en hetero's ook, zou je denken. Dat er zoveel dingen zijn, specifiek voor homo's is w.m.b. een teken dat homoseksualiteit nog niet volledig is geaccepteerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25511443
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:

Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij. Feesten alleen voor bepaalde groepen mensen is een beetje raar in deze maatschappij, bijna het zelfde als wanneer homos geweigerd zuoden worden in niet homo bars.
Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he? .
pi_25512916
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:24 schreef Monus het volgende:
Het zal ook wel eens een keer tijd worden dat de homo's zich eens gaan integreren in de maatschappij.
in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:56:10 #26
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25522679
quote:
Op maandag 14 maart 2005 07:40 schreef DennisMoore het volgende:

Prima, wanneer hetero mannen niet gaan huilen wanneer homo's hen proberen te versieren he? .
Waarom zou een homo een hetero willen versieren?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:02:24 #27
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25522798
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:49 schreef Prego het volgende:

in dat geval zouden homo's toch meer naar hetero gelegenheden moeten gaan?
Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
pi_25522844
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:

[..]

Maar er zijn geen hetero gelegenheden, dat zit meer in de hoofd van de homo. Dat er in de meenste gelegenheden meer heteros zijn komt alleen omdat er meer heteros op deze wereld zijn.
Inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 15 maart 2005 @ 21:25:54 #29
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25524711
Het is toch logisch dat homo's naar homocafe's/clubs/etc gaan? Hoeven ze niet eerst uit te zoeken of de jongen die ze leuk vinden wel op jongens valt. En omdat ze dan niet bang hoeven te zijn een knal voor hun kop te krijgen van een beledigde heterojongen, is de sfeer ook wat losser.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_25525309
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:56 schreef Monus het volgende:

Waarom zou een homo een hetero willen versieren?
Omdat je dat aan de buitenkant vaak niet kunt zien.
quote:
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.

We leven in een hetero wereld, maar dat valt pas op wanneer je geen hetero bent.
pi_25528450
Tsss, waar het hart vol van is.......
Never dat ik op zo'n party zal komen, bah!
Facet!
pi_25530237
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:02 schreef Monus het volgende:

[..]

het is alleen wel zo dat als je in die "geen hetero gelegenheid" als jongen met een meisje staat te zoenen er geen haan of hen naar kraait, maar wanneer je als jongen een jongen zoent, de reacties niet van de lucht zullen zijn, hetgeen de " geen hetero-gelegenheid" feitelijk puntje bij paaltje een hetero gelegenheid maakt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:19:50 #33
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_25532414
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer twee homo's zich in een 'normale' disco/cafe zo zouden gedragen zoals hetero jongetje + meisje dat plegen te doen, heb je in 9 vd 10 keer de poppen aan 't dansen. Zo is het nu eenmaal.
Of je gaat naar de verkeerde heterogelegenheden.
Vampire Romance O+
pi_25538298
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:54 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet, maar ik dacht dat homo's daar soms wat sneller mee waren.
Het zal ook wel enorm van de club afhangen...
[..]

Ja, maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon fantaseer
Jan van Wijngaarden [dir.geest. gez. dienst. Asd.] stelt in woorden van gelijke strekking: " Via de Algemene Politie Verordening [APV] zouden gemeents seks tijdens openbare bijeenkomsten moeten verbieden." Ah, besloten vergaderingen daargelaten, zijn alle overheidsbijeenkomsten openbaar. Versta en begrijp ik goed:de brave Jan stelt dat politici niet meer bij elkaar in de kont kunnen en mogen kruipen?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_25542556
Ik ben heel veel naar de PANN-feesten geweest, maandelijks in EKKO in Utrecht, daar speelt dit fenomeen al vanaf de begintijd. Het zijn echte feesten waar echt alles door elkaar heen loopt en voor hetero's is het prettig dat er een relaxede sfeer hangt.

Ik vond het als homo prettig dat er niet vooral komen en dat ik er ook mijn heterovrienden gewoon mee naar toe kan nemen zonder dat het enorm homo is allemaal. En ik kan er inderdaad zoals milagro zegt, mijn vriend een zoen geven zonder angstig om me heen te hoeven kijken.
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:08:28 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25542582
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
En ik kan er inderdaad zoals milagro zegt, mijn vriend een zoen geven zonder angstig om me heen te hoeven kijken.
Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25542782
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals je dat niet kan in een oude wijk van Utrecht, bedoel je?
Of in Hoog Catharijne, of op de Steenweg of op het Neude.
pi_25542846
nu ff een praktische vraag...

hoe herken je makkelijk of een vrouw lesbo is of niet?

wel eens in een homotent geweest en soms is me het niet helemaal duidelijk welke geaardheid ze hebben. wel zo makkelijk om te weten voordat je haar versierd

op die feesten zullen wel ook geen irritante marokkanen komen. word tijd dat er meer homo-hetro feesten komen.....
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 14:31:34 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25543044
wtf doet dat er nou toe

anyways
quote:
Hetero's vaker naar homofeesten

ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.

"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."
dat zegt hij leuk, maar is de kans dat er een homsexuele vrouw een homobar binnenwandeld niet relatief groot in vergelijking met een normale bar?

behalve dat het wat (in)spannender om iemand van de bewuste 25% te vinden zie ik er niet zo heel veel verschil in
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_25543139
Oooooooohhhh is SCH er óóóók zo eentje??? Zo eentje die eeehhhh.... die eehhhhh....???
pi_25543244
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:35 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooohhhh is SCH er óóóók zo eentje??? Zo eentje die eeehhhh.... die eehhhhh....???
Neuken??? Ik ben een prachtexemplaar
pi_25543556
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja graag! Ik heb jou nog niet gehad, dus ik zou zeggen: mijn idee!
Ook weer geregeld

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Verder nog tips, qua users?
pi_25543694
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook weer geregeld

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Verder nog tips, qua users?
!

Ach joh, dat gaat zó makkelijk, je weet het he: hoe keuriger en netter de user, hoe sneller hij met z'n kont omhoog ligt! Ik zie door de bomen het bos niet meer. De hele H uit het homo-topic heeft ondertussen al DNA achtergelaten hier. Niet zo moeilijk doen, je leeft maar één keer!
pi_25544626
Tja, regels zijn er om te worden overtreden, zeggen ze toch weleens?

Tja..... we zullen het nooit begrijpen.... Oh en wat dat betreft een TV-tip: zondag in Undercover in Nederland, op SBS6, over parkeerplaatsen enz. Dus netjes getrouwde mannen enz enz die het met een man doen in de bosjes
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:55:04 #45
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25546103
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
-
Ik moet zeggen, je hebt wel creativiteit in je met al je 'everything you always wanted to know about sex but were afraid to ask'-uitschieters.......

OT: goede zaak dat het steeds meer de gemengde kant opgaat. Al die nichterige zelfsegregatie is nergens goed voor.

[ Bericht 27% gewijzigd door NorthernStar op 18-03-2005 04:01:00 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25546911
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

OT: goede zaak dat het steeds meer de gemengde kant opgaat. Al die nichterige zelfsegregatie is nergens goed voor.
Het is meer andersom in mijn optiek hoor.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:34:47 #47
3647 B.R.Oekhoest
pi_25547128
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is meer andersom in mijn optiek hoor.
Explain?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25547195
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Explain?
Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.

En ook niet in tenten waar alleen homomannen komen trouwens. Ik vind de plekken waar het gemengd is, waar de omgang redeiljk vrij is en zo, het prettigst. Maar dat is soms even zoeken.
  donderdag 17 maart 2005 @ 17:45:34 #49
3647 B.R.Oekhoest
pi_25547394
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld in tenten waar homoseksualiteit de norm is en waar alles er op is gericht om meiden te versieren en op het contact tussen man en vrouw. Dat zijn overduidelijke heteroplekken en volgens mij gaat dat voor heel veel grote discotheken op. En toch ook wel voor veel rkoegen en feesten. Dat is ook een vorm van segregatie, volstrekt legitiem en het meot ook vooral blijven. Ik stond er als homojongen van 20 alleen een beetje ongelukkig bij.

En ook niet in tenten waar alleen homomannen komen trouwens. Ik vind de plekken waar het gemengd is, waar de omgang redeiljk vrij is en zo, het prettigst. Maar dat is soms even zoeken.
Die eerste zin lijkt me niet helemaal consistent. Maar wat ik bedoel is: niet van die tenten waar het min of meer besloten homo-gericht is. Kijk, dat die discotheken over het algemeen hetero-gericht zijn is statistisch gezien logisch, er zijn nou eenmaal meer hetero's dan homo's. Maar het wordt niet geprofileerd als pure hetero-tent zoals je dat wel vaak ziet bij homo-tenten. Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.
pi_25547852
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat je in de disco niet weet wat voor vlees je in de kuip hebt wat het dan lastig maakt voor de in de minderheid verkerende homo, dat is dan wel zo.
En daar gaat het ook om. Ik hou ook niet zo van homotenten omdat er vaak vanuit gegaan wordt dat ik er per definitie van Ruth Jacott en Madonna houdt en een travestie-act het ultieme vermaak vindt. Maar ik wil me wel een beetje op mijn gemak voelen. Ik kies er niet voor om apart te zijn maar soms word je er een beetje toe gedwongen - en dan nog: wat maakt het voor jou uit dat er aparte homogelegenheden zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')